Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini 5-kymppinen mies saa raivokohtauksia auton ratissa...

Vierailija
15.08.2015 |

Istun autossa äitini sekopäämiehen kanssa. Ihan skitso! Pidättelen täällä hengitystä... kaasuttaa heti kun joku toinen autoilija tekee pienenkin virheen. Kerran kuskatessaan minua hän lähti ajamaan erään miehen perään joka teki ajovirheen, pysähtyi auton pysähtyessä parkkipaikalle ja alkoi huutaa tälle miehelle.
Mikä hitto häntä vaivaa? Hän saa raivokohtauksia kuulemma kotonakin. Hän ei IKINÄ pysty ajamaan skitsoamatta. Ihan kuin oikein toivoisi pääsevänsä raivoamaan.
Äsken kun sanoin että voisi rauhoittua hän alkoi mesoamaan puhelimen käytöstäni: -."Jos kattelisit tota puhelinta vähemmän niin näkisit vähän ympärilles!" Jaa...mä en tietääkseni hyödy siitä mitään kun istun täällä takapenkillä.
Mutta joka tapauksessa MIKÄ IHME hänellä on? Mielestäni ei ole enää normaalin ihmisen käytöstä raivostua KAIKESTA.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhainen testosteronitaso, tyypillistä viisikymppisille miehille. Kysy äidiltäsi seisooko sillä.

Vierailija
2/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti... Hyppää kyydistä pois

Vierailija
4/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan setäni olleen aika samanlainen. Lapsena sanoin autosta poistumisen jälkeen äidilleni, että "sedältä pitäisi ottaa kortti pois", koska minusta se raivoaminen ja provosoituminen oli hyvin outoa ja vaarallistakin.

Vierailija
5/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus kiusaan tuollaisia ihan huvikseni!

Kun raivopää ajaa takapuskurissa kiinni en takuulla aja yhtään ylinopeutta ja päästän kaikki jalankulkijat suojatielle. Kun raivopää liikennevaloissa sitten yrittää edelleni päästäkseen jarruttelemaan otan luistoneston pois ja jätän sen vihreän sytyttyä sinisen savun keskelle nyrkkiä puimaan...

Terveisiä vaan sille tummansinisen Audi A6:n kuskille Turun Satakunnantiellä.

Vierailija
6/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän vallantunnetta muussa elämässä. Addiktoitunut apulaissheriffin rooliinsa. Haluaa karauttaa peltihevosella auringonlaskuun, ja kapean polun valtaa joku tonttu kälyisellä muulinkantturalla.

Vierailija
7/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:48"]

Minä joskus kiusaan tuollaisia ihan huvikseni!

Kun raivopää ajaa takapuskurissa kiinni en takuulla aja yhtään ylinopeutta ja päästän kaikki jalankulkijat suojatielle. Kun raivopää liikennevaloissa sitten yrittää edelleni päästäkseen jarruttelemaan otan luistoneston pois ja jätän sen vihreän sytyttyä sinisen savun keskelle nyrkkiä puimaan...

Terveisiä vaan sille tummansinisen Audi A6:n kuskille Turun Satakunnantiellä. [/quote]

Minä kiusaan samoin. En varmasti provosoidu yhdestäkään puskurissa roikkujasta, tööttäilijästä ja valojen vilkuttelijasta. Päinvastoin,  noudatan nopeusrajoituksia mieluummin alakanttiin, hidastan jo kauan ennen liikennevaloja etc. Ja mikä ilo se minulle onkaan, kun nuo pölvästit lähtevät ohittamaan vain saadakseen liikennevalvontakameran välähtämään. Normaalisti käyttäytyviä kuskeja ei ole tapanani kiusata.

Vierailija
8/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tullut hyviä vastauksia.

Vierailija
9/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on semmosia. Mun appiukko aikoinaan käyttäytyi vähän samaan tyyliin, oli kyllä jo vanhempi, mutta oli kuulemma ollut nuorena vielä kiivaampi. Ei ihme, että anoppi jätti hänet viisikymppisenä, oli silloin alkanut lyödäkin tätä, mm. silmän mustaksi ja solisluun poikki. Nykyään ukkeli on yli 80-v ja varsinainen nallekarhu, ei ikinä uskois, mikä kiivailija oli nuorempana.

Vierailija
10/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekis itsellänikin mieli ärsyttää noita sekopäitä, mutta ei viitsi alkaa hengellä leikkimään.

Vierailija
11/11 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton ratti ja liikenne on kyllä täysin väärä paikka saada hermokohtauksia tai menettää ylipäänsä malttinsa.

Juuri noin niitä onnettomuuksia syntyy.

Ratin takana olevia painajaisia tuollaiset hermoheikot tuolla liikenteen seassa.

Kohtelias ja huomaavainen kuski taas voi pelastaa koko päivän kun tulee niin hyvä mieli vaikkapa siitä että joku huomioi yllättäen toisen tilanteen siinä ajomatkan aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän