Kärvistelen himoissani ilman orgasmia
Olen naimisissa ja tunnen vetoa mieheeni, mutta en ole ikinä eläessäni saanut orgasmia hereillä ollessani. Koen olevani haluavan kehoni vanki, kun voimakas halu ei koskaan purkaudu mitenkään. Olen kokeillut ja ollaan kokeiltu tuhansia eri tapoja orgasmin saamiseksi, mutta koskaan en ole ollut lähelläkään tulla. Olen ärtynyt ja tyytymätön tähän tilanteeseen. Kuvittelin, että kun lapset eivät enää ole vauvoja ja meillä on paljon aikaa toisillemme, seksi paranee. Hellyyttä ja rakkautta on paljon, mutta kehoni vain pakahtuu siihen haluun enkä koskaan saa tyydytystä.
Olen usein kahden vaiheilla, katkeroituako vai hyväksyäkö tilanne, ja tähän asti olen hyväksynyt ja jatkanut eteenpäin. Nyt tuntuu että en enää jaksa tätä kidutusta haluttavan miehen iholla ilman laukeamista.
Pitkään helpotti ajatus siitä, että suurin osa naisista ei vain saa orgasmia ikinä, mutta keskustellessa selvisi että kyllä ainakin mun kaverit saa, vaikkakin aika harvoin. Kateus ei auta yhtään.
Kuvitelkaapa tää sama tilanne miehelle, niin on ehkä helpompi ymmärtää se paine ja tuska. Oispa mullakin sellanen tappi mistä keventää paineita...
Olenko nyt tuomittuna loppuelämäkseni halujeni vangiksi, vai onko joku keksinyt tilanteeseen ulospääsyn? Pitääkö vain hyväksyä tilanne vai vieläkö on toivoa?
Kommentit (27)
Järisyttävää! Sain kaksi isoa O:ta peräkkäin miehen sähköhammasharjan varren metalliosalla kiltorista vasten! Satisfyeriä en omista niin kokeilin tuota. Enempää en uskaltanut jatkaa kun tuntui niin voimakkaalta. Otetaan kyllä sähköhammasharjanvarsi mukaan puuhiin tästä lähtien! Ja ehkä joskus saan vielä ilman😍 Voi veljet!😀 Jalat vaan sätky ja lopulta taivaallinen rentouttava raukeus valui jalkoja pitkin, en pysty lopettamaan hymyilemistä😄 Sanoinkuvaamattoman hyvä olo. Mieskin on ihan hämillään onnesta, sanoi että uusi aikakausi on alkanut.
-onnellinen ap
Kuulostaa siltä että yrität liikaa?
Nyt hieman kärjistän samalla silmää iskien, sano miehellesi:
” Nyt panet mua niin kauan että mäki tuun! ”
Jostainhan se on lähdettävä, toivottavasti ei suhteesta…
Ja kuten kommentistani kaikki huomaavat minä en ole mikään asiantuntija, minä olen 60-vuotias mies joka on pannut monta kertaa tulematta ja syy on aina ollut mielentilassa.
Toivottavasti tuo kauan kaipaamasi hetki pian koittaa.
Hauskaa kevättä sinulle.
Ompa hienoa AP!!!Joku äly-petteri paianut alapeukkua; varmaan se yksi munahullu.
Olen iloinen puolestasi! Kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Auttaako satisfyer saamaan orgasmin myöhemmin myös ilman satisfyeriä? Ehkä voisin kokeilla, vaikka ajatus siitä tuntuu tunnelmanlatistajalta. En ole varma haluanko orgasmia, jos ainoa keino on tehdä se koneella.
-ap
Pääasia on että saa orgasmin. Mitä väliä millä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako satisfyer saamaan orgasmin myöhemmin myös ilman satisfyeriä? Ehkä voisin kokeilla, vaikka ajatus siitä tuntuu tunnelmanlatistajalta. En ole varma haluanko orgasmia, jos ainoa keino on tehdä se koneella.
-apPääasia on että saa orgasmin. Mitä väliä millä.
No ainakin miehenä sillä on väliä. Omalla nyrkillä saa, mutta jostain syystä kuitenkin nuorena tumputtaessa haaveilin oikeasta seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan oppinut vuosikymmenien puutteen jälkeen saamaan orgasmia? Eikö kukaan? Koko rakkaus tuntuu valuvan puuttessa ihan hukkaan.
-ap
Myöskin monelle yksinäiselle sinkkunaiselle tyydyttämätön kiima on hyvin vaikea asia.
Masturbointi ja lelut ovat keino ainakin oppia omasta kehostaan. Mikä on avainasemassa myös seksistä toisen ihmisen kanssa nauttimisen osalta. Lelut on aika perusjuttu myös sängyssä yhdessä kumppanin kanssa nykypäivänä.
Mutta: alunperin sanoit että kaipaat orgasmia ja laukeamista ylipäätään ja nyt sanot että lelulla tehden se jotenkin latistaa? Orgasmi on orgasmi, onko sillä loppupeleissä väliä miten sen saat kunhan saat sen tyydytyksen. Sinullehan se on.