Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUOMEN NOITAOPISTO

Vierailija
12.03.2022 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4e29219b-8eb6-4a7d-abf0-740bb5f3dd9e

Tällainenkin koulutustaho näemmä Suomesta löytyy. Eikä siinä mitään, jokainen opiskelkoon ihan mistä on itse kiinnostunut.

Siitä kuitenkin olen huolissani, että toivottavasti tällainen taho ei saa toiminnalleen mitään valtion tukia "oppilaitoksena", mitä se ei sanan varsinaisessa merkityksessä mielestäni lainkaan ole.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan naurettu tälle Nurmijärvellä :D

Vierailija
2/79 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylypahkaa.

Jutun perusteella ryhmät olis Keuhkolikko ja Hyllykkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa "Harry Potter school" sanat ja etsi yhtäläisyyksiä rakennusten kanssa, katto ja osat.

Vierailija
4/79 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä tämän noitaopiston takana oikein ovat? Olen aina vähän skeptinen tällaisten suhteen. Ettei vain olisi taas jotakin ihan yleistä New Age-hömppää, joka tietty sinällään on aika harmitonta, mutta ei ole mielestäni varsinaista uuspakanuutta tai noituutta.

Vierailija
5/79 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tuo eroaa jostain pappikoulutuksesta? Samanlaista paskanjauhuuta näyttävät opettavan.

Vierailija
6/79 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
7/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

900€ "sivutoimisesta" opiskelusta, mistä et edes saa minkäänlaista pätevyyttä mihinkään? Ok...

Vierailija
8/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nykyisen woke-ilmapiirin hengessä tuokin pulju saa jotain valtion woke-tukea...

Vierailija
9/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää täysin Harry Potter teemalta tuo rakennus. On oikeaan osuttu, noidille sopiva kurssipaikka. Suomessa melkein kaikki julkiset rakennukset ovat kuin velho-opisto. :D Katsokaa nyt.

Vierailija
11/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä tämän noitaopiston takana oikein ovat? Olen aina vähän skeptinen tällaisten suhteen. Ettei vain olisi taas jotakin ihan yleistä New Age-hömppää, joka tietty sinällään on aika harmitonta, mutta ei ole mielestäni varsinaista uuspakanuutta tai noituutta.

Onko kyse valonoidista, mustista noidista, velhoista vaiko uushenkisyydestä. 

Vierailija
12/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkoa, ei varmasti saisikaan. Toivottavasti kaikki turha tukeminen lopetetaan.

Vierailija
13/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole harmitonta. Noituuden avulla voit saada kyllä mitä haluat, mutta sen joutuu maksamaan joku toinen - eikä raha käy maksuksi.

Vierailija
14/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmiltä viedään rahat. Ensin opisto vie oppilailta ja sitten oppilaat hölmöiltä mummoilta.

Vierailija
15/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö perustaa noitarovio-opisto?

Vierailija
16/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole harmitonta. Noituuden avulla voit saada kyllä mitä haluat, mutta sen joutuu maksamaan joku toinen - eikä raha käy maksuksi.

Ei kenenkään tarvitse harjoittaa sellaista, jossa joku muu joutuu maksamaan tai tulee harmia. Kyllä etiikka pitäisi olla kunnossa. Pitää valita puolensa. Valo. Jos tekee mitä tahansa henkistä harjoitusta, sama homma eli etiikka kuntoon.

Vierailija
17/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskookohan nämä itse tuohon hömppään vai ovatko huomanneet tuolla saatavan helpolla tyhmiltä rahat pois?

Vierailija
18/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hauskaa jos jotkut pystyvät tekemään rahaa tällaisella leikkimisellä. Vähän samaa kategoriaa kuin manifestointikurssit tai enkelihoito. Niin pitkään ok kunhan tätä ei tarjoilla mitenkään tieteellisenä ratkaisuna asioihin tai kynitä suuria summia höpsöiltä ihmisiltä.

Vierailija
19/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme tarvitse Noitavasara kirjaa emmekä kuulustella heitä, koska he itse tunnustavat sivullaan olevansa noitia! Laittakaa roviot pystyyn ja ottakaa noidat kiinni!

Vierailija
20/79 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää noitaopisto olisi ollut olemassa jo aiemmin niin kaikki olisi pitäneet varmana että noitaviisikko olisi valmistunut täältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi