Tindermies ennen ensideittiä: ethän sitten käytä topattuja tissiliivejä
Kykenee kuulemma aistimaan huijauksen kilometrien päästä. En ole vielä vastannut mitään ja samalla kaivelen vaatekaappiani. Kykeneekö mies tosiaan aistimaan topatut rintaliivit katseellaan paidan läpi?
Kommentit (13)
Ei sentään pyytänyt ajamaan häpykarvojasi.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko oikeasti mennä treffeille miehen kanssa, joka sanoo noin?
On komea (kuvissa) ja jännittävän tuntuinen viba huokuu.
Siis nyt ihan oikeasti, voiko tuollaisia miehiä todellakin olla olemassa?
Ensimmäisen treffin tarkoitus on tsekata kusetuksen suuruus.
Ei vitsi mikä juntti :D Minä peruisin treffit tuollaisen ääliön kanssa.
Mikä "huijaus" topatut liivit muka on? Kyllähän sen tissien koon pystyy päättelemään aika hyvin oli liivit millaiset vain.
Itse olen joko ilman tai käytän t-paitaliivejä. Nehän on aika paksuja, mutta en ole ikinä ajatellut, että pyrkisin niillä jotain huijaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään pyytänyt ajamaan häpykarvojasi.
Yksi halusi varmistaa olenhan tehnyt suolihuuhtelun josko ensideitti päättyisi spontaaniin kakkosseksiin hänen asunnollaan. En koskaan ollut ajatellutkaan että anaaliseksi ensitreffeillä olisi ”in”.
Hah :D vastaa miehelle jotain samalla mitalla takaisin.
”Olethan sitten kivikova ja annat minulle elämäni kyydit, pienet löysämunat on niin naurettavia ja se olisi kauhea huijaus”
Luin otsikon, että se on vinkki tindermiehille: ei topattuja rintsikoita, pliis.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen treffin tarkoitus on tsekata kusetuksen suuruus.
Totta! Joskus erehtyy lähtemään alle "20 senttisten" matkaan.
Joillakin miehillä on kyllä uskomaton käsitys siitä, että voisivat tuntematonta naista määrätä yhtikäs missään asiassa. Minullekin yksi deitti ilmoitti ekoille treffeille: tule ilman meikkiä, siis käskymuoto. Minä tasan tarkkaan itse päätän milloin meikkaan. Jos olisimme tavanneet jo aikaisemmin, ja mies toteaisi ettei hänen takiaan tarvitse laittautua, niin asia olisi tietty ihan eri.
Aiotko oikeasti mennä treffeille miehen kanssa, joka sanoo noin?