Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme eheys on murtunut

Vierailija
23.07.2015 |

Uusi sukunimilaki 1986 – naisen oma sukunimi mursi perheen eheyden
http://nyt.fi/a1305882969276

Kerron kokemuksia siitä, miten vaimon pitämä oma sukunimi on murtanut perheemme eheyden ja hankaloittanut avioliittomme.

Vaimo on halunnut vaarantaa avioliittomme eikä ottanut minun sukunimeäni. Jo tämä osoittaa, että hän uppiniskainen eikä tiedä paikkaansa perheessä.

Avioliiton edellytykset ovat olleet siis huonot ja siitä on seurannut monta murhetta.

Lapsemme ovat henkisesti hukassa kotona ja koulussa. Lapset ovat laiskoja, eivät tee kotiläksyjä, toinen on jopa tapellut ja jäänyt kiinni tupakan poltosta. Kummankin käytösnumeroissa on toivomisen varaa.

Itse olen saanut ainakin kolme kertaa korjata tuttujen erehdyksen, kun he ovat luulleet, että olemme susipari kun meillä on eri sukunimet. Voi sitä nolouden määrää, kun erehdys on korjattu suuremmalla häpeällä.

Liittomme ei ole eheä vaan vaimo on usein äkäinen, joskus suorastaan vihainen. Hän ei myöskään täytä kiitettävällä tavalla aviollisia velvollisuuksiaan. En keksi muuta selitystä kuin tämän nimiasian.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

2/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otapa sä vaimon sukunimi jos se on sulle tärkeää

Vierailija
4/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä vaimos kuriin.

Vierailija
5/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätevää, kun molemmat pitävät oman nimensä. Ennen muinoin se ei ollut mahdollista, ja avioerotilanteessa tuli turhaa rahanmenoa, kun halusin takaisin oman nimeni ja  piti uusia ajokortti, passi...

Tyttäreni teki viisaasti, kun piti oman nimensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi