Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä riita

Vierailija
12.03.2022 |

Tilasin ruoan lähellä olevasta ravintolasta ja mies sanoi että voi hakea. Oli lähdössä hakemaan ravintolasta b., joka on kaukana. Muistutin että on a:sta.
Kun hän ei tullut takaisin soitin varmistaakseni ettei ole mennyt kuitenkin siihen kauimpaan.
Kun hän tuli takaisin oli ihan myrskyn merkki. Oli mennyt kaverilleen käymään. Ja kuinka saatana soittelen perään.
Ja tarkoitus oli hyvä, ettei ollut väärinkäsitys hakupaikasta kuitenkin. Josta olisi tullut ihan hirveä sota.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu äijä. Olen pahoillani

Vierailija
22/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah yllätit äijän panonsa luota, ei kai muuten tuollai suutu😬

Miksi olisi suuttunut, kun tekosyy tarjoiltiin hopeavadilta. Olisi vaan teeskennellyt, että meni silti vahingossa sinne kauempana sijaitsevaan ravintolaan.

Pettäjät ovat tyhmiä ja monesti hädissään sitä suuttuu ja antaa ihan naurettavia selityksiä kun menee paniikkiin.

Just näin. Mun ex-mies jöi kiinni kun soitin perään työreisullaan hotelliin. Oli oikeasti asiaa klo oli jotai 23. Mies ei vastannu, ei tekstariinkaan, ei myöhemminkään uuteen puheluun. Sitten jotai tunnin päästä vastas puhelimee. Kysyin et miks ei vastannu, selitti: olin paskalla!🤣

No selvis myöhemmin työkaverinsa omantunnontuskissaan paljasti, et mies pokannu jonku muijan ja oli sen kaa hommissa yöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no aika paljon huolehdit miehen asioista ja mistä on menossa hakemaan, jos kuitenkin oot jo samasta asiasta aiemmin muistuttanu

Joskus käynyt noin ja saanut hirveät hepulit kun ”olen sanonut väärin”

Halusin varmistaa

Vierailija
24/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna nyt pillua kirjoitti:

Älä anna miehelle pillua kuukauteen tai kahteen. Nyt jalat ristiin.

En ole paritellut neljään vuoteen.

Vierailija
25/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no aika paljon huolehdit miehen asioista ja mistä on menossa hakemaan, jos kuitenkin oot jo samasta asiasta aiemmin muistuttanu

Halusin varmistaa

Ok, mut toiko sen ruoan silti?

Vierailija
26/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikkis suuttu tolleen aina kun sille sano jotain. Peli oli aina kesken.

Vierailija
27/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammojen parisuhteet ovat aika erikoisia.

Vierailija
28/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä johtuu? Kusipää äijistä.

Vierailija
29/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah yllätit äijän panonsa luota, ei kai muuten tuollai suutu😬

Miksi olisi suuttunut, kun tekosyy tarjoiltiin hopeavadilta. Olisi vaan teeskennellyt, että meni silti vahingossa sinne kauempana sijaitsevaan ravintolaan.

Pettäjät ovat tyhmiä ja monesti hädissään sitä suuttuu ja antaa ihan naurettavia selityksiä kun menee paniikkiin.

Just näin. Mun ex-mies jöi kiinni kun soitin perään työreisullaan hotelliin. Oli oikeasti asiaa klo oli jotai 23. Mies ei vastannu, ei tekstariinkaan, ei myöhemminkään uuteen puheluun. Sitten jotai tunnin päästä vastas puhelimee. Kysyin et miks ei vastannu, selitti: olin paskalla!🤣

No selvis myöhemmin työkaverinsa omantunnontuskissaan paljasti, et mies pokannu jonku muijan ja oli sen kaa hommissa yöllä.

🤣

Mun exän takin taskusta löytyi puoliksi tyhjä kortsupaketti. En tarkoituksella kaivellut taskuja, vaan käytin silloin tällöin vaikkapa roskia viedessäni ja kerran käden taskuun laittaessani ihmettelin, että mitäs täältä löytyi. Kysyin asiasta ja selitys oli, että jäänyt sinne jostain vuosien takaa, kun kavereiden kanssa pilailivat ja puhaltelivat niistä "ilmapalloja". 🤣 Vaan kun olin käyttänyt takkia ennenkin, niin tiesin varmaksi ettei ne siellä vuosikausia olleet lojuneet. Naurettavia selityksiä nämä keksivät kyllä!

Vierailija
30/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä johtuu? Kusipää äijistä.

Eikö sinulla ole omaa tahtoa, vai miksi se sianjättö ei onnistu? Ihan omista valinnoista se johtuu, kenen kanssa ja millä tavalla päättää viettää ainoan elämänsä.

Vierailija
31/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen sylilapsen ja miesvauvan olet miehestäsi muokannut. Nyt olisi peiliinkatsomisen paikka.

Vierailija
32/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen sylilapsen ja miesvauvan olet miehestäsi muokannut. Nyt olisi peiliinkatsomisen paikka.

Miesvauva? Hah, pettäjä ja tyhmintä laatua!

Vierailija
33/33 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halusin varmistaa

Ok, mut toiko sen ruoan silti?

Kyllä se sen toi. Sai syödä yksin. Niin agressiivinen oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän