Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KAIKKI PILALLA!!!!

Vierailija
16.08.2015 |

Eli siis olin suunnitellut viikonlopuksi kaikkea kivaa serkkuni kanssa pitkästä aikaa ja tämä oli minulle hyvin, hyvin tärkeää, joten kappas maailma päätti yllätys yllätys vittuilla ja heitti minulle täksi viikonlopuksi jänisruton(tietämättömille tiedoksi, että ei, tämä ei ole uusi mustasurma...paitsi jäniksille, ihmiselle vaaraton)joka nostattaa korkean melkein 40 asteen kuumeen jota vastaan olen yrittänyt taistella, vaikka ja miten. Kuume laskee noin. 3-4 tunniksi mutta se pirulainen tulee JOKA KERTA sitkeästi takaisin, jonka takia lisää kuumelääkettä kurkusta alas. Olin joutunut lojumaan landeilla kotona metsän keskellä todella kauan tekemättä mitään, sillä kenestäkään ei ole lähiaikoina saanut seuraa, joten olin aivan innoissani viikonlopusta, mutta tämä paska pilasi aivan kaiken. Tänä aamulla sain toivoa, kun mittasin kuumeen ja huomasin, että kuume oli laskenut reippaasti itsestään ilman mitään kuumelääkkeitä......noh...nyt tämä vihulainen tuli yhtäkkiä TAAS takaisin ja uhkaa pilata myös alkuviikon 2 päivän suunnitelmat. Poikaystäväni perheellä on mökki jossa en ole koskaan vielä käynyt, nyt kesällä emme ole päässeet kertaakaan, koska remontti.....joka olisi nyt ohi. Ehdimme suunnitella kivan 3 tunnin automatkan mökille ja olisimme olleet siellä 2 päivää, jotka poikaystäväni sai vapaaksi. Tämä olisi ollut meidän ensimmäinen yhteinen pidempi matka ja nyt tämä mun vaiva aikoo viedä senkin multa! En kestä koko ajatusta. Olin aivan täpinöissäni odottanut tätä reissua koko heinäkuun ja nyt tällainen. Olen lojunut aika paljon kotosalla, terveänä kuin pukki kaikki turhat sadepäivät, lisäksi olin viimeksi viime vuonna kipeä joten ihanaa vittuilua tämä ajankohta:)) Juuri alkoivat kauniit säät, joita tässä on koko kesä odotettukin:) Mulla on aivan hirveä olo......siis henkisesti, harmittaa niin, että olen itkenyt yksikseni. Että tällainen juttu voikin olla niin tärkeä! Reissua ei voi siirtää. Seuraavat hyvät ajankohdat lähteä johonkin kauemmaksi poikaystäväni puolesta on vasta syyskuussa. Tämä matka menee molempien osalta aivan ketuiksi. 

Enkö voisi lähteä kuumelääkkeiden voimalla mitä luulette? Ilman tuota kuumetta oloni palautuu aina energiseksi ja normaaliksi. Joten voisinko lähteä? Olisin vain pari yötä poissa ja eihän mökkilaiffin pitäisi ketään uuvuttaa? Kun tarkoitus on ottaa rennosti hetken luonnonhelmassa. Olisin todellakin halunnut kokea tämän tänä kesänä. 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kamalasti ruma kielenkäyttöni, mutta olen vain niin tuohtunut ja pettynyt, murheissani ja erittäin raivoissani ;( 

-ap

Vierailija
2/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jänisrutto EI TARTU

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!!!

Vierailija
4/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk

Vierailija
5/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän suhteellisuudentajua. Mieti mitä sairauksia ja menetyksiä ihmisillä on! Jotkut ovat esim. sairaalassa tällä hetkellä tietämättä lainkaan koska pääsevät pois ja paranevatko koskaan.

Vierailija
6/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:46"]

Nyt vähän suhteellisuudentajua. Mieti mitä sairauksia ja menetyksiä ihmisillä on! Jotkut ovat esim. sairaalassa tällä hetkellä tietämättä lainkaan koska pääsevät pois ja paranevatko koskaan.

[/quote]

Tätä mä en just tajua.

Miksi ana verrataan tilannetta johonkin paljon pahempaan? Miksi ei johonkin samanarvoiseen?

Vierailija
7/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa potilas! Täältä tuleekin sulle piristysviesti ja paranemisenergiaa! Lähtekää syyskuussa poikaystäväsi kanssa Tallinnaan tai johonkin minilomalle. Ja voisiko serkkukin ehkä lähteä mukaan? Keksitte jotain vielä hauskempaa :) Kyllä minuakin harmitti, kun sairastuin viimeksi lomalla. Se on kyllä kumma kun muuten en juuri ikinä sairasta, mutta sitten se tauti iskee aina silloin harvoin kun on jotain kivaa suunnitellut. Ei sitä sairaana kannata lähteä, ei siitä reissusta pysty yhtään nauttimaan silloin. Ja jos tulee yhtäkkiä tarvetta lääkärille, niin sieltä on sitten pidempi matka lähteä. Pikaista paranemista!

Vierailija
8/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 14:42"]

Evvk

[/quote]

Painu sitte vittuu äläkä kommentoi. That's it.

Vierailija
9/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa aika paljon omaa elämää kun ajattelee että "asiat voisivat olla huonomminkin" eikä "kaikki on pilalla". Siksi verrataan pahempaan. Ja siksikin, että ympärilläsi voi olla ihmisiä, joilla mökkiviikonlopun peruuntuminen olisi pikkujuttu, ja tulet vahingossa  väheksyneesi ihmisten isompia ongelmia marisemalla kuitenkin aika "perustakaiskusta".

hyvä että joku ehdotti vaihtoehtoista lomaa myöhemmin, tulee niitä muitakin aurinkoisia viikonloppuja, nyt pää pystyyn.

tai sitten vaan menet sinne mökille : )

Vierailija
10/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kotona juhannuksesta asti.

Kävelemään en kykene kuin kyynärsauvoilla ja yhdellä jalalla pomppimalla.

Kaikki suunniteltu meni pieleen tältä kesältä.

Että yksi viikonloppu on aika pientä tähän verrattuna.

Vierailija
11/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas urputtajat toista urputtajaa, miksi aina pitää ruveta vertailemaan muiden elämiä jonkun toisen elämään tokaisemalla "Älä valita, toisil on sitä ja tätä ja tota" Joku tulee valittamaan huonoa oloaan ja te hyökkäätte kimppuun lässyttämällä ja syyttelemällä avautujaa siitä, että hän heti väheksyisi toisten "vielä huonompaa elämää". Tässä te itse väheksytte toisille tärkeitä asioita ja mistä te voitte tietää mikä asia on kenellekkin kuinka tärkeä? Olette rasittavia.

Vierailija
12/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

heihei oottakaapas sekka niin haen popparit! ootte hassuja.

Vierailija
13/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lääkkeet siihen ja kauanko olet niiitä syönyt? Antibiootti esim alkaa purra vasta parin-kolmen päivän kuluttua.

Vierailija
14/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vasta 12 vuotta vanha, ehdit kyllä vielä serkkusi kanssa kaikkea jänskää kokemaan ;D Hanki vaikka pupu seuraksesi landelle :)

Vierailija
15/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:56"]Olet vasta 12 vuotta vanha, ehdit kyllä vielä serkkusi kanssa kaikkea jänskää kokemaan ;D Hanki vaikka pupu seuraksesi landelle :)
[/quote]

No ei varmaan kannata kun se pupu kuolee sit

Vierailija
16/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:24"]heihei oottakaapas sekka niin haen popparit! ootte hassuja.
[/quote]

Tunge ne popparis samantien sinne minne aurinko ei paistA

Vierailija
17/17 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 15:24"]heihei oottakaapas sekka niin haen popparit! ootte hassuja.
[/quote]

Tunge ne popparis samantien sinne minne aurinko ei paistA
[/quote]

Niin tungenkin, ääntä kohti menossa yksi toisensa perään omnom:3