Miten päästä yli rakastamastaan ihmisestä?
Miten päästä yli eron jälkeen kun ei kelvannut toiselle? Nyt tarvin tsemppiä paljon. Biisejä vois listata.. Jotakin apua nyt. Kiitos teille.
Kommentit (27)
Tää on niin tylsää ja kulunutta, mutta aika tekee tehtävänsä. Tulee vielä uusi suhde! Älä kuitenkaan hötkyile vaan tee surutyö rauhassa. Laastarisuhteet on koettu ja nähty.
Harvinaista, että onnistuvat.
Itse en pysty kuuntelemaan koskettavaa musiikkia tuossa tilanteessa. Liikun sen sijaan kuin hullu ja valitettavasti käytän liikaa alkoholia näissä elämänvaiheissa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:51"]
Muita vinkkejä?
[/quote]
Akoholin liikakäyttö ei tosiaan ollut mikään vinkki, en suosittele sitä missään tapauksessa. Se tuo hetken helpotuksen, mutta sitten on vain entistä paskempi olo.
Mikäli sinulla on opiskeluja tai töitä, keskity niihin, tee hullusti ylimääräistä. Älä tapaa ystäviä, joiden kanssa luisuu siihen, että vain jauhat menneitä. Tutustu johonkin uuteen, jonka kanssa uudet jutut.
Liikunta kyllä auttaa minua. Lenkillä tai salilla keskityn vain suoritukseen ja sen jälkeenkin on monta tuntia jotenkin seesteinen olo.
Mikäli mielentilasi tuntuu aivan ylivoimaiselta hallita, niin käänny ammattiavun piiriin. Korostan, että minulla ainakin ystävien kanssa puhuminen melkein pahentaan tilannetta.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:51"]
Muita vinkkejä?
[/quote]
Akoholin liikakäyttö ei tosiaan ollut mikään vinkki, en suosittele sitä missään tapauksessa. Se tuo hetken helpotuksen, mutta sitten on vain entistä paskempi olo.
Mikäli sinulla on opiskeluja tai töitä, keskity niihin, tee hullusti ylimääräistä. Älä tapaa ystäviä, joiden kanssa luisuu siihen, että vain jauhat menneitä. Tutustu johonkin uuteen, jonka kanssa uudet jutut.
Liikunta kyllä auttaa minua. Lenkillä tai salilla keskityn vain suoritukseen ja sen jälkeenkin on monta tuntia jotenkin seesteinen olo.
Mikäli mielentilasi tuntuu aivan ylivoimaiselta hallita, niin käänny ammattiavun piiriin. Korostan, että minulla ainakin ystävien kanssa puhuminen melkein pahentaan tilannetta.
[/quote]
Kiitos sulle. Joo tuo alkoholi ei auta yhtään. On vaan niin kamala olo kun mikään ei tunnu miltään ja kaikki muistuttaa vaan menneestä. Ja se että en kelvannut...
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:31"]Miten päästä yli eron jälkeen kun ei kelvannut toiselle? Nyt tarvin tsemppiä paljon. Biisejä vois listata.. Jotakin apua nyt. Kiitos teille.
[/quote]
Neliveto Audilla pääse yli vaikka toinen olisi tuhdimmassakin kunnossa.
Peruutat muutaman metrin, kyykistyt, keskityt, singahdat juoksuun ja ponnistat hyppyyn hyvissä ajoin. Alastulon ajoitat onnistumaan riippuen eronne sopuisuudesta. Jos jäi hampaankoloon, nappiksesi saattavat ikävästi iskeytyä maassa makaavan lihaan.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:21"]Peruutat muutaman metrin, kyykistyt, keskityt, singahdat juoksuun ja ponnistat hyppyyn hyvissä ajoin. Alastulon ajoitat onnistumaan riippuen eronne sopuisuudesta. Jos jäi hampaankoloon, nappiksesi saattavat ikävästi iskeytyä maassa makaavan lihaan.
[/quote]
Hyvä yritys mutta ei auttanut...
Ikävä kyllä vain aika parantaa haavat. Ja kyllä sekin hieman auttaa jos pystyy puhumaan erosta läheisille ja ystäville. Känniä ja uusia suhteita en myöskään suosittele heti eron jälkeen. Niistä tulee vielä kurjempi olo. Kokemuksesta tiedän...
Ymmärtämällä, että on rakastunut haavekuvaansa, ei todelliseen ihmiseen. Monilla on voimakas "kyky" kuvitella ihastuksen kohde ihanammaksi kuin onkaan, siis sijoittaa kaikki tarpeensa ja haaveensa jonhonkuhun..
Realismilla. Miehet ovat lopulta kaikki ihan paskoja. Ne, jotka muuta väittävät, elävät jossain Disneyn haavemaailmassa ja ovat typeriä sentimentaalisia kanoja. Tai eivät vaan tiedä miten paljon mukavampaa on yksin.
t. yksi joka on kokeillut aika monta eri miestyyppiä, joissa on kaikissa ollut jotain perustavanlaatuisesti vialla
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:31"]Ymmärtämällä, että on rakastunut haavekuvaansa, ei todelliseen ihmiseen. Monilla on voimakas "kyky" kuvitella ihastuksen kohde ihanammaksi kuin onkaan, siis sijoittaa kaikki tarpeensa ja haaveensa jonhonkuhun..
[/quote]
Joo tämä auttaa hiukan. Mut silti niitä oikeita hyviä puolia on niin paljon :(
Itsekin odottelen kuinka monta vuotta yli pääsemiseen mahtaa mennä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:16"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:51"] Muita vinkkejä? [/quote] Akoholin liikakäyttö ei tosiaan ollut mikään vinkki, en suosittele sitä missään tapauksessa. Se tuo hetken helpotuksen, mutta sitten on vain entistä paskempi olo. Mikäli sinulla on opiskeluja tai töitä, keskity niihin, tee hullusti ylimääräistä. Älä tapaa ystäviä, joiden kanssa luisuu siihen, että vain jauhat menneitä. Tutustu johonkin uuteen, jonka kanssa uudet jutut. Liikunta kyllä auttaa minua. Lenkillä tai salilla keskityn vain suoritukseen ja sen jälkeenkin on monta tuntia jotenkin seesteinen olo. Mikäli mielentilasi tuntuu aivan ylivoimaiselta hallita, niin käänny ammattiavun piiriin. Korostan, että minulla ainakin ystävien kanssa puhuminen melkein pahentaan tilannetta. [/quote] Kiitos sulle. Joo tuo alkoholi ei auta yhtään. On vaan niin kamala olo kun mikään ei tunnu miltään ja kaikki muistuttaa vaan menneestä. Ja se että en kelvannut...
[/quote]
Älä ajattele, ettet kelvannut. Jotkut ihmiset nyt eivät vain sovi yhteen syystä tai toisesta. Hänellä oli erilaiset ajatukset suhteesta ja ihmisestä, jonka kanssa haluaa ehkä loppuelämänsä olla yhdessä.
Ei se sinua huonoksi ja kelpaamattomaksi tee. Lähes jokainen ihminen tässä maailmassa joutuu kokemaan nyt sen, mitä käyt läpi. Ymmärrän, ettei se tässä vaiheessa lohduta, mutta näin se on.
Kamalaa. Mä luin, että ratsastamastaan ihmisestä. Tokimonelle ne ovat kaksi samaa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:40"]
Realismilla. Miehet ovat lopulta kaikki ihan paskoja. Ne, jotka muuta väittävät, elävät jossain Disneyn haavemaailmassa ja ovat typeriä sentimentaalisia kanoja. Tai eivät vaan tiedä miten paljon mukavampaa on yksin.
t. yksi joka on kokeillut aika monta eri miestyyppiä, joissa on kaikissa ollut jotain perustavanlaatuisesti vialla
[/quote]
Täähän on kuin mun näppikseltäni. Tosin nyt on tainnut aika parantaa haavat ja yksi todella hellä ja kiltti mies taitaa olla murtamassa suojapanssariani :)
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 10:17"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:31"]Miten päästä yli eron jälkeen kun ei kelvannut toiselle? Nyt tarvin tsemppiä paljon. Biisejä vois listata.. Jotakin apua nyt. Kiitos teille. [/quote] Neliveto Audilla pääse yli vaikka toinen olisi tuhdimmassakin kunnossa.
[/quote]
Miksi pitää olla juuri Audi?
Lähdet ystäväsi kanssa konserttiin. Vedät pään täyteen, hukkaat vaatteesi ja sekoilet oikein kunnolla.
Eikö joku voisi vähän tsempata :/