Kuka tänne nostelee näitä vuoden 2006 aloituksia koko ajan???
Joka toinen aloitus on ikivanha, miksi ihmeessä?
Kommentit (12)
Mitä se haittaa??? Kyllä aiheista saa keskustella milloin vaan. Taitaa emäntää vtuttaa
Ai teidän mielestä on mielenkiintoista vastata vuoden 2006 äidille, joka kyselee, että pitäisikö lapsi laittaa eskariin?
Vierailija kirjoitti:
Ai teidän mielestä on mielenkiintoista vastata vuoden 2006 äidille, joka kyselee, että pitäisikö lapsi laittaa eskariin?
Ehkä tarkoitus on keskustella asiasta yleisellä tasolla, eikä vastata aloittajalle.
Näitä tulee silleen purskeittain enemmän kerralla, joten veikkaisin että jollain on todella tylsää tai että tätä tekee ihan av:n toimitus.
Vierailija kirjoitti:
Vituttaako?
KYLLÄ! Ottavat tilaa uusilta aiheilta jotka poistetaan!
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti tajua? M o det sitä tekee, niillä on kiintiöt.
Mitkä hiivatin kiintiöt?
Vituttaako?