Onko normaalia vastata että ”soitellaan parin viikon kuluttua!”
Laitoin ystävälleni viestin jossa kysyin että mitä kuuluu ja kerroin omat kuulumiseni pääpiirteittäin.
Ei vastausta.
Seuraavana päivänä laitoin viestin että ”Onko kiire? Voisin soittaa ja jutella hetken? Jos ei sovi niin ei hätää, tuli vaan mieleen kun olen nyt joutilaana.”
Vastasi: ”kiirettä pukkaa tämä ja ensi viikko, sitten hiihtolomalle ja sen jälkeen vähän hellittää aikataulut. Onko kiireellistä?”
Miten ottaisitte tämän? Onko normaalia?
Kommentit (29)
Kuin omasta elämästäni. Loppukuu on aika täynnä. Ehtii toki soittaa yhden puhelun (ehdinhän poikkeamaan palstallakin), mutta tuo avauksesi oli sellainen että olet joutilaana ja pitäisi jaaritella tuntikausia.
palstamies
Kaverisi viestittää, että hänellä on tällä hetkellä niin paljon tekemistä (ja mahdollisesti kuormitusta), että hän ei ehdi (ja mahdollisesti ei jaksa) jutella kanssasi.
Jos kerroit jo kuulumisesi ja hänkin omansa muistutusviestisi jälkeen, eikö kiireellisin tilanne ole hoidettu?
Mitä tuohon pitäisi vastata?
En vastannut mitään, joka ei ole yhtään tapaistani: vastaan aina kaikkeen….
Tuli juurikin tunne että jotain jonotusnumeroita jaellaan, jos ei edes lomalla ehdi soittaa.
Ap
Ehkä hyvä ettet vastannut: ottanee yhteyttä jos ja kun kiireet helpottaa….
Vierailija kirjoitti:
Eka ajatus tulee mieleen: Miksei voi soittaa lomalla? Jakaako muillekin kavereille jonotuslappuja parin viikon päähän?
Mistä me voimme tietää millainen tyyppi ap on? Jos esim. on tapana jauhaa vain itsestään tmv, ei kukaan jaksa kuunnella moista lomallakaan.
Itse vastaisin noin, jos kyseinen "kaveri" olisi sellainen, jota en oikein jaksa kuunnella. Toivoisin, että hän unohtaisi soittelut minun "kiireideni" aikana.
Raskaita tuollaiset ihmiset, jotka jatkuvasti pommittavat viestillä. Heille tulee helposti tilanteita, että kavereilla on aina enemmän tai vähemmän kiire.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuohon pitäisi vastata?
En vastannut mitään, joka ei ole yhtään tapaistani: vastaan aina kaikkeen….
Tuli juurikin tunne että jotain jonotusnumeroita jaellaan, jos ei edes lomalla ehdi soittaa.Ap
Eikös siinä ollut ihan selkeä kysymys, johon voi vastata kyllä tai ei. Sitten jotain "mukavaa lomaa ja tsemppiä kiireiden keskelle" yms. kohteliaisuutta lisäksi.
Eli tässä tehdään johtopäätös että AP on roikkuja ja huonosti käyttäytyvä kaveri on kingi???
Miten olisitte vastanneet itse tuohon? Vai jättäneet vastaamatta?
Nooh ottaisin tuosta sen tärkeän viestin, että jättäisin henkilön rauhaan. Hän ei ole erityisen kiinnostunut elämästäsi, mutta ei toki ollut täysin torjuvakaan.
Täysin normaalia. Sylettää, että ap:lla on niin helppo työ, että hän ei edes ymmärrä työstressistä ja -aikatauluista mitään.
Minä voisin vastata noin. Työstäni uupuneena en halua ajatellakaan että ottaisin lomalle vielä jotain lisästressiä ja muistettavaa jostain soitteluista.
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaalia. Sylettää, että ap:lla on niin helppo työ, että hän ei edes ymmärrä työstressistä ja -aikatauluista mitään.
Voi kuule… en huutelisi kun et tiedä. Lapsella sairaalakäynnit vaativan työni lisäksi vievät äärirajoille joskus, silti työssäni parannan niin monen ihmisen elämää ja yhteiskuntaa, että jaksan,😊
Ap
Anna olla, ei halua nyt puhua. Parempi odottaa hänen yhteydenottoa jos häntä kiinnostaa.
Eka ajatus tulee mieleen: Miksei voi soittaa lomalla? Jakaako muillekin kavereille jonotuslappuja parin viikon päähän?