Oletko sinä se kaveripiirisi tai työpaikkasi isorintaisin?
Ovatko muut kateellisia sinulle vai miten käyttäytyvät sinua kohtaan?
Saatko paljon huomiota?
Mitä kokoa ovat rintaliivisi?
Kommentit (66)
Työpaikalla kyllä, 75G. Ylipainosta huolimatta nuoremmatkin miehet tuntuvat niitä katsovan. En käytä avokauluksisia paitoja.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:43"]
Käytän kokoa 80J, tissit ovat valtaisat ja tuntuvat tursuvan noistakin yli. Hankkisin hieman isommat, jos löytyisi, mutta tuo Changen koko on paras, mitä olen onnistunut löytämään, kun en halua kuitenkaan mitään mummoliivejä käyttää. Herättävät huomiota, jossain vaiheessa tulevat aina puheenaiheeksi niin naisten kuin miestenkin kanssa. Kateutta en ole kokenut, ihailua kylläkin ja varmasti joku hiljaa mielessään pitää niitä kammottavina.
[/quote]
Mä suosittelen sua käymään ihan oikeissa liiviliikkeissä. Saatat yllättyä iloisesti. Kun sovitat tarpeeksi monia liivejä, huomaat, että malleissa on valtavia eroja. Jotkut tuntuvat ikävältä päällä, toisten olemassaoloa et edes huomaa. Kalliimpia ovat, kuin Changen liivit, mutta maksan itse mielelläni siitä ilosta, että liivit sekä tuntuvat että näyttävät hyviltä. Ja n, jotka tuntutvat hyviltä, saavat rinnatkin näyttämään kauniimman muotoisilta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:45"]
Työpaikalla kyllä, 75G. Ylipainosta huolimatta nuoremmatkin miehet tuntuvat niitä katsovan. En käytä avokauluksisia paitoja.
[/quote]mikä ettei katsoisi nuoret ja vanhat.
Olen kyllä varmasti yksi isorintaisimmista, kokoni on 70F-G / 75 E-F merkistä riippuen.
Ja olipa muuten hämmentävää löytää aivan täsmällinen kopio kropastani tuolta sivulta... Tuo voisin ihan hyvin olla minä, vaikkapa juuri nyt.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:09"]En mä pidä isoina 70DD:tä.
On monella isommatkin. Joku 85D.
[/quote]
70DD on hoikka nainen isoilla tisseillä.
85D on normi plösö.
Ero ulkonäössä on aikamoinen, hoikemman hyväksi.
t. 75G
[/quote]
Rinnanalusmitta ei kerro, onko nainen hoikka vai lihava, tiedän erittäin muhkeita päärynöitä liivikoolla 70A-C. Toisaalta ympärysmitta 85 voi yhdistyä hoikkaan alaosaan, luuston rakenne on avainasemassa näissä. Esim. minulla 20 kg:n lihominen ei ole kasvattanut rintaliivikokoa yhtään.
[/quote]
Nimenomaan. Minulla rinnat ovat 80/85 g tai h. Lantion ympärys on 93 cm, reidet ja sääret muodikkaat, mutta kapeat. Olen atleettinen, laajarintakehäinen (lopulta 10 cm rintakehässä ei valtavasti ole). Monella, jolla on rinnan alusmitta 70 tai 75 voi olla siro ylävartali, mutta leveä lantio ja paksut reidet. Älkää tehkö johtopäätöksiä yhden mitsn tai oman vartalonne perusteella.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 17:49"]
Joskus huomaan, että miehet puhuvat tisseilleni, eivät minulle. Hassua!
[/quote]kokosi?
Olen isorintaisin, mutta mikäs siinä.. Koko 75E, kurvikkaassa, muttei lihavassa vartalossa.
[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 20:35"]
Olen isorintaisin, mutta mikäs siinä.. Koko 75E, kurvikkaassa, muttei lihavassa vartalossa.
[/quote]pienitissisten porukkaa
En todellakaan ole! A/B - kuppi. Olen kuitenkin urallani menestynein ja aina ollut suosittu miesten keskuudessa, pidetty pomo ja kaveri. Aika vähän tässä maailmassa oikeasti on tisseistä kiinni!
Mulla pari tuttavaa, joilla isot rinnat ja todella reilusti löllykkää muuallaki. Heillä tapana nauraa ja pilkata mun pieniä rintoja (75b). Huh kyllä tekis mieli joskus sanoo pari valittua sanaa.. naikkosten rinnat ei siis ole mitkään emähinkit vaan ihan normi läskitissit. Terkut, jos tunnistatte! :D
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:18"]65i joo ärsyttää! On mulle sanottu että on kateellinen, miehet vahtaa tissejä ja vaatteita on hankala löytää. Bikineitä mahdoton. Ottaisin mielellään jotku c:t tai a:t [/quote] Äläpä, ihmiset ei ymmärrä tätä. Mulla on "vaan" E/F ja silti todella vaikeaa löytää sopivat rintsikat. C-tissiset saa ok rintsikat jollain 12 eurolla ja mulla maksaa yli 50 e jos en halua etsiä todella pitkään ja tyytyä epämukaviin. Bikiniyläosa oli yli 60 euroa, Seppälästä sais tyyliin kympillä normit.
[/quote]
Voithan sinä käyttää pieniäkin? Nekin on aika seksikkäät.
[/quote]
Kuinka mukavaa olisi sinusta käyttää liian pieniä vaatteita?
Isorintaisin ehdottomasti, mutta myös selvästi lihavin. Yksi työkaveri on sanonut kadehtivansa rintojani (usemmankin kerran). En voi sitä kyllä mitenkään ymmärtää. Hän kun on sm-tason urheilija, ja siltä myös näyttää. Todella kaunis, mutta rinnat ei toki ole isot. Minulla 95H eli ylimääräistä on ja paljon myös muualla kuin rinnoissa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:40"]
75J ja onneksi pääsen lokakuussa leikkaukseen. Miehet tosiaan puhuvat vain rinnoille myös monet naiset harrastavat rinnoille puhumista. Ihan tarpeeksi huomiota olen saanut niin hyvässä kuin pahassa. Odotan innolla elämää normaalikokoisten rintojen kanssa ilman jatkuvia selkä ja niskakipuja.
[/quote]laita kuva nyt ja leikkauksen jälkeen.Vaikka rintsikat päällä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:36"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:18"]65i joo ärsyttää! On mulle sanottu että on kateellinen, miehet vahtaa tissejä ja vaatteita on hankala löytää. Bikineitä mahdoton. Ottaisin mielellään jotku c:t tai a:t [/quote] Äläpä, ihmiset ei ymmärrä tätä. Mulla on "vaan" E/F ja silti todella vaikeaa löytää sopivat rintsikat. C-tissiset saa ok rintsikat jollain 12 eurolla ja mulla maksaa yli 50 e jos en halua etsiä todella pitkään ja tyytyä epämukaviin. Bikiniyläosa oli yli 60 euroa, Seppälästä sais tyyliin kympillä normit.
[/quote]
Oletko varma että sinulla on oikean kokoiset liivit haussa, jos e ja f kupit tuntuvat aina epämukavilta?
[/quote]
Nyt et ymmärrä. Seppälän E-kuppiset ovat todella epämukavia. Eivät tue lainkaan hyvin ja laatu huono.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:37"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:33"]
[/quote]
Voithan sinä käyttää pieniäkin? Nekin on aika seksikkäät.
[/quote]
Ei voi ei mahdu ja kamalan epämukavia ja hiertää. Tämä kai oli vitsi? Ja joo ei ole seksikästä kun ne pursuu ulos kun selkäläskit joillain ihmisillä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:11"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:08"]Olen. Eikai kukaan kateellinen näistä voi olla. Työpaikalla vain naisia... Miehet luulee että mun silmät on rinnoissa mutta ei se mua enää haittaa. Oon tottunut. [/quote] Olen pienirintaisena vähän kateellinen ainakin töissä. Huomasin nyt kesällä, kun meillä on työpaikalla samanlaiset t-paidat ja hameet, että minun isorintainen vanhempi työkaverini pääsee joissakin asioissa helpommalla kun miehet paapovat ja auttavat häntä huomionkipeinä katseet mukamas salaa rinnoissa. Jopa nuoret kesätyöntekijäpojat. Ehkä hän laiskuuttaan käyttää sitä hyväksikin. Ja joo olen miesvaltaisella työpaikalla.
[/quote]
Millä tavalla isorintainen muka koittaa hyötyä, jos hänellä on samanlaiset vaatteet kuin sinulla? Vaikka rintojen saama huomio ärsyttäisikin, niin töissä on aika riskaabelia alkaa avuliaille miehille tiuskimaan. Pitäisikö sinun mielestäsi saada enemän huomiota, koska olet nuorempi?
[/quote]
Ehkä olen vaan kateellinen työpaikalla. Nyt kesällä tuo on vaan korostunut niukempien vaatteiden takia. Mutta en todellakaan kaipaa huomiota itselleni. Melkeinpä hupaisaa seurata sivusta varsinkin nuorten miesten piilokatseita heitä itseään vanhempaa naista kohtaan. Jos se lisää heidän työmotivaatiotaan, niin ihan ok.
Ovatko muut kateellisia sinulle vai miten käyttäytyvät sinua kohtaan?
- Ihan normaalisti kai. Joskus itse valitan rintojeni koosta johon joku vastaa aina kaihoisasti että toivoisi itse isompia.
Saatko paljon huomiota?
- Miehiltä vähän liikaakin. En peittele varustustani mutta en myöskään tuo sitä mitenkään erityisesti esille.
Mitä kokoa ovat rintaliivisi?
- 70G
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:17"]
Kyllä, eivät puheena onneksi töissä, mutta kaveripiirissä kylläkin. Nuorempana baari-iltoina kaveritytöt saattoivat esitellä jollekin miehelle ensin rintani ja sitten minut.. Hävetti! :D Ja koko on ollut 18-vuotiaasta asti 85K.
[/quote]noi on valtavat,pääsispä...