Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei tullut kotiin yöksi!

Vierailija
16.08.2015 |

Lähti kaverin kanssa juhliin ja eikä ole vieläkään tullut kotiin. Joo tiedän on jonkin muijan kanssa. Täällä mietin vaan että mitäs nyt teen? Pitäisi kasata ajatukset jos ja kun tulee kotiin jossain vaiheessa.

Kommentit (202)

Vierailija
1/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:49"]

Kiitos näistä asiallisista vastauksista! Ei auta muuta kuin odotella kunnes tulee kotiin.

[/quote]

Helpompi mennä lottoamaan kuin odottaa täällä saavansa aikuisen vastauksen kysymykseensä lapsellisten pellekommentoijien joukosta

Vierailija
2/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään uutta?

Olin myös hirveän huolissani, kun oma mies jäi eka kerran tulematta kotiin. Olin varma että se on jossain sairaalassa kun ei edes vastaa puhelimeen. Kuvitelkaa miten vihainen olin, kun se ennen puoltapäivää tekstaa, että oli "nukahtanut" (lue sammunut) kaverin sohvalle. Siis ei minkään bestiksen, vaan tyypin jonka kyllä sitten tiesin nimeltä.

En voinut soitella kaverille kun oli lähtenyt yksin "yhdelle". Oli sitten törmännyt tuttuihin omien sanojensa mukaan.

Näitä reissuja tuli sitten useita, ja lakkasin luulemasta että on sattunut jotain. Lakkasin myös miettimästä onko siellä joku nainen. Kai toivoin että joku idiootti korjaisi sen pois minun nurkista. Mikään toruminen tai anominen ei auttanut. Nyttemmin olemme eronneet ja hyvä niin ja minulla on raitis mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:44"] Tee vessapaperi testi heti ku tulee kotii ni selvii onko käyny vieraissa... [/quote] En sitten tule tänään.   [/quote] Mikä vessapaperitesti??

[/quote]

pari palaa vessapaperia ja mulkun ympärille. Mukavasti jää kii jos on polettu jotain. Ellei oo kalua käyny pesee kunnolla ennen kotii tuloa...

[/quote]

Nii mitäs tää hyödyttää :D? Ehkä sitä pesee kuitenkin munansa jos käy pettämässä ja aivan samalla tavalla voi olla sissijuustoa mulkun varressa tai spermajämiä kun on runkannut huonon illan jälkeen. Miten todistat sen onko mällit lentäneet oman käden kautta ? Itse monesti vedän krapulan aamuna käteen heti aamusta jos muija ei anna kun panettaa nii vietävästi

Vierailija
4/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:01"]

Ihme porukkaa täällä. Itse en tullut yöksi kotiin niin mies haki mut äsken kotiin ja tilasi mulle pizzaa.

[/quote]

Joo av mammojen mukaan on myös todella suuri riski että mies on pannut kassatyöntekijät läpi käydessään ilmottamatta yksin kaupassa sillä siellähän riittää naisia pantavaksi vaikka joka hyllyn takana. Itse kyllä kokisin ahdistavana av mamman joka roikkuu kokoajan joka paikassa mukana kyttäämässä 

Vierailija
5/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 09:44"]

Mulla on ainaki mies ollu useita kertoja öitä pois kotoa, ku on tapana juoda niin paljo, että sammuu johonki. Ekoilla kerroilla olin kyllä vainoharhanen ja soittelin perään, nyt jo tottunu. Ja ei muuten haittaa vaikka pettää, niinhän minäkin teen.

[/quote]

Miksi sitten olet suhteessa jos haluat pettää vai oletko muutenkin vajaaälyinen ?

Vierailija
6/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:38"]

Saanko kysyä teiltä, arvon siskot: Oletteko tienneet miestenne juomistaipumuksista pariutuessanne heidän kanssaan? Itselläni on kokemusta yhden alkoholistin kanssa seurustelusta, ja se oli kyllä yhtä helvettiä. Pettämään hän tuskin pystyi, kun joi itsensä aina niin sekaisin, mutta kaikkea muuta ehdin kyllä lyhyen suhteemme aikana näkemään. Putkaöitä, mustelmia, hajotettuja ja hukattuja tavaroita, you name it. Tästä tapauksesta opin sen verran, että seuraava (ja siis nykyinen) mies onkin sitten lähes raitis, käy baarissa n. kerran vuodessa eikä koskaan juo itseään humalaan asti. Ihana, kiltti, tylsä ja maailman rakastettavin mies siis!

[/quote]

Valitettavasti kaikki merkit oli, mutta en silloin tunnistanut niitä nuorena. Minusta selvä merkki oli, että ikinä ei itse lähtenyt kesken kotiin, vaan juhlia piti niin kauan kuin yksikin muu oli hereillä. Joskus aamukahdeksaan. Toinen merkki oli, kun pystyi ottamaan sellaiset kännit että oli laskenut alleen sänkyyn.

Nykyinen mies on ihana, maailman herttaisin, ja raitis. Voimme ottaa joskus lasillisen yhdessä, mutta ei humalaan asti. Baarissa ei käy lainkaan. Ujolta voi näyttää muiden silmiin, mutta minulle on ihan sankari.

Vierailija
7/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuten mikään ei ole nöyryyttävämpää, kuin alkaa soitella ihmisiä läpi, että oletko nähnyt mun miestä, kun se on baari-illan jälkeen kateissa. Se sääli ja myötähäpeä melkein humisee korvissa. Todella jos voi olla soittamatta, niin toivoo että vain ilmaantuisi itse kotiin. Ettei tarvisi ihan niin jullkisesti myöntää miten metsään meni miehen valinnassa.

Vierailija
8/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:26"]

Niin muuten mikään ei ole nöyryyttävämpää, kuin alkaa soitella ihmisiä läpi, että oletko nähnyt mun miestä, kun se on baari-illan jälkeen kateissa. Se sääli ja myötähäpeä melkein humisee korvissa. Todella jos voi olla soittamatta, niin toivoo että vain ilmaantuisi itse kotiin. Ettei tarvisi ihan niin jullkisesti myöntää miten metsään meni miehen valinnassa.

[/quote]

Kyllä niitä sattumuksia ja katoamisia voi sattua kelle vaan ja jokanen vetää joskus perseet eikä se ole miehestä tai naisesta kiinni ellet etsi absolutistia

Vierailija
9/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaaälyisiltä pettäminen tuskin onnistuu, siinä ku tarvii vähä miettiä ja suunnitella, ettei jää kiinni. Jos miehellä on oikeus olla öitä pois kotoa millon missäkin, niin minullakin on oikeus omiin seikkailuihini. Yhdessä silti lapset kasvatetaan ja elätetään.

Vierailija
10/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:34"]

[/quote]

Kyllä niitä sattumuksia ja katoamisia voi sattua kelle vaan ja jokanen vetää joskus perseet eikä se ole miehestä tai naisesta kiinni ellet etsi absolutistia

[/quote]

Tässä kanssa yksi sankari. Ei, aikuiset ihmiset ei vaan katoile ilmoittamatta. Jos niin perseet vetää, että sammuu jonnekin kylille ilmoittamatta, niin on alkoholiongelma. Perheelliseltä ihan vastuutonta.

Vierailija
11/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap nyt jotain päivittelyä jo

Vierailija
12/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:48"]

[/quote]

[/quote]

Tässä kanssa yksi sankari. Ei, aikuiset ihmiset ei vaan katoile ilmoittamatta. Jos niin perseet vetää, että sammuu jonnekin kylille ilmoittamatta, niin on alkoholiongelma. Perheelliseltä ihan vastuutonta.

[/quote]

No ehkä se perheen kanssa onkin eri asia mutta ilman lapsia ihan perussettiä kun käy ulkona bilettämässä että joskus menee yli

Vierailija
13/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 13:01"]

Ihme porukkaa täällä. Itse en tullut yöksi kotiin niin mies haki mut äsken kotiin ja tilasi mulle pizzaa.

[/quote]

Joo av mammojen mukaan on myös todella suuri riski että mies on pannut kassatyöntekijät läpi käydessään ilmottamatta yksin kaupassa sillä siellähän riittää naisia pantavaksi vaikka joka hyllyn takana. Itse kyllä kokisin ahdistavana av mamman joka roikkuu kokoajan joka paikassa mukana kyttäämässä 

[/quote]

Hah tää oli hyvä :D

Vierailija
14/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystväni odottelee malttamattomana t bile-arssu laphin maalt

Vierailija
15/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:07"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 19:48"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No ehkä se perheen kanssa onkin eri asia mutta ilman lapsia ihan perussettiä kun käy ulkona bilettämässä että joskus menee yli

[/quote]

Nuorena toi on ihan normia, mutta ap odottikin lasten kanssa.

Vierailija
16/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löytyi työpaikaltaan aivan sekaisn. Aivan täydellinen muistinmenetys. Kaveri ei vastannut viestiin kun vasata iltapvällä ja hänellä myös aivan sekeva ilta. Polisiit ovat tuoneet hänet kotiin ja oli juonut vain kolme kaljaa. Olivat saaneet todennäköisesti tyrmäystippoja. Mies tällä hetkellä päivystyksessä, koska on aivan sekaisin edelleen. Heräsi jostain asunnnosta ja käveli työpaikalleen eikä edes osannut selittää miksi meni töihin eikä kotiin. 

Vierailija
17/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:17"]Mies löytyi työpaikaltaan aivan sekaisn. Aivan täydellinen muistinmenetys. Kaveri ei vastannut viestiin kun vasata iltapvällä ja hänellä myös aivan sekeva ilta. Polisiit ovat tuoneet hänet kotiin ja oli juonut vain kolme kaljaa. Olivat saaneet todennäköisesti tyrmäystippoja. Mies tällä hetkellä päivystyksessä, koska on aivan sekaisin edelleen. Heräsi jostain asunnnosta ja käveli työpaikalleen eikä edes osannut selittää miksi meni töihin eikä kotiin. 
[/quote]
Kauhea! Onko se perseraiskattu!??! Ryöstetty vähintään...

Vierailija
18/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 20:17"]Mies löytyi työpaikaltaan aivan sekaisn. Aivan täydellinen muistinmenetys. Kaveri ei vastannut viestiin kun vasata iltapvällä ja hänellä myös aivan sekeva ilta. Polisiit ovat tuoneet hänet kotiin ja oli juonut vain kolme kaljaa. Olivat saaneet todennäköisesti tyrmäystippoja. Mies tällä hetkellä päivystyksessä, koska on aivan sekaisin edelleen. Heräsi jostain asunnnosta ja käveli työpaikalleen eikä edes osannut selittää miksi meni töihin eikä kotiin.  [/quote] Kauhea! Onko se perseraiskattu!??! Ryöstetty vähintään...

[/quote]

Tuskinpa, mutta oli aivan hämillään kun ei tiennyt missä oli ollut ja kenen kanssa. Kortti oli tallella, mutta käteistä ei ollut yhtään.

Vierailija
19/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan ala huutamaan/saarnaamaan ! Pääasia että ukkosi on kunnossa... :/

Vierailija
20/202 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tänään saarnaa. Uskon että tulee pitkäääää tauko baareihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi