Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hittoa mä teen?

Vierailija
16.08.2015 |

Olen aivan hukassa. Seurustelen itseäni monta vuotta vanhemman miehen kanssa, asumme yhdessä vaikka suhde on vielä melko tuore. Kesäkuussa tuli puolivuotta seurustelua täyteen. Olen hukannut itseni. Mies on hyvin mustasukkainen ja alusta asti meillä on ollut ongelmia. Muutimme hyvin pian seurustelun alettua yhteen, koska se tuntui muka silloin järkevältä kun hän kuitenkin majaili yksiössäni kaiken aikaa.

Hän ei luota minuun, enkä minä häneen (hän on lukenut sekä tekstiviestit puhelimestani että viestit facebookista). Jos lähden ystävieni kanssa ulos, vittumainen viesteillä pommittaminen alkaa heti. "Ketä siellä on? Mihin menette? Onko kuumia äijiä?" jne. Rakastan häntä enkä ikinä pettäisi. Asian vakuuttelu kaikuu kuuroille korville. Kun sitten juon, juon liikaa ja asiat kärjistyvät poikkeuksetta joka kerta. Hän provosoi tahallaan ja minä huudan kännissä ikäviä ja kamalia asioita joita en tarkoita. Kai. Jokainen tällainen riita kestää monta päivää ja erolla ja asunnon irtisanomisella uhkaillaan puolin ja toisin.

Tämän suhteen alkaessa poltin sillat takanani kaikkiin entisiin poikaystäviin. Hänellä on entiset tyttöystävät facebook kaverina ja onpa säilyttänyt exän lahjankin jossa vielä tämän naisen nimi. Minä en saisi katsoa vieraita miehiä päinkään. Eräs entinen hoito lähetti hänelle viestin "tuutko panemaan".

Olin itsevarma ja elämäniloinen nuori nainen. Tämä suhde on minulle itsetuhoinen, mutta en vain tiedä mistä löytäisin voimaa lähteä. Ja nyt, luettuani koko tekstin monta kertaa, tajuan että lähteminen on ainoa vaihtoehto.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhuspatja

Vierailija
2/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi mies on ilmiselvä Mika.

Mikalla on ex vaimonsa dildo kellarissa, vaikka erosta on yli 10 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niin kutsuttua white trashia, valkoista paskasakkia, joka kännissä tappelee miehensä kanssa eikä anna naapurin työssäkäyvän lapsiperheen vanhempien ja lasten nukkua. Ole ystävällinen ja lopeta suhteesi ja anna rauha naapurustollesi. Teet samalla palveluksen itsellesi ja miehellesi. Tarvitset muutenkin ikäistäsi seuraa. Vanhempi miesystävä ei tule koskaan paikkaamaan menetettyä isäsuhdettasi. Hyvät yöt.

Vierailija
4/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 02:47"]vanhuspatja
[/quote]
Pappapatja rimmaa paremmin :D

Vierailija
5/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat tietysti ja heti.

Vierailija
6/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep eroat ja otat elämästä uudelleen kiinni. Elämästä kuuluu nauttia ja tehdä niitä asioita mistä tulee onnelliseksi ja kokee elämän mielenkiintoisena. Jos on suhteessa missä ei ole oma itse ja joku vetää sua alas, niin heti pois sellaisesta ilmapiiristä. Tämä on ainutkertainen elämä ja se kannattaa tehdä omannäköiseksi. Alkoholin käyttö minimiin aiheuttaa masennusta ja sekoittaa päätä, ja kun elämä on uudestaan hallinnassa niin kaikkea kohtuudella.

Vierailija
7/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinua kontrolloidaan, nuo mustasukkaset tyypit on taitavia vääntämään asioita ylösalaisin ja provosointi ei oo tervettä. Jos ihminen haluaa olla sovussa, se on sovussa, se ei haasta jatkuvasti riitä....ja en nyt puhu susta vaan siitä miehestä. Suhde missä toinen on liian mustasukkainen, ja vielä tuo,,että olet katkaissut entisiä suhteita, muta mies ei, kertoo, että mies haluaa säilyttää asioiden hallinnan, ei tehdä muutoksia muuta kuin sinun elämään. Sulla on oikeus käydä ulkona, ilman että sua ahdistelemaan asian tiimoilta. Tuo sun miehen käytös on kontrolloimista, ja se ei tule tuosta muuta kuin pahenemaan. Saat oman elämän sillä takas, että eroat.Ja muista, että et anna mitään uusia mahdollisuuksia, jos yrittää tulla takaisin, kerralla ohi. Oma elämä ja ilo on tärkeintä, ja se mies tai kenen kanssa jatkossa tuleekin olemaan, niin se pitää sitä arvossa...Ja se mies: mustasukkaisuudesta, pahasta mustasukkaisuudesta kärsivä ihminen, niin jos on jo ikää miehellä, eikä se ole hakenut apua siihen, niin sun ei sitä tarvi tehdä, sillä miehellä on syvällä pään sisällä nuo ongelmat. Ja kannattaa olla varovainen, mustasukkainen voi olla myös väkivaltainen....eli oma elämä takas, ja koko mies pois kuvioista. :)

Vierailija
8/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa toista ihmistä ei henkisellä väkivallalla alisteta, tuo miehesi käytös on juuri sitä. Hyvässä parisuhteesa kannustetaan ja tuetaan toista, ei hallita. Toivottavasti nyt kuuntelet ja eroat. Et oo mitään velkaa, et selityksiä et yhtään mitään koko tyypille. Ja jos ei usko mitä sanot sille erosta tai alkaa hämmentämään riidoilla sun päätä, niin et kuuntele mitään. Ja kun oot eronnut ja jos ei mee tyypillä jskeluun, niin uhkaat poliiseilla ( varavinkki) . Ei tarvi sietää huonoa kohtelua ikinä ja löydät varmasti ihmisen rinnalle jonka kanssa saat olla oma ihana itsesi :)

Vierailija
9/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 03:08"]Olet niin kutsuttua white trashia, valkoista paskasakkia, joka kännissä tappelee miehensä kanssa eikä anna naapurin työssäkäyvän lapsiperheen vanhempien ja lasten nukkua. Ole ystävällinen ja lopeta suhteesi ja anna rauha naapurustollesi. Teet samalla palveluksen itsellesi ja miehellesi. Tarvitset muutenkin ikäistäsi seuraa. Vanhempi miesystävä ei tule koskaan paikkaamaan menetettyä isäsuhdettasi. Hyvät yöt.
[/quote] Tuo on tommonen pinnallinen käsitys asialle, mutta et oikein neuvo, etkä auta kysykää noilla vinkeillä mitenkään. Taidat olla jonkun tappelevat parin naapuri.

Vierailija
10/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavan tutulta.

Avauduin itse tänä yönä tuolla toisessa ketjussa siitä, kuinka ex-mieheni uhitteli kaikin mahdollisin tavoin jo liittomme aikana, mutta karmein seurasi lähdettyäni: Mies on saanut ensin poliisit ja nyt jo syyttäjän perääni ja minua syytetään miehen pahonpitelystä (jota ei ole tapahtunut).

Juuri tällainen mies kyseessä, joka epäili kaikkia menojani, miespuolisia ystäviäni tai muuten vain jotakin, jos mitään varsinaista syytä ei ollut.

Tunnistan juuri tuon tunteen, kun se "oma itse" on niin hukassa, ettei enää tiedä/tunnista kuka on. Ja sama täällä: minäkin olin aivan erilainen energinen & elämäniloinen ihminen ennen kuin tapasin miehen. Nyt vain varjo entisestäni. Meillä ei tosin ole kovin huikeaa ikäeroa.

Toivon kovasti, että sinä löydät voimia lähteä, kuten minäkin tein. Toivon myös, että sinun miehesi ei ole yhtä kostonhimoinen, kuin minun mieheni, joka tosiaan on näemmä päättänyt tehdä loppuelämästäni ties mitä.

Paljon voimia sinulle Ap!

Vierailija
11/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoa nyt ne viimeiset voimasi ja eroa miehestä. Varaudu myös riippuvuusoireisiin, kun olet lähtenyt. Älä anna periksi. Oireet kyllä helpottavat ajan kanssa.

Mies on saanut sinut ikävään nalkkiin ja mikään koko tilanteessa ei ole lopulta sinun vikaasi. Mies pelaa ns. eri korteilla kuin sinä ja hänellä on vain omat sääntönsä, joilla hän voittaa aina. Säännötkin muuttuvat sitä mukaa, mikä on miehen edun mukaista, joten on ihan turha yrittää ennakoida mitään tai luottaa miehen sanomisiin.

T. Samanlaista kokenut, joka uskoo, että löydät vielä itsesi kokonaan uudelleen, entistäkin ehompana hiottuna timanttina!

Vierailija
12/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikista kannustavista viesteistä! <3 Alun haukkujen jälkeen en uskaltautunut lukemaan kommentteja ennen kuin nyt. Ihana huomata että tällä palstalla on välittäviä ja mukavia ihmisiäkin :) Kiitos, sain todella rohkeutta ja on aika ottaa asiat omiin käsiini!
Ap

Vierailija
13/13 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois. Oikeasti. Lähde pois. Tuo muuttuu vuosien aikana vain pahemmaksi ja lopulta uskot jo itsekin, että kaikki vika on sinussa ja olet huono ihminen. Älä jää tuohon parisuhteeseen. Ystäväni ei kuunnellut ystäväporukkamme varoituksia ja kun ystävämme sitten lopulta erosi miehestä oli jo myöhäistä. Hän kantaa vielä tänäkin päivänä ahdistusta ko. henkilöstä johtuen, vaikka siitä on jo kohta 20 vuotta aikaa.

Lähde, kun vielä voit.