Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla sairaanhoitajilla

Vierailija
16.08.2015 |

Töissä hirveän painostava ilmapiiri? Meillä os.hoitajana selvästi psyykkisesti sairas oh jolla on oman esimiehensä kanssa, eli ylihoitajan kanssa oma klikki. Valehtelee päin naamaa, saa hirveitä raivareita olemattomista asioista. Kytää ja vaanii työntekijöita, kuka meni WC:hen, Käy viikonloppuisinkin tekosyyn varjolla osastolla, ym.ym?

Itse olen ison organisaation palveluksessa ja potilaat ovat helppoja verrattuna esimiehiin.

Jos teillä on paremmin, pystytkö kertomaan minkälaisessa paikassa työskentelet.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, koska haluaisin todella tietää muiden kokemuksia.

Vierailija
2/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt:( Arvasinkin että tällä foorumilla ei kouluttautuneet ihmiset keskustele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullutkaan tuollaisesta meiningistä missään! terveisiä yliopistosairaalasta :)

Vierailija
4/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajako on susta kouluttautunut?

Vierailija
5/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta seuranneena sairaaloissa on vittumoisempi ja hierarkkisempi ilmapiiri kuin armeijassa

Vierailija
6/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän monessa paikassa ole, siksi en olekaan enää hoitoalalla

Vierailija
7/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt olen äidiltäni kuullut niin ainakin hänen työpaikallaan yliopistollisessa sairaalassa on huono ilmapiiri. Ihmiset puhuu paskaa toisistaan ja kilpailevat kuka on käynyt pisimmällä lenkillä tai matkustanut eksoottisimpaan kohteeseen jne.

Vierailija
8/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan samaa miettinyt, pääsitkö "pelkällä" sh koulutuksella muihin töihin? Minkätyyppisiin?

Vierailija
9/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:28"]

Mitä nyt olen äidiltäni kuullut niin ainakin hänen työpaikallaan yliopistollisessa sairaalassa on huono ilmapiiri. Ihmiset puhuu paskaa toisistaan ja kilpailevat kuka on käynyt pisimmällä lenkillä tai matkustanut eksoottisimpaan kohteeseen jne.

[/quote]Onhan toikin harmillista, ei kuitenkaan suoranaista kiusaamista esimiestasolta, onneksi.

Vierailija
10/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:27"]

Eiköhän monessa paikassa ole, siksi en olekaan enää hoitoalalla

[/quote] Olitko aiemmin sh, ja pääsitkö sillä koulutuksella muihin töihin? Kerrotko mitä teet nykyisin.

Vierailija
11/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu ja raivarit niin että työntekijä siitä ahdistuu on kyllä työpaikkakiusaamista. Nyt asia vireille vaikka työterveyshuollon kautta.

Vierailija
12/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:57"]

Valehtelu ja raivarit niin että työntekijä siitä ahdistuu on kyllä työpaikkakiusaamista. Nyt asia vireille vaikka työterveyshuollon kautta.

[/quote] Arvaa onko tuota kautta menty, no on. Mutta esimiestaho muodostaa niin vahvan puoluslinjan, ettei auta vaikka mitä sanoimme. Kaikki sh:t kertonett ihan linjasa muiden kanssa minkälaista tuö meininki työpaikalla on, mutta esimiesklikki saanut aina väännettyä asiat henkilökunnan sisältä johtuviksi asioiksi. Alkaa olla keinot ja voimat loppu.

Vierailija
13/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä