Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää epäilyttävää?

Vierailija
13.03.2022 |

Eilen mieheni lähti baariin kaveriensa kanssa ja oli siellä monta tuntia (viestitteli minulle kuitenkin koko ajan tiiviiseen tahtiin.) viesteistä huomasin hänen selkeästi olevan jonkin verran humalassa, kirjoitusvirheitä oli sen verran paljon. Hän lupasi laittaa minulle viestiä, sitten kun lähtee junalle päin. Noin 40min tauon jälkeen laittoi olevansa kotona. Tämän tauon aikana kerkesin jo huolestua, että missä hän on kun lupasi viestittää kun on kotiMATKALLA. Heti aloin tietty yliajattelee et oliko tuon viestittelytauon aikana pettämässä tms. Kertoi, ettei voinut laittaa viestiä aiemmin koska akku oli loppumassa ja piti säästää akkua, jotta lippua voisi tarvittaessa näyttää puhelimesta lipuntarkastajalle junassa. Onko tämä teistä uskottava selitys? Kuulostaako epäilyttävältä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan historiaa tuntematta ehkä koko palstan historian huonoin aloitus.

Vierailija
2/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa kontrollia taholtasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5

Vierailija
4/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vapaa ilta? Toiselle ei tekstata illan kulkua.Teillä ei ole keskenäistä luottamusta yhtään.Kuinka sinun kanssa voi elää? Ei ihme käy paareissa!

Vierailija
5/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on uskottava.

Miksi pitää tietää joka hetki missä toinen on, kummaa kyttäämistä.

Vierailija
6/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nyt oli kyllä harvinaisen huono.

Vierailija
7/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relaa vähän ja anna miehesikin relata ilman vanginvartijaa (sinua).

Vierailija
8/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vaan aina ollut tapana tiedottaa melko usein missä liikutaan. Entisissä suhteissa kun olen ”relannut“ niin on sit selvinnyt et mua on petetty jo pidemmän aikaa. Siksi en uskalla relata ettei sama käy taas kerran. Ja tietty pelkään pettämistä kun se on niin perus homma et miehet pettää niin herkästi alkoholin alaisena.

-Ap

Vierailija
9/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vaan aina ollut tapana tiedottaa melko usein missä liikutaan. Entisissä suhteissa kun olen ”relannut“ niin on sit selvinnyt et mua on petetty jo pidemmän aikaa. Siksi en uskalla relata ettei sama käy taas kerran. Ja tietty pelkään pettämistä kun se on niin perus homma et miehet pettää niin herkästi alkoholin alaisena.

-Ap

Lopeta jo, olet nolannut itsesi totaalisesti.

Vierailija
10/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Lopeta jo, olet nolannut itsesi totaalisesti.[/quote

Miten niin nolannut? Kukaan ei ees tiedä kuka oon :D relaa vähän. Välillä on hyvä olla vähän nolo.

-Ap

Vierailija
11/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kyttäämisellä ja ylireagoinnilla käy just niinkuin ajattelet käyvän.

Vierailija
12/12 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ihme että sua on petetty :D se on tuo kyttääminen ja kontrollointi mikä siihen ajaa.

Koita takoa kalloosi, että et voi mitään sille, jos toinen pettää. Mikään määrä viestittelyä yms ei sitä estä.

Jos ihminen haluaa pettää ja/tai jättää sut, hän tekee sen. Täysin riippumatta siitä kuinka kovasti yrität estää. Estämisen yrittäminen vain pahentaa tilannetta ja puoliso pyrkii entistä enemmän toisen syliin ja kauas susta.

Ainut mitä voit tehdä, on luottaa js antaa olla. Jos pettää ja lähtee, sitten pettää ja lähtee. Piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi