Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kännimokista pääsee yli?

Vierailija
16.08.2015 |

Lopetan baareilun, en osaa juoda sivistyneesti siellä...

Tiedän kyllä, että vaikka nolasin itseni niin ei tällä oikeasti ole väliä kellekään muulle kuin itselle, en tehnyt mitään peruuttamattomia virheitä tai muuta sellaista. Silti tämä päivä on mennyt siinä että mieleen tuleen ikäviä flashbäckejä mitä hommailin viime yönä.............ihan kamalaa. Nolottaa ja vituttaa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kokemuksesta kertoa, että mikäli ei viranomaisilta kuulu perästä, niin pahat toilailut unohtuu siinä parissa viikossa. Tuo on se aika yleensä, jonka sisään kaikki jaksaa jankuttaa ja ehkä naureskella siitä mitä kännipäissäs teit. Sen jälkeen se pikkuhiljaa unohtuu ja esim kuukauden jälkeen et jaksa enää edes muistella toilailuja. Kannattaa ajatella niin, että ensi viikonloppuna ja sitä seuraavana viikonloppuna on varmasti joku joka toilailee vielä pahemmin kuin sinä.

Vierailija
2/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku ongelma kun monen vuoden takaiset mokailut hävettää. Miten tästä tunteesta pääsisi eroon? Siis en edes ole tehnyt mitään sellaista joka olisi vaarantanut oman tai jonkun muun turvallisuuden, vaan yksinkertaisesti olen nolannut itseni mm. esittelemällä alastonta kroppaani puolituntemattomille tai saanut raivarin baarin ovella kun ei päästetty sisään ilman kenkiä (joita kanniskelin kädessäni). Ja kaikkea muuta "noloa". Joku muu varmaan nauraisi tempauksilleen, mutta mä vihaan itseäni noiden asioiden takia. Nyt en ole juonut vuoteen kun en vaan kestä millanen musta humalassa tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava moka usein pyyhkii vanhemmat mielestä.

Vierailija
4/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika. Mua kyllä hävettää vika reissu jonka humalassa tein, olisi voinut sattua kunnolla, kun kaaduin pahasti. En puhaltanut ambulanssissa "kuin" 1,6 mutta siihen loppui alkon käyttö. Oon todella onnellinen päätöksestä, ei morkkiksia, krapuloita ym. Käyn silloin tällöin ulkona ja ihan yhtä hauskaa on, jopa hauskempaa:)

Vierailija
5/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda. Iso osa ihmisistä mokailee joskus kännissä. Koeta ottaa ensi kerralla vähemmän.

Vierailija
6/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee kännissä otettua tatska tai laitettua lapsi alulle, niin eipä niitä mokailuja pääse mitenkään unohtamaan. Mutta jos mitään sen lievempää oot mokaillut, niin kyllä se sitten on mahdollista.

Vierailija
7/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:23"]

Unohda. Iso osa ihmisistä mokailee joskus kännissä. Koeta ottaa ensi kerralla vähemmän.

[/quote]

Oli tälläkin kerralla pelkkää käteistä mukana eikä korttia, mutta baarit eivät vaan tunnu sopivan minulle koska juuri siellä en näytä muistavan omia rajojani :( Parempi lopettaa niissä käyminen kokonaan vaan. Kotona ja illanvietoissa osaan juoda sivistyneesti ja riittävän määrän.

Vierailija
8/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:04"]

Mulla on joku ongelma kun monen vuoden takaiset mokailut hävettää. Miten tästä tunteesta pääsisi eroon? Siis en edes ole tehnyt mitään sellaista joka olisi vaarantanut oman tai jonkun muun turvallisuuden, vaan yksinkertaisesti olen nolannut itseni mm. esittelemällä alastonta kroppaani puolituntemattomille tai saanut raivarin baarin ovella kun ei päästetty sisään ilman kenkiä (joita kanniskelin kädessäni). Ja kaikkea muuta "noloa". Joku muu varmaan nauraisi tempauksilleen, mutta mä vihaan itseäni noiden asioiden takia. Nyt en ole juonut vuoteen kun en vaan kestä millanen musta humalassa tulee.

[/quote]

Minulla sama. Olen usein miettinyt, että muistavatko muut omia mokailujaan näin pahasti, eli onko normaalia tuntea häpeän aaltoja vielä jostain 5 vuotta sitten tehdyistä kännimokista? Noissa aiemmissakaan ei ole kyse mistään vakavasta, vaan juuri "harmittomasta" itsensänolaamisesta muiden silmien edessä.

Vierailija
9/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne unohtuu, kun ensi viikonloppuna mokailet vielä pahemmin.

Vierailija
10/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:06"]

Seuraava moka usein pyyhkii vanhemmat mielestä.

[/quote]

...totta.

Vierailija
11/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up vielä

Vierailija
12/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:42"]Ei mua muiden (teidän) vittuilu nolota entisestään, vaan nää takaumat ja niiden tulkinta oman itsekriittisen filtterin läpi. Jos mietin, että jollekin muulle olisi käynyt noin en pitäisi asiaa näin nolona.

Alkaa vähän helpottaa kun lueskelen netistä muiden kännimokia.
[/quote]
No jos sua ei haittaa, niin miks et voi kertoa?

Vierailija
13/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta asettaa tapahtunut aikajanalle, mieti, että kuinka iso merkitys sillä on vaikkapa vuoden päästä, jos muistelisit taaksepäin.

Vierailija
14/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vain elää niiden kanssa.

Vierailija
15/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille mitä teit, niin  voidaan rakentavasti vittuilla.

Vierailija
16/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:29"]

Lopetan baareilun, en osaa juoda sivistyneesti siellä...

Tiedän kyllä, että vaikka nolasin itseni niin ei tällä oikeasti ole väliä kellekään muulle kuin itselle, en tehnyt mitään peruuttamattomia virheitä tai muuta sellaista. Silti tämä päivä on mennyt siinä että mieleen tuleen ikäviä flashbäckejä mitä hommailin viime yönä.............ihan kamalaa. Nolottaa ja vituttaa.

[/quote]

Mulla sama, paitsi että mokista on jo reilu viikko. Roikuin yhden miesparan kannoilla baarissa, enkä tajunnut ettei se ollut kiinnostunut. Oli liian kiltti sanoakseen rumasti....huh, toivottavasti ei tule vastaan tässä pikkukaupungissa. No edelleen tulee noita flashbackejä ja voisin vajota maan alle kun mietin tapahtunutta.

Vierailija
17/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerros nyt mitä tuli tehtyä? Puhuminen keventää kummasti!

Vierailija
18/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros nyt mitä on tullut tehtyä,ei varmastikaan niin noloja juttuja miltä ne itsestä tuntuu. Alkoholihan tunnetusti aiheuttaa myös masentuneen olin seuraavalle päivälle joten kaikki "mokat" tuntuvat kahta kauheammilta vaikka niissä ei mitään noloa olisikaan. Kyllä se siitä! Ens viikolla jo tekemiset unohtuneet!

Vierailija
19/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:31"]

Koeta asettaa tapahtunut aikajanalle, mieti, että kuinka iso merkitys sillä on vaikkapa vuoden päästä, jos muistelisit taaksepäin.

[/quote]

Hyvä idea.

Vierailija
20/20 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua muiden (teidän) vittuilu nolota entisestään, vaan nää takaumat ja niiden tulkinta oman itsekriittisen filtterin läpi. Jos mietin, että jollekin muulle olisi käynyt noin en pitäisi asiaa näin nolona.

Alkaa vähän helpottaa kun lueskelen netistä muiden kännimokia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi