Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarviin lisäapuja nyt kun ruoka kallistuu, mutta niitä ei jsn noin vain saa : (

Vierailija
12.03.2022 |

Sossusta en saanut harkinnanvaraista tukea, kun rahat loppu jo nyt. Perhetyöntekijä sanoi tosi ilkeesti et nyt pitää ajatella oikeesti mikä on tärkeetä, ja luopua mieliteoista ym turhasta.
No anteeks vaan jos en ole se pullan tuoksunen äiti joka jaksaa leipoo ja laittaa vaan tällänen vapaa ja itsenäinen nainen, joka ei rupee kenenkään kynnysmatoksi,
Eli kannattaako mun noita tukiverkkojavedes pitää, jos niistä saa vain haukkuja ja pahan mielen?
Ehkä kannattaa viedä asiakkuus sitten muualle, kun tää yhteistyö sossun kanssa ei toimi. Onhan noita muitakin tahoja, kuten MLL ja kirkon diakonia työ.
Jotenkin kauhea ajatella, että Suomen lähellä soditaan ja nää yhdet pihtaa varoja, jotka on korvamerkitty yhteiseksi hyväksi.
Pistää kyl vihaksi!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullan leipominen maksaa n kaksi euroa ja sillä saa aika monta pullaa. Perhetyöntekijä oli aivan oikeassa.

Vierailija
2/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kyse ei ole mistään pullan leipomisesta, vaan siitä, että kaikki kallistuu päivittäin ja mulla on oikeus samoihin juttuihin kuin kaikilla muillakin.

Ettekö muut sosiaaliasiakkaat ymmärrä että tämä sota koskee teitäkin!?!? Nyt niitä rahoja tänne, eikä mihinkään hurlumhei konserttiin!!!

Ap

Vierailija
4/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime piimää

Vierailija
5/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Vien asiakkuuteni muualle”

:D

Tämä oli hyvä! Sussa on ainesta

Vierailija
6/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat halvempia tuotteita. Niin me muutkin teemme. 

Vierailija
7/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis kyse ei ole mistään pullan leipomisesta, vaan siitä, että kaikki kallistuu päivittäin ja mulla on oikeus samoihin juttuihin kuin kaikilla muillakin.

Ettekö muut sosiaaliasiakkaat ymmärrä että tämä sota koskee teitäkin!?!? Nyt niitä rahoja tänne, eikä mihinkään hurlumhei konserttiin!!!

Ap

Mene töihin pelle!

Vierailija
8/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on se sama kuin muillakin? Starbucksii päivittäin ja ruoat kotiin tuotuna?

Vierailija
9/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oikeus vaan siihen, mihin on varaa.

Vierailija
10/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa viedä asiakkuus sitten muualle, kun tää yhteistyö sossun kanssa ei toimi.

Tämä on oikeasti hyvä ajatus. Itse ehdotan asiakkuutta jonkun työnantajan kanssa. 

Vierailija
11/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mene töihin pelle!

Oletko urpo ajatellut, että töissäkäynti on ylellisyyttä, jota ei kaikille suoda!?!? Helppoo sun on huudella, kun on herraperheestä ja kultalusikka kermapersiissä. Si että te porvarit pistätte vihaksi tällästä tavallista tallaajaa!!!

Ap

Vierailija
12/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mene töihin pelle!

Oletko urpo ajatellut, että töissäkäynti on ylellisyyttä, jota ei kaikille suoda!?!? Helppoo sun on huudella, kun on herraperheestä ja kultalusikka kermapersiissä. Si että te porvarit pistätte vihaksi tällästä tavallista tallaajaa!!!

Ap

Väärin. Olen työttömän yh-äidin lapsi. Ei ollut kultalusikoita meillä. Hyvä kun oli edes ruokaa aina pöydässä. Siitä sainkin motivaatiota tehdä elämälläni muutakin kuin itkeä kurjuuttani. Nyt tulen oikein mukavasti toimeen. Kultalusikankin voisin persiiseen hankkia, mutta luulen, että se tuntuisi aika epämukavalta. Siksi en ainakaan vielä ole ostanut sellaista. 

Vierailija
13/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsilla itkuntuhruiset silmät😁

Vierailija
14/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei mulle wolttia eikä Starbucksilta lattee, kun oon köyhä. Okei: jos Suomi olis joku kehitysmaa niin kai mä olisin ihan ekana jonossa sinne kaivolle 20 km päässä hakeen vettä. Tai leipoon kamelinpaskasta brickettejä. Mut nyt kun ollaan hyvinvointivaltio Suomessa niin mulla on ihan sama oikeus Starbucksiin ja syödä michelinpaikoissa kuin kellään muullakin. Ja jos näin ei käy, herää kysymys kannattaako tätä ees puolustaa esim sodan syttyessä?!?!? Eli mitkä meidän ARVOT on?!?!?

Ap

Vierailija
15/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska aloitus!! Hyvä huumori on just mitä tarvitaan näinä pimeinä aikoina. Ja osuva kommentti siihen miten hemmoteltuja me ollaan täällä hyvinvointi Suomessa.

Vierailija
16/16 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme