Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kiinnostus lopahti yllättäen :(

Vierailija
16.08.2015 |

Deittailimme kuukauden pari miehen kanssa. Aina tavatessa oli todella mukavaa (ainakin omasta mielestä siis..) mieskin hymyili ja nauroi paljon. Yhtäkkiä kiinnostus minua kohtaan lopahti, ei enää vastannut viesteihin kun kysäisin mitä kuuluu ja näkisimmekö (eri päivinä) onko muille käynyt samoin? Onko liikaa vaadittua että mies olisi suoraan sanonut ettei kiinnosta :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:25"]Miten seksi sujuui? Ei ehkä edennyt miehen toivomaan tahtiin tai suuntaan. Tai sitten vaan löytyi uusi ihastus.
[/quote]
Ei oltu vielä edes sängyssä, olen itse 19 ja mies 22. En halunnut hypätä harrastamaan seksiä ennennkuin olen varma mitä toinen haluaa. Ilmeisesti ihan hyvä päätös sitten.

Vierailija
2/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:25"]Miten seksi sujuui? Ei ehkä edennyt miehen toivomaan tahtiin tai suuntaan. Tai sitten vaan löytyi uusi ihastus.
[/quote]
Ei oltu vielä edes sängyssä, olen itse 19 ja mies 22. En halunnut hypätä harrastamaan seksiä ennennkuin olen varma mitä toinen haluaa. Ilmeisesti ihan hyvä päätös sitten.
[/quote]
Oliko kyse juuri siis tästä että en antanut miehelle? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan normaalia nykymaailmassa. On käynyt noin useasti. Enää ei edes satuta, kun oon jo niin tottunut.

Vierailija
4/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et antanut pillua, meni friendzonelle

Vierailija
5/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt. Myös itsellä saattaa kiinnostus lopahtaa jos huomaa, että ei hommasta tule mitään. Reiluintahan olisi tietysti ilmoittaa sille toiselle osapuolelle, niin ei jää turhaan odottelemaan kuuluuko mitään.  Ikäväähän se on, mutta eteenpäin vaan :)

Vierailija
6/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kun jo näin nopeasti kävi näin, eipähän tuhlaantunut aikaa liikaa. Siirry suosiolla seuraavaan, mies on siirtonsa jo tehnyt.

Vierailija
7/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksi sujuui? Ei ehkä edennyt miehen toivomaan tahtiin tai suuntaan. Tai sitten vaan löytyi uusi ihastus.

Vierailija
8/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy AINA noin. Oon ollut pari vuotta sinkkuna ja tapaillut sinä aikana suunnilleen kymmenen eri miehen kanssa. Osan kanssa on ollut seksiä ja osan ei, joten sillä ei liene tekemistä asian kanssa. Jossain vaiheessa mies vaan ottaa etäisyyttä, ei vastaa enää viesteihin jne. Parilta oon saanut vastaukseksi kun oikein oon tentannut, että "Sori, mut en etsi nyt mitää vakavaa" tms. Osa ei vaivaudu edes antamaan mitään selitystä. Ja nämä on siis 30 - 40 v. miehiä. Kai se on tää nykyajan deittailukulttuuri tällaista. Tinderit ym. mahdollistaa sen, että koko ajan löytyy uusia kiinnostavia naisia. Ihmettelen vaan mistä tallainen tavallinen 30 + nainen löytää ketään suhteeseen. Yksinäinen vanhapiikaelämä odottaa :(

Vierailija
9/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei kyllä tunnu aina itse huomaavan jos töksäyttelevät jotakin törkeää... notta saattapi joskus olla syy siinäkin jos mies kaikkoaa.  

Vierailija
10/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:42"]

Naiset ei kyllä tunnu aina itse huomaavan jos töksäyttelevät jotakin törkeää... notta saattapi joskus olla syy siinäkin jos mies kaikkoaa.  

[/quote]

Jep, esim. randomien miesten kehuminen tai niihin vertaaminen on joillekin naisille tyypillistä. En tiedä tekevätkö sitä ilkeyttään vai ajattelemattomuuttaan, mutta fiilikset se vie aivan varmasti. 

Vierailija
11/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten miesväki päättää ryhtyä itse randomiksi, kun niitä kerran kehutaan? Erikoista kyllä, jos tuota ei edes pidetä minään. Onhan se helpompaa lähtijälle, mutta pitääkö sen olla niin helppoa?

Vierailija
12/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisen näköinen nainen esittää prinsessaa ja kehuu vanhoilla useilla hoidoillaan jne. Ei kehu miestä, vaan huomio komeita miehiä ympäriltä jatkuvasti "vitsinä" jne... Epävarma nainen.
Ei kiinnosta, jatkan eteenpäin.

Vierailija
13/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tyyppejä joita ei kiinnosta miehet eikä naiset. Varmaan pännii kun unelmien poikamies tajuaa pystyvänsä elämään yksin parempaa elämää kuin jonkun kanssa, sen uskon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän