Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärvistelen himoissani ilman orgasmia

Vierailija
13.03.2022 |

Olen naimisissa ja tunnen vetoa mieheeni, mutta en ole ikinä eläessäni saanut orgasmia hereillä ollessani. Koen olevani haluavan kehoni vanki, kun voimakas halu ei koskaan purkaudu mitenkään. Olen kokeillut ja ollaan kokeiltu tuhansia eri tapoja orgasmin saamiseksi, mutta koskaan en ole ollut lähelläkään tulla. Olen ärtynyt ja tyytymätön tähän tilanteeseen. Kuvittelin, että kun lapset eivät enää ole vauvoja ja meillä on paljon aikaa toisillemme, seksi paranee. Hellyyttä ja rakkautta on paljon, mutta kehoni vain pakahtuu siihen haluun enkä koskaan saa tyydytystä.

Olen usein kahden vaiheilla, katkeroituako vai hyväksyäkö tilanne, ja tähän asti olen hyväksynyt ja jatkanut eteenpäin. Nyt tuntuu että en enää jaksa tätä kidutusta haluttavan miehen iholla ilman laukeamista.

Pitkään helpotti ajatus siitä, että suurin osa naisista ei vain saa orgasmia ikinä, mutta keskustellessa selvisi että kyllä ainakin mun kaverit saa, vaikkakin aika harvoin. Kateus ei auta yhtään.

Kuvitelkaapa tää sama tilanne miehelle, niin on ehkä helpompi ymmärtää se paine ja tuska. Oispa mullakin sellanen tappi mistä keventää paineita...

Olenko nyt tuomittuna loppuelämäkseni halujeni vangiksi, vai onko joku keksinyt tilanteeseen ulospääsyn? Pitääkö vain hyväksyä tilanne vai vieläkö on toivoa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap! Samassa veneessä ollaan. Ollapa yhtä rento ja keskittynyt kuin Satu, niin elämänlaatu paranisi kertaheitolla.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/10/15/haluaisitko-saada-orgasmin-10-…

Vierailija
2/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan oppinut vuosikymmenien puutteen jälkeen saamaan orgasmia? Eikö kukaan? Koko rakkaus tuntuu valuvan puuttessa ihan hukkaan.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

💃🏻

Vierailija
5/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen aloitus. Toivottavasti tulee hyvä keskustelu.

Vierailija
6/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen aloitus. Toivottavasti tulee hyvä keskustelu.

Kiitos! Saa nähdä, olen ennenkin avautunut aiheesta, enkä ole saanut vastauksia.

-ap

Vierailija
7/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

☀️

Vierailija
8/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voit rukoilla "Herra armahda"

Vierailija
9/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy jännittää alakropan lihaksia että orgasmi onnistuu.

Vierailija
10/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä27148 kirjoitti:

Ja ainoat vastaajat tässäkin ketjussa olivat raimo ja niilo.

Kiitos Raimolle ja Niilolle! Lohduttaa että joku edes vastaa.

-ap

Vierailija
11/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa on paljon eroja. Oma naiseni saa orgasmin käytännössä joka kerta kun lämmittelen häntä käsin.

Nussiessa orgasmi on paljon tiukemmassa, vaikka pannaan joskus yli tuntikin.

Koita sidotuksi tulemista ja pyydä miestäsi nuolemaan ja nussimaan miten haluaa, ja nauti kyydeistä.

Vierailija
12/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisissa on paljon eroja. Oma naiseni saa orgasmin käytännössä joka kerta kun lämmittelen häntä käsin.

Nussiessa orgasmi on paljon tiukemmassa, vaikka pannaan joskus yli tuntikin.

Koita sidotuksi tulemista ja pyydä miestäsi nuolemaan ja nussimaan miten haluaa, ja nauti kyydeistä.

Ihan kivaahan tuo on, sitten yhdessä pesulle mies tyydytettynä, kun omat himot on vaan kasvaneet. Ennemmin pitäisi kai itse opetella omat salat, mutta kaipaisin siihenkin vinkkejä miten kannattaa edetä.

-ap

Vierailija
13/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olette yrittäneet? Jos olet ajatellut/kuvitellut saavasi vain yhdynnässä, olet väärilläjäljillä!

Mitä siis miehesi sinulle tekee, muutakuin panee?

Nuoleminen on ehkä paras tapa tai sitten sen vulvan ja klitoriksenhellävarainen hyväily, ei koskaan KUIVANA siis. Mitämärempi sen paremi sanoi ennen Rakel liekkikin. Liukkarit on hyviä ja lisäävät nautintoa.

Kokeile myös orgasmigeelejä.

Zemppiä!

Vierailija
14/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miten olette yrittäneet? Jos olet ajatellut/kuvitellut saavasi vain yhdynnässä, olet väärilläjäljillä!

Mitä siis miehesi sinulle tekee, muutakuin panee?

Nuoleminen on ehkä paras tapa tai sitten sen vulvan ja klitoriksenhellävarainen hyväily, ei koskaan KUIVANA siis. Mitämärempi sen paremi sanoi ennen Rakel liekkikin. Liukkarit on hyviä ja lisäävät nautintoa.

Kokeile myös orgasmigeelejä.

Zemppiä!

Mies on yrittänyt sormilla ja nuolemalla, liukkarin kanssa ja ilman. Ihan koko pimppi on käyty läpi kummatkin moneen kertaan, eikä sieltä tunnu löytyvän ollenkaan mitään kivaa kohtaa tai liikettä. Lämmittelemme huolella, mies on hellä ja huomaavainen. Eniten kiksejä saan yhdynnästä. Yhdynnän aikana tunnen 2 sekuntia ennen miehen orgasmia voimakasta mielihyvää, sitä tunnetta jos saisin kauemmin niin varmasti laukeaisin. Siitä jää vain nälkä, eikä mies jaksa kolmea kertaa enempää ja nukahtaa. Minä jään valvomaan halujeni ja loputtomasti valuvan alapääni kanssa.

Tarvitsisimme jonkun orgasmioppaan, meillä kummallakaan ei ole hajuakaan mistä sellaisen saisi houkuteltua esiin, vaikka melkein kaikki netissä olevat ohjeet on kokeiltu.

-ap

Vierailija
15/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyeri?

Vierailija
16/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masturbaatio on hyvä tapa oppia saamaan orgasmi. Käytä leluja? Joku sellainen kunnolla värisevä wand sauva niin luulisi orgasmin tulevan jos tarpeeksi kiimassa sillä hieroo.

Vierailija
17/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satisfyerista on sanottu, että tuo orgasmin jopa sellaisille, joille sen saanti on muutoin vaikeaa.

Kokeilepas 😊

Vierailija
18/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako satisfyer saamaan orgasmin myöhemmin myös ilman satisfyeriä? Ehkä voisin kokeilla, vaikka ajatus siitä tuntuu tunnelmanlatistajalta. En ole varma haluanko orgasmia, jos ainoa keino on tehdä se koneella.

-ap

Vierailija
19/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisit sen orkun edes kerran jollain "koneella" niin auttaisi varmaan hoksaamaan miten sen voi saavuttaa ilmankin.

Vierailija
20/27 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko klitoriksen hyväily miltään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän