Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka tinder toimii?

Vierailija
15.08.2015 |

Haluaisin "tarkistaa" onko miehellä tinderiä puhelimessa. Minulla on ehkä jonkinlainen ajatus/mielikuva, kuinka Tinder toimii. Eli jos lataisisin kännykkääni tuon sovelluksen ja pitäisin sitä päällä, niin enkö silloin näkisi myös mieheni siinä listalla, jos hän olisi siellä "paikalla", "läsnä", "katsomassa" deittiehdokkaita?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä, koska en omista FB-profiilia. Mutta ilmeisesti näin: Näet niitä kuvia tietyn välimatkan sisällä olevilta Tinderiin rekisteröityneiltä miehiltä. Saat itse valita mikä on säde, jonka sisällä sinulle esiteltävien miesehdokkaiden on oltava. Sitten klikkaat yes/no (tai jotain sinne päin :D) ja it's a match tai sitten ei. Käsittääkseni miehen ei tarvitse olla juuri sinun tinderöidessä online, mutta häntä saatetaan "tarjota" sinulle.

Vierailija
2/2 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä voi myös piilottaa itsensä muiden löytämiseltä, eli silloin et välttämättä löydä miestäsi. Maksullisessa versiossa voi myös vaihtaa oma sijaintinsa, eli voi vaikka etsiä seuraa pelkästään 100km päässä olevasta kaupungista olematta itse kuitenkaan siellä. Tuskin löydät. Kurkkaa ennemmin hänen puhelimensa sovelluksia löytyykö Tinderiä ja punaista liekin kuvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme