Vinkatkaa biisejä uskonnottomiin hautajaisiin!
Olisi hienoa, jos tähän saataisiin pitkä lista.
Joku muukin voi olla samassa tilanteessa kuin itse nyt olen: kun googlettaa aihetta, vastaukseksi tulee lähinnä virsiä ja uskonnollisia sanoja.
Kommentit (116)
Nämä nyt ei sovi uskonnottomille, koska näissä on kuitenkin nimenomaan se uskonto taustalla:
Stairway to Heaven ja Highway to Hell.
Työkaverini ei ollut koskaan ajatellut, että noilla on joku yhteys toisiinsa ;-D
Lita Ford: If I Close My Eyes Forever
Petri Laaksonen: Täällä pohjantähden alla
Tuure Kilpeläinen: Pyyteetön rakkaus
Musiikkia harrastaneen isäni muistotilaiuudessa laulettiin lopuksi yhteislauluna Unto Monosen Satumaa (tango)
Ehkäpä joku tietää edesmenneen toivelauluja joista on tykännyt. Niitä sitten laulatte. Tai soitatte YouTubesta tms.
Eläkeläiset Humppaa taikka kuole
"Meitä odotellaan mullan alla, meitä odotellaan siellä..."
No kröh, jotain vakavampaa?
Entä jotain elokuvamusiikkia vaikka Hans Zimmeriltä tai jotain vastaavaa?
HEI! OLEN KUULUT EI: Ei ole alkuperäiseltään sanotuksineeen Kari Tapion , tämä on Alkujaan venäläinen sävelmä!
Lähde Wikipedia: Olen kuulut on Kaupunki tuolla.
Ja tiedoksi on Hengellinen laulu!
Olen kuullut on kaupunki tuolla (tunnetaan myös nimellä Laulu taivaasta
on käännöskappale venäläisen Aleksander Gurilevin (18031858) säveltämästä ja Nikolai Makarovin sanoittamasta " " (Odnozvutjno gremit kolono).
Alkuperäinen sanoitus kertoo hevosajurista, joka laulaa kaunista ja surullista laulua. Suomenkielisen käännöksen kappaleeseen on tehnyt Vali Kunnas
Laulun ovat levyttäneet muun muassa Mauno Kuusisto, Kari Tapio ja Viktor Klimenko.
Vierailija kirjoitti:
Käymään vaan tänne tultiin eikä olemaan.
Antaa mennä kun on alamäki vaan
Terveet kädet: mullon liian lyhyt sänky tai vaihtoehto 2: Pissaa ja kakkaa
Vierailija kirjoitti:
Terveet kädet: mullon liian lyhyt sänky tai vaihtoehto 2: Pissaa ja kakkaa
Tai Aavikon Kone ja Moottori (mikä tahansa kappale)
Finlandia