Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauniita ja siroja korollisia juhlakenkiä, joissa olisi hyvä kävellä? Suosittele!

Vierailija
13.03.2022 |

Olispa ihana saada otsikon kaltaiset juhlakengät, mutta mikä siinä on että kalliissakin kengissäkin pystyn olemaan vain tunnin verran ja sitten alkaa jo jalkoihin sattua :(
Johtuuko se mun jalkaterän muodosta?

Kommentit (11)

1/11 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaa Eccon verkkokaupasta juhlakengät, on tosi kivoja.

Vierailija
2/11 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kiitos vinkistä! Oon mieltänyt Eccon vain sandaaleihin :) Täytyypä tutkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarks panostaa myös mukavuuteen.

Ei juhlakengissä ole tarkoitus kävelläkään. Jos vähänkään joudut matkaa kävelemään, ota suosiolla vaikka matalakorkoiset varakengiksi. Kaikille mukavampaa :)

Vierailija
4/11 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssikengät.

Vierailija
5/11 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää ehdotuksia? Mun ei tarvi edes kävellä  niillä, mutta jos esim juhlissa seistään ja jutellaan, mulla alkaa nopeasti jalat väsyä. Matalat on tietysti vaihtoehto, mutta tykkäisin koroista :)

Vierailija
6/11 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää löytää jalkaan sopiva laadukas malli. Mulla leveät varpat enkä saa survottua niitä mihinkään piikkikärkiseen kenkään.

Kautta aikain, siis all-time-ever mukavin malli, on Tamaris Vourt Shoe, nahkaisena, 6-7cm korolla. Todella hyvät jalassa, pyöreä kärki, iskunvaimennus (sellainen ilmatyyny sisäpohjassa) ja mulle tärkein: hyvät kantalaput/pohjat jotka ei luista!

Monissa on aivan surkea kantalappu ja liukas pohja, olen vetänyt useat lipat ennenkuin löysin tuo tamarikset. Niitä on zalndo ja boozt kaupoissa.

Vierailija
7/11 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Tamariksen korkokengät on kaikkein mukavimmat, myös Clarksin yhdet korkkarit on aika hyvät jalassa.

Vierailija
8/11 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne oli tamaris court shoe, ei vourt , sorry typo

Vierailija
9/11 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/11 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eccon ja Clarksin kenkiä on muutkin suositelleet, niitä suosittelen minäkin. Koroksi sellainen 6-7cm, niillä voi vielä kävellä. Materiaaliksi nahkaa, joka joustaa. Ei missään nimessä tekonahkaa, mutta toisaalta laadukkaat merkit ei myykään muovikenkiä.

Lola Ramonalla on myös ihania 7cm korolla varustettuja korkokenkiä nahkaisina, jotka menevät niin juhlaan kuin arkenakin, mutta niissä ei ole samanlaisia sisäänrakennettuja pehmukkeita kuin Clarksin ja Eccon korkkareissa. Toki tarpeeksi matalakorkoisiin ei tarvitse ja jos tarvitsee, voi lisätä päkiän alle geelipehmukkeet. Henkilökohtaisesti suosin kyllä valmiiksi sisäpuolelta pehmeäpohjaisia kenkiä.

t. varmaan 20 paria korkokenkiä kaapissa

Vierailija
11/11 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kiitos kaikille vinkeistä! Ja tuo Lola Ramona oli aivan uusi nimi mulle ja sieltä löytyi todella kauniit korokepohjakengät kesäksi :)   Nyt täytyy käydä kokeilemassa Clarkseja ja Tamarikseja, varmaan Stockalta löytyisi molempia. Lola Ramona lienee vain netissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi