Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani vaellukselta

Vierailija
15.08.2015 |

Onko kukaan löytänyt kumppania tai edes jotain pientä sutinaa vaellusreissulta? Mielenkiinnolla kyselen kun itse olen näillä näkymin syksymmällä lähdössä vaeltamaan. En siis ole lähdössä kumppania etsimään sieltä, mutta olisihan se ihan hienoa löytää ihminen joka jakaa samat kiinnostuksen kohteet.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:16"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:13"]

Siis jos tapaa miehen eikä seksiin ikinä siirrytä, ei kyllä lapsiakaan tule ja parisuhdekin ihan turha kun voi vaan pysyä ystävänä. Haluan itse lapsia enkä halua ketään vela:aa sitoa. Kun on kaverina vaan miehelle jota ei halua panna, tällä on mahdollisuudet saada joku muu.

[/quote]

Mitä? Siis heti täytyy harrastaa seksiä tai muuten ei voi tulla suhdetta? Eli jos vaikka noin viikkoon tapaamisesta ei ole ollut vielä yhdyntähommia niin se tarkoittaa sitä ettei ikinä tule olemaan seksiä? No nyt alan ymmärtää miksi naisrintamalla on mennyt niin huonosti. Ap

[/quote]

Ei vaan

"Täällä höpötetään panemisesta kun kyse oli kumppanista?"

Ei heti mutta aika pian.

Vierailija
22/31 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistojensa orjat ei muuhun kykene.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:30"]

Vaistojensa orjat ei muuhun kykene.

[/quote]

Ihminen on eläin ja ihan vitun tyhmä sellainen

Vierailija
24/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata seurustella. Panee vaa ja lähtee hanee!

Vierailija
25/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen haaveillut samaa kuin AP, ja myöskin menossa vaeltamaan syksymmällä. 

Minne päin AP olet menossa, jos saan kysyä?

Vierailija
26/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:31"]

Kyllä sieltä jonkun alkoholisoituneet lapintollon voi löytää. Tuolla tuntureissa viettävillä otuksilla on sitten sosiaaliset taidot pyöreä nolla, eivätkä osaa käyttäyty lainkaan. Kannattaa pitää jotain terävää käsillä. Olet varmaan kuullut sanonnan, Lapin somalit?

[/quote]

En minä mihinkään tunturiin ole menossa ja toisekseen minullakin on sosiaaliset taidot aika lähellä nollaa. Ap

Vierailija
27/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 12:45"]

Eikö kannattaisi mennä esimerkiksi vaellusnettiin kyselemään näistä? Vaikkapa tähän ketjuun:

http://www.vaellusnet.com/turinat/viewtopic.php?t=4054

Muutenkin oma veikkaukseni on että vaellushaluisen kumppanin löytää helpommin netistä, vaikka sitten sopisikin tapaavansa livenä siellä vaelluksen ohessa. Siis vaikka niin että reitit risteää, eihän se pakko ole kylmiltään sopia kulkevansa koko matkaa yhdessä =)

[/quote]

No eipä ollut minulle tuttu sivusto. Täytynee lueskella jossain vaiheessa. Ja en ole etsimässä kumppania tällä hetkellä, mutta uteliaisuuttani kyselin, että onko kenelläkään kokemusta vaelluksella alkaneesta suhteesta. Ap

Vierailija
28/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:50"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:48"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:44"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:40"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:23"]

Ihan näin sohvanreunalta sanoisin, että vaeltaja löytää sielunkumppanin paremmin vaellukselta kuin esim. baarista. ;-)

[/quote]

Varmasti ainakin minä löydän kun en edes käy baareissa :D Ap

[/quote]

Siis oletko alaikäinen?

[/quote]

Muuta syytähän ei voi olla sille ettei käy baareissa? En ole alaikäinen, mutta en käytä alkoholia enkä siksi koe baareja kovinkaan mukaviksi paikoiksi itselleni. Ap

[/quote]

Tuo on Suomessa maanpetokseen verrattava asia. Vähän kuin ei haluaisi karjalaa takas
[/quote]

En minä ainakaan halua Karjalaa takaisin. T. Ohis

Vierailija
29/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 00:41"]

Minäkin olen haaveillut samaa kuin AP, ja myöskin menossa vaeltamaan syksymmällä. 

Minne päin AP olet menossa, jos saan kysyä?

[/quote]

Saa kysyä. Olen menossa ainakin näillä näkymin karhunkierrokselle kun sattuu olemaan sopivan lähellä, komeat maisemat ja ilmeisesti helpohko kulkea. Ei oikein uskalla lähteä mihinkään täysin jumalan selän taa kun on yksin liikkeellä ja jos sattuukin jotain reissun aikana. Ap

Vierailija
30/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä jonkun alkoholisoituneet lapintollon voi löytää. Tuolla tuntureissa viettävillä otuksilla on sitten sosiaaliset taidot pyöreä nolla, eivätkä osaa käyttäyty lainkaan. Kannattaa pitää jotain terävää käsillä. Olet varmaan kuullut sanonnan, Lapin somalit?

Vierailija
31/31 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi mennä esimerkiksi vaellusnettiin kyselemään näistä? Vaikkapa tähän ketjuun:

http://www.vaellusnet.com/turinat/viewtopic.php?t=4054

Muutenkin oma veikkaukseni on että vaellushaluisen kumppanin löytää helpommin netistä, vaikka sitten sopisikin tapaavansa livenä siellä vaelluksen ohessa. Siis vaikka niin että reitit risteää, eihän se pakko ole kylmiltään sopia kulkevansa koko matkaa yhdessä =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme