Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan tässä tosi kyseessä?

Vierailija
15.08.2015 |

http://keskustelu.suomi24.fi/t/13749281/lopun-alku..........

Puukkoheiluupian

15.8.2015 17:43

Jos ihminen on ollut törnävällä mielisairaalassa, niin onko silloin poliisilla oikeus levitellä tietoja tämän täysi-ikäisen ihmisen vanhemmille? Vanhempani on helvetin kovia stalkkaamaan minua ja kerran en saanut törnävällä oloni takia taksinkuljettajan ajolupaa. No, isäni, tuo puoliseniili jääräpää sai ruokatunnilla päähänsä mennä apulaispoliisipäällikkö Nyrhisen puheille asian takia (minä olin jo reilusti yli 21 vuotias), ilmoittamatta mitään minulle. No tämä poliisipäällikkö oli kaikki tietoni kertonut isälleni. Onko tuo siis todellakin laillista toimintaa??? Voinko minäkin marssia poliisilaitokselle tiedustelemaan vaikka naapurini tietoja joihin siis ei rikoksia liity edes? Tai vaikkapa sukulaisteni?

Ei sitä kannata hokea masentuneellekaan että "hae vain apua ja ota kaikki apu vastaan mitä saat", kun siinä menettää kaiken ihmisarvon, oikeutensa, uskottavuutensa. Voit istua näköjään vankilassakin niin ei kun alat yrittäjäksi sen jälkeen. Hullujenhuoneelle kun menet niin koko elämäsi on kaikille julkista komediaa enää ja ainoa joka ei nauti asiasta olet sinä itse.

Minä luovutan. Mutta ennen itsemurhaani aion Kauhajoen sankaria kunnioittaen viedä useita ihmisiä mukanani tuonpuoleiseen. Hyvä Pekka E. Teit todellakin oikein.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla