Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äiti ei hyväksy matkustamista

Vierailija
15.08.2015 |

Mitä voin tehdä, kun joka kerta, kun olen lähdössä jonnekin, tulee hirveä riita, olen aikuinen ihminen, mutta silti kerron jos olen lähdössä johonkin, jos sattuisi jotain, niin tiedetään, missä olen. Kuitenkin äiti pistää kapuloita rattaisiin ja vääntää itkua ja sanoo että en voi mennä, tai että eihän minulla ole lomaakaan!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro äidille, kerro jollekin muulle. Tai sitten vaan lopetat keskustelun kun se muuttuu tuollaiseksi.

Vierailija
2/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:58"]

Älä kerro äidille, kerro jollekin muulle. Tai sitten vaan lopetat keskustelun kun se muuttuu tuollaiseksi.

[/quote]

Juuri näin!!! Minä en edes kertoisi tuollaiselle äidille matkasuunnitelmistani. Ethän vain asu äitisi kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro äidille. Muistaakseni turisti voi tehdä matkustusilmoituksen ulkoministeriöön, käytä sitä niin siellä sitten tietävät missä olet jos lentokone putoaa tai tulivuori purkautuu. Tai laita äidille viesti vasta kun olet jo päässyt kohteeseen. 

Vierailija
4/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:01"]

Älä kerro äidille. Muistaakseni turisti voi tehdä matkustusilmoituksen ulkoministeriöön, käytä sitä niin siellä sitten tietävät missä olet jos lentokone putoaa tai tulivuori purkautuu. Tai laita äidille viesti vasta kun olet jo päässyt kohteeseen. 

[/quote]

Minä en yksin matkustaessani ole koskaan tehnyt mitään ilmoituksia minnekään. Ja viimeiseksi olen kertonut matkalle lähdöstäni lähisukulaisille eli vanhemmille tai sisaruksille. Heille eivät tekemiseni kuulu.

Vierailija
6/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ideana on siis se, että haluat ihmisten tietävän, missä olet, älä kerro äidille. Kerro isälle, sisaruksille, ystävillesi, työkavereillesi - kenelle tahansa muulle. Äidille voit sitten kertoa reissusta palattuasi. :)

Vierailija
7/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
8/8 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:56"]

Mitä voin tehdä, kun joka kerta, kun olen lähdössä jonnekin, tulee hirveä riita, olen aikuinen ihminen, mutta silti kerron jos olen lähdössä johonkin, jos sattuisi jotain, niin tiedetään, missä olen. Kuitenkin äiti pistää kapuloita rattaisiin ja vääntää itkua ja sanoo että en voi mennä, tai että eihän minulla ole lomaakaan!

[/quote]

Käske sen hankkia terapiaa läheisriippuvuuteensa. Ei ole normaalia tuo. Voit toki jättää matkalle lähdön kertomattakin jos sinulla on joku muu luotettava läheinen jolle kertoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan