Kiitos sinulle, joka veit mieheni
Et taidakaan tietää, että mies on patologinen valehtelija, krooninen pettäjä ja nauttii sekä henkisestä että fyysisestä väkivallasta. saat ehkä pari vuotta nauttia onnesta, kunnes alkaa se helvetti. Niin minullekin kävi. Ja se kun morkkasit minua ylpeänä voittajana niin kukahan se lopulta voittikaan sanon vaan.
Kommentit (21)
Jotenkin kuitenkin vastistoan että sinua harmittaa että menetit sen miehen.
Ei kukaan vie toista kuin esinettä. Se on miehen oma valinta.
Hyvä että pääsit siitä debiilistä eroon. Ansaitset parempaa!:)
-lämmin hali täältä jostakin ja kaikkea hyvää sulle
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:37"]
Jotenkin kuitenkin vastistoan että sinua harmittaa että menetit sen miehen.
[/quote]
Ei harmita yhtään todellakaan. Mutta se, että tämä nainen kohtasi minut ivaten kyllä sai vereni kiehumaan, koska luuli saaneensa oikean helmen itselleen. ap.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:38"]
miten pitkään olitte yhdessä?
[/quote]
13 vuotta. ap.
voihan se olla ettei tämän miehen tarvitse tehdä noita tämän toisen naisen kanssa ;)
Miksi sanot että "vei" miehesi? Etkö itse potkinut pois kun kerta oli noin mulqvist?
Saa ylimielinen luuska sen mitä ansaitseekin. Vielä kun keksisi miten pettäjänarsisti saisi ansionsa mukaan.
Öö, miksi olit sen kanssa, kun harrasti väkivaltaa?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:45"]
Miksi sanot että "vei" miehesi? Etkö itse potkinut pois kun kerta oli noin mulqvist?
[/quote]
Siinäpä se. En, vaan kestin kaiken vuosikaudet. Siksi olenkin kiitollinen tälle naiselle, vaikka hänen asenteeseensa minua kohtaan onkin vähän toinen. No mies varmaan manipuloinut häntä minua vastaan tyypilliseen tapaansa.Mutta tiedän, etten itse ansainnut millään lailla sitä kohtelua mitä jouduin kokemaan ja siksi uskon, että miehellä on jonkin sortin persoonallisuushäiriö. Rikkoo lakiakin jatkuvasti kaikin tavoin, luottotiedot menneet, käyttää ihmisiä hyväkseen jne.
Miksi olla noin katkera, jos kerta mies oli noin mulkvisti, yritä nyt jatkaa nainen pää pystyssä elämää, mulkkuja tulee ja menee, ei niitten takia kannata hermojaan menettää.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:52"]
Miksi olla noin katkera, jos kerta mies oli noin mulkvisti, yritä nyt jatkaa nainen pää pystyssä elämää, mulkkuja tulee ja menee, ei niitten takia kannata hermojaan menettää.
[/quote]
En ole katkera vaan kiitollinen sile naiselle loppuviimein. Voi kuulostaa tai vaikuttaa katkeralta, mutta ei se niin ole kuitenkaan. Minulla on jo uusi mies, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. ap.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:38"]
miten pitkään olitte yhdessä?
[/quote]
13 vuotta. ap.
[/quote]
Noin pitkään olit patologisen valehtelijan kanssa? Olisit varmaan vieläkin jos ukko ei olisi lähtenyt.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:52"]
[/quote]
En ole katkera vaan kiitollinen sile naiselle loppuviimein. Voi kuulostaa tai vaikuttaa katkeralta, mutta ei se niin ole kuitenkaan. Minulla on jo uusi mies, joka kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä. ap.
[/quote]
Kunnes todellinen luonne paljastuu. Joku onnellinen exä siellä naureskelee partaansa tyhmälle naikkoselle.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:59"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:38"] miten pitkään olitte yhdessä? [/quote] 13 vuotta. ap. [/quote] Noin pitkään olit patologisen valehtelijan kanssa? Olisit varmaan vieläkin jos ukko ei olisi lähtenyt.
[/quote]
Sepä se, varmasti olisinkin, sillä eihän minulal ollut koskaan mitään mahdollisuuksia edes tutustua muihin ihmisiin, joilta olisin saanut tukea lähtemiseen saati löytää kunnollista miestä. siksi olenkin niin kiitollinen tälle naiselle kaieksta huolimatta. Hullua, mutta niin totta. ap.
En se minä ollut, se oli Pirkko.