Kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Mikä on kamalin koskaan kuulemasi biisi?
Kamalin, jonka minä olen kuullut, on Nicki Minajin "Stupid Hoe".
Kommentit (363)
Yks kamalimmista taitaa olla: Martti Vainaa ja sallitut aineet - Pelimies
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 17:11"]Niitä on monia mutta yks on Akonin I just had sex.
Siinä annetaan kuva että miehet on seksihulluja mutta naiset ei sitä halua.
Mies28-
[/quote]
Tuon biisin idea on olla läppä ja siinä nauretaan sille stereotypialle. Tässä vähän lisää tietoa bändistä ja sen singleistä, Akon oli ainoastaan featinä. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/The_Lonely_Island
Nää poikabändit on oma lukunsa :))) Videot ihan hirveitä mutta biisit myös:
http://www.mtv.co.uk/nsync/news/the-worst-boyband-music-videosever
Anssi Kelan Nostalgiaa
"vanhat pierut haihtumassa uusiin tuuliin.." ♪♫
Indeed, Anssi. Couldn't have put it better myself.
Mielestäni eduskunnan tärkein tehtävä tällä hetkellä olisi säätää laki, joka estää Anssi Kelaa tekemästä enää yhtään musiikkia.
Antti Tuiskun Keinutaan, järkyttävä, lapsellinen, hintahtava, hyi.
Koko haloo helsingin tuotanto. Järkyttävää paskaa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:04"]Tomas Ledinin Sommaren är kort. Nänänänä näää...heti toukokuun lopussa tätä sontaa aletaan soittaa. Ihan kuin ei muuten tiedettäisi, että lyhyt on kesä, niin.
[/quote]
Siis tämä!!! :D Aivan hirveä biisi, inhosin sitä siitä hetkestä kun kuulin ensimmäisen kerran.
Jenni Vartiaisen Nettiin. Toisaalta, keikoilla kun Jenni tämän vetää ja koskettelee pilluaan ja tissejään siinä kohdassa "...tietyt asiat on hyvä pitää itsellään, pienessä piirissä, ei PÖPÖT leviä", se on aika cool...
Elastisen koko tuotanto. Järjetön myötähäpeän määrä sen hoilottamisessa.
Kaikki Mamban, Cheekin ja Yön p**ka. J. Karjalainenkin on melkoisen ärsyttävä. Kesällä jostain käsittämättömästä syystä radiossa jatkuvasti soitettavat Sommaren är kort ja Vielä on kesää jäjellä. Muistuttakaa nyt siitä että varmasti alkaa jo kesäkuussa harmittaa ja vielä noin huonolla musiikilla. Uusista Jonne Aaronin Ota mut on _ihan_järkyttävän_karsea_, samoin Sannin Supernova. Ainiin ja ne Kasmirin vauvat.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:15"]
Gnesa - Wilder
Kokeilkaapa, kuinka kauan jaksatte kuunnella. :D
[/quote]
Tämä on kyllä hirveän huono.
En osaa päättää paskoja on ihan liikaa, kaikki ne on kuitenkin Jenni Vartiasen yrittelmiä.
Kenelle kaikille se mahtaa jakaa että saa soittoaikaa ja miten on mahdollista että kaikki kanavien mainostajat eivät reagoi lainkaan lähettämään palautteeseen.
Ostavaa asiasta ei kuunnella.
Antti Tuiskun ja VilleGallen Keinutaan. Ainoa biisi maailmassa (Arttu Wiskarin tuotannon lisäksi) jonka soidessa sammutan radion.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:01"]Mamba- Vielä on kesää jäljellä
[/quote]
Oon nähny tuksun livenä, ja silti tämä on kamalinta paskaa, mitäoon ikinä kuullu
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:02"]Sinä tarjosit salmiakkia, minä olin hölmö pistin peliin koko elämän.
[/quote]Tämä oli hitti RUK:ssa 1980-luvun lopussa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:15"]
Gnesa - Wilder
Kokeilkaapa, kuinka kauan jaksatte kuunnella. :D
[/quote]
laalaalaalaalaallaallaaalaalalalaalaa...
omg, en voi lopettaa kuuntelemista... aarrrgggghhhhh.... hheeeellllppppp...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 18:06"]
Yks kamalimmista taitaa olla: Martti Vainaa ja sallitut aineet - Pelimies
[/quote]
Auts, minä tykkään vieläkin joskus youtubesta kuuntelen.
Tomas Ledinin Sommaren är kort. Nänänänä näää...heti toukokuun lopussa tätä sontaa aletaan soittaa. Ihan kuin ei muuten tiedettäisi, että lyhyt on kesä, niin.