Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maanpuolustustahto

Vierailija
12.03.2022 |

Täältä lukee näitä kirjoituksia ja mitä pitäisi puolustaa. Kaikki miehet on sikoja ja tyhmiä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en puolusta. Minä hengailen mökillä - ihan sama mitä tapahtuu. Varsin nyt kun kevät alkaa ja voi laittaa paikat kuntoon tontilla. Jos joku tulee, niin tarjoan oluet ja makkarat ja toivon hyvää jatkomatkaa.

Mua tuo sota ei kiinnosta pätkääkään - politiikkojen asia selvittää tuo asia, eikä minun. En varmasti riskeera oma henkeä vain sen takia kun jotkut politiikot tappelee keskenään.

Vierailija
2/3 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minä en puolusta. Minä hengailen mökillä - ihan sama mitä tapahtuu. Varsin nyt kun kevät alkaa ja voi laittaa paikat kuntoon tontilla. Jos joku tulee, niin tarjoan oluet ja makkarat ja toivon hyvää jatkomatkaa.

Mua tuo sota ei kiinnosta pätkääkään - politiikkojen asia selvittää tuo asia, eikä minun. En varmasti riskeera oma henkeä vain sen takia kun jotkut politiikot tappelee keskenään.

- mies 38v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi on rauhan aikana naisilla ongelmia ja miesten pitäisi maksaa naisille ilmaiset ehkäisyt ja kuukautissuojat mutta Venäjän uhan alla kelpaa sitten taas nostella sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta.