Missä miehesi on nyt?
Kommentit (100)
Sairaalassa, keuhkokuume. Maanantaina pääsee kotiin... ikävä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:35"]Keittiössä paistamassa lettuja.
[/quote]
Teilläkin!
Saunassa. Kaljottelee samalla ja voi pyhä helvetti, miten se on taas PAPUPATA! Ei meinaa vanhus enää jaksaa kuunnella sen höpinöitä. :D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:54"]
Pitäis ensin löytää mies.. Elämäni rakkaus ja lapseni isä meni tänään toisen kanssa naimisiin. Tuntuu niin yksinäiseltä ;(
[/quote]
:(
Ehkä lauantain kunniaksi nostellaan maljoja sen kunniaksi että olet vapaa nainen tekemään mitä haluat? :)
Esikoisen kanssa sohvalla katsomassa elokuvaa. Itse oon ji käymässä nukkumaan.
Kavereiden kanssa ryyppäämässä toisessa kaupungissa.
Makaa mun vieressä, puhuu mulle. Kohta käydään nukkumaan, huomenna suuuri päivä.
Persefistaa itseään vessassa kera rypsiöljyn. Olen sanonut, että ei se perseläpikään kaikkea rassausta kestä, mutta turhaan. Kun tuo jostakin innostuu niin jatkaa yleensä niin kauan kunnes jokin vahinko sattuu. Saa maksaa vaippansa omista rahoistaan saatana.
Istuu toisessa päässä sohvaa ja pelaa ps4:llä bäfää netissä. :) Vedetään samalla ruis sipsejä tuorejuustolla.
Lähti viemään lasta harrastukseen. Ja jos ihmettelette kellonaikaa, niin meillä.on iltapäivä.
Makaa mun kanssa lattialla, ollaan mun kämpässä. Se nauraa, en tiiä mille.
Se lähti yösienestämään koiran ja isänsä kaa. Toivon että se hakee kotimatkalla mulle sipsejä.
Töissä maailmalla, kotia tulee noin 2 kk:n päästä =/
Kaatoi mulle just lisää punkkua ja meni keittiöön tekemään poppareita.