Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi narsisteja on enemmän naisissa, kuin miehissä.

Vierailija
16.08.2015 |

En nyt muista tutkimusta missä se oli.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta narsistisuudesta en sano mitään, mutta on naisista itsekkäämpiä tullut vuosien saatossa; kun MINUN aikani, kun MINUN tarpeeni, kun MINÄ sitä ja MINÄ tätä!
Tätä kuulee niin paljon päivän aikana, että tulee jo korvista pihalle.

Vierailija
22/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:56"]

Jaa -a. Ja miksi ne kaikki nais-narskut hakeutuu hoitoalalle?

[/quote]

Et taida tietää, mikä on narsistinen persoonallisuuhäiriö! Empatiakyvytön ihminen ei pääse opiskelemaan sosiaalialaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:58"]

[/quote]

Et taida tietää, mikä on narsistinen persoonallisuuhäiriö! Empatiakyvytön ihminen ei pääse opiskelemaan sosiaalialaa kyllä.

[/quote]Älä viitsi puhua paskaa.

Vierailija
24/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:53"]

Naisilla narsistisia piirteitä ei pidetä narsismina vaan normaaleina naiseuteen kuuluvina juttuina. 

Kuten nyt vaikka itsensä jatkuvaa peilailu ja kuvaaminen. Miehillä yhdistetty kohonneeseen taipuvaisuuteen persoonallisuushäiriöihin. Naisilla perus. 

Kai se sitten on niin, että narsismi on naisiin sisäänrakennettu, eikä se ole varsinaista narsismia. 

[/quote]

Tämä. Nainen saa olla narsisti ja kukaan ei paheksu sitä.

Vierailija
25/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:57"] Tosta narsistisuudesta en sano mitään, mutta on naisista itsekkäämpiä tullut vuosien saatossa; kun MINUN aikani, kun MINUN tarpeeni, kun MINÄ sitä ja MINÄ tätä! Tätä kuulee niin paljon päivän aikana, että tulee jo korvista pihalle. [/quote] Eks se ole aina ollut päinvastoin. Itsekäs mies on aina normaali, mutta naisten täytyy olla aina uhrautuvaisia muiden vuoksi. Nyt kun naistekin saa oikeasti ajatella omia tarpeitaan, niin se onkin epänormaalia ja hirveän itsekästä. [/quote] Juuri näin. Naiset ovat vuosisatoja olleet hellan ja nyrkin välissä ja miehet porskuttaneet itsekkäästi miten huvittaa. Se on loppu nyt, nyt on naisten vuoro. Ja sille ei itsekkäät sovinistit voi yhtään mitään.

[/quote]

t lesbofeministi

Vierailija
26/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:57"]

Tosta narsistisuudesta en sano mitään, mutta on naisista itsekkäämpiä tullut vuosien saatossa; kun MINUN aikani, kun MINUN tarpeeni, kun MINÄ sitä ja MINÄ tätä! Tätä kuulee niin paljon päivän aikana, että tulee jo korvista pihalle.

[/quote]

Eks se ole aina ollut päinvastoin. Itsekäs mies on aina normaali, mutta naisten täytyy olla aina uhrautuvaisia muiden vuoksi. Nyt kun naistekin saa oikeasti ajatella omia tarpeitaan, niin se onkin epänormaalia ja hirveän itsekästä.

Vierailija
27/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, psykologian mukaan k a i k i s s a ihmisissä on narsismia, mutta on tervettä narsismia ja sairasta narsismia.

Vierailija
28/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:57"]

Tosta narsistisuudesta en sano mitään, mutta on naisista itsekkäämpiä tullut vuosien saatossa; kun MINUN aikani, kun MINUN tarpeeni, kun MINÄ sitä ja MINÄ tätä! Tätä kuulee niin paljon päivän aikana, että tulee jo korvista pihalle.

[/quote]

Eks se ole aina ollut päinvastoin. Itsekäs mies on aina normaali, mutta naisten täytyy olla aina uhrautuvaisia muiden vuoksi. Nyt kun naistekin saa oikeasti ajatella omia tarpeitaan, niin se onkin epänormaalia ja hirveän itsekästä.
[/quote]

Juuri näin. Naiset ovat vuosisatoja olleet hellan ja nyrkin välissä ja miehet porskuttaneet itsekkäästi miten huvittaa. Se on loppu nyt, nyt on naisten vuoro. Ja sille ei itsekkäät sovinistit voi yhtään mitään.

Vierailija
29/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:27"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:57"] Tosta narsistisuudesta en sano mitään, mutta on naisista itsekkäämpiä tullut vuosien saatossa; kun MINUN aikani, kun MINUN tarpeeni, kun MINÄ sitä ja MINÄ tätä! Tätä kuulee niin paljon päivän aikana, että tulee jo korvista pihalle. [/quote] Eks se ole aina ollut päinvastoin. Itsekäs mies on aina normaali, mutta naisten täytyy olla aina uhrautuvaisia muiden vuoksi. Nyt kun naistekin saa oikeasti ajatella omia tarpeitaan, niin se onkin epänormaalia ja hirveän itsekästä. [/quote] Juuri näin. Naiset ovat vuosisatoja olleet hellan ja nyrkin välissä ja miehet porskuttaneet itsekkäästi miten huvittaa. Se on loppu nyt, nyt on naisten vuoro. Ja sille ei itsekkäät sovinistit voi yhtään mitään.

[/quote]Feminismin ydin tiivistetty muutamaan lauseeseen. Kyseessä on siis kosto, ei tasa-arvo.

Vierailija
30/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:58"]

[/quote]No tiedän. _Psyk. esh

[/quote]

Vierailija
31/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:53"]Naisilla narsistisia piirteitä ei pidetä narsismina vaan normaaleina naiseuteen kuuluvina juttuina. 

Kuten nyt vaikka itsensä jatkuvaa peilailu ja kuvaaminen. Miehillä yhdistetty kohonneeseen taipuvaisuuteen persoonallisuushäiriöihin. Naisilla perus. 

Kai se sitten on niin, että narsismi on naisiin sisäänrakennettu, eikä se ole varsinaista narsismia. 

[/quote]
Lisäksi naiset saa yrittää manipuloida miehiä uhriutumalla koska kuvittelevat olevansa maailman napa. Heikompi sukupuoli kokee oikeudekseen "olla oikeassa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme