Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä maku sulla sähkötupakassa?

Vierailija
15.08.2015 |

Mulla vanilja, nam nam

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain mentholi. Avovaimoni käyttää mansikkaa, josta pitää. Aikaisemmin oli Vermillion Riverin Citrus Explosion, mutta koska se on paksumpaa, se tukki liian usein cartot joten aika vähälle sen käyttö jäänyt nyt.

Vierailija
2/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sähkötupakassa jotain myrkkyjä? En tiedä siitä mitään, jos joku kertoisi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menthol useimmiten, jotain muita olen kokeillut enkä ole tykännyt. Paitsi jotain litchiä tilasin lisää. En hirveästi erota noita makuja, joten ihmettelen tota nam namia.

Vierailija
4/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset vehkeet teillä on? Mulla on tollanen egon kapistus ja vituttaa kun ne pumpulit maistuu palaneelle jo viikon jälkeen. Suosituksia? Ap

Vierailija
5/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minty the toff

Vierailija
6/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustikan maku täältä löytyy :) Vehkeenä KangerTech Evod, toiminut ihan hyvin.

Vierailija
7/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:45"]

Millaiset vehkeet teillä on? Mulla on tollanen egon kapistus ja vituttaa kun ne pumpulit maistuu palaneelle jo viikon jälkeen. Suosituksia? Ap

[/quote]

Luulisin, että johtuu tuosta sun vaniljalitkusta. Oletan, että se on melko tummaa nestettä, jota käytät? Olen huomannut, että ne palavat huomattavasti helpommin kuin vaaleat. Ja kannattaa tarkistaa millaisessa suhteessa sulla on PG:tä ja VG:tä. VG on paksumpaa, joten kestää kauemmin, että se neste imeytyy pumpuleihin. 

Itselläni on iTaste MVP ja Mini Protank 3. Näitä olen käyttänyt vuoden ja erittäin tyytyväinen olen ollut. 

Vierailija
8/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa tällä hetkellä, aikaisemmin oli mustikka. Miehellä joki persikka tai banaani, en oo aivan varma kumpi käytössä. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä