Laitoin instaan kuvan j.p chenet viinipullosta
Ja nyt hävettää kun kaveri sanoi sen olevan halpaa junttien viiniä. Ei ole tullut kuin 189 tykkäystä eikä yhtään kommenttia, yleensä tulee yli 300!
Kommentit (12)
Iha sama vedä ittes vaik hirtee sit
Toivoisin asiallisia kommentteja. Et onko tosiaan junttien viini? Minusta tosi hyvää, sain sen siis poikkikselta lahjaksi...toinen hyvä viini on se ilovela. Ap
Mikä sun ig nimi on ?? Haluun seuraa sua ! Seuraaks takas jos mä seuraan sua ?? T: Mikkis
Maksaa alle 10e ja mä ainakin pidän niistä, mut johtuu varmaan siitä, että olen juntti, jolla ei ole instaa
Kerro instanimesi, niin mä käyn tykkäämässä kuvastasi :)
Miksi pitäisi juoda vain kalliita viinejä?
Nii mustakin. En kerro mun nimee mut tägäsin pullon!!
jp chenet on ns ruotsinlaivaviini, bulkkiviini. Sitä on myyty laivoilla varmaan yli 30 vuotta eikä sitä mielletä laadukkaaksi. Mausta voi joku tykätä ja sehän on tärkeintä.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 07:55"]jp chenet on ns ruotsinlaivaviini, bulkkiviini. Sitä on myyty laivoilla varmaan yli 30 vuotta eikä sitä mielletä laadukkaaksi. Mausta voi joku tykätä ja sehän on tärkeintä.
[/quote]
Joku? Eikös ollut vasta Suomen ostetuin viini...
Tusinatavaraa, mutta ihan perushyvä viini. Junttia olisi fiilistellä jotain kallista viiniä vain koska se maksaa paljon. Suomessa varsinkin kun on melko erikoinen hinnoittelu viinien suhteen, joskus saa todella laadukkaita tuotteita pilkkahinnalla.
Suuret on murheet. Toivottavasti ei oikeita osu kohdallasi ettet tyystin murru ! Jaxsuhali ♡♡