Mies: mitä mieltä olet naisen aknearvista?
Tai muista ihon virheistä? Häiritseekö, inhottaako? Onko este suhteelle? Kuulisin mielelläni mielipiteitä. Itselläni on siis kyseinen ongelma, ja olen harkinnut plastiikkakirurgiaa.
Kommentit (38)
Minua ei häiritse, jotakin toista varmaan häiritsee. Ihmiset ovat yksilöitä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan meistä ei ole täydellinen. Tuollaiset asiat eivät merkitse mitään pitkässä suhteessa mutta miten se suhteen alku... En osaa sanoa, varmasti jotkut näkevät tuon yli ja päinvastoin.
Tarkoitat siis, että useimmat miehet eivät voisi kiinnostua huonoihoisesta naisesta?
- ap
Ei haittaa ! Mutta kiva pittää olla. T.komiapoika
Vierailija kirjoitti:
Pilaavat naisen ulkonäön.
Näin arvelinkin.
- ap
Ei ne miehelläkään tasoa nosta. Tv. m36 allun tasoinen ulisija.
Ne voi olla vesirokko arpia ja muuta. Et voi tietää.
Wikipedia vesirokko Wikipedia isorokko Wikipedia kuppa.
Miksi alapeukut? Eikö omista epävarmuuksista saisi puhua, vai onko plastiikkakirurgian mainitseminen useimmille punainen vaate?
- ap
Isorokko kirjoitti:
Ne voi olla vesirokko arpia ja muuta. Et voi tietää.
Kai minä nyt itse tiedän, mistä arpeni ovat tulleet?
- ap
Meikillä saa aika paljon piiloon. Toki jos nyt suhdetta ajattelee niin kai se on ilman meikkiä näyttäydyttävä jossain vaiheessa.. mutta en missään nimessä usko että et miestä sen takia saa. Toki jos ne kovasti häiritsee niin voithan kysellä mitä niille voi tehdä.
Ap, aknearvet ovat hyvä ääliökarkoitin. Et sä niitä miehiä haluaisikaan, joille arvet ovat turn-off. Enemmän vaikuttanee se, miten itse suhtaudut arpiisi ja itseesi. Entä miten suhtaudut miehen ulkonäköön: onko sinulle tullut tavaksi tutkia samalla kriittisyydellä muita ihmisiä?
#14 jatkaa: olen itse nainen, jolla on aknearpia. Oma kokemukseni on, että ihon arpia enemmän parisuhteen saamiseen vaikuttaa aknen aiheuttamat henkiset arvet.
Vierailija kirjoitti:
Meikillä saa aika paljon piiloon. Toki jos nyt suhdetta ajattelee niin kai se on ilman meikkiä näyttäydyttävä jossain vaiheessa.. mutta en missään nimessä usko että et miestä sen takia saa. Toki jos ne kovasti häiritsee niin voithan kysellä mitä niille voi tehdä.
Kuoppa-arpia on todella vaikea peittää.
Kyllä minulla on ollut suhteita, mutta joidenkin miesten kommenteista on paistanut läpi se, ettei ulkonäköni miellytä heitä tai että siinä on parantamisen varaa. On myös tehty selväksi, että olen ns. kakkosvaihtoehto.
- ap
Minulla on kuusi näkyvää vesirokkoarpea kasvoissani. Yksi mies on kysynyt, mistä ne ovat tulleet, eikä tuntunut olevan kynnyskysymys. Laserhiontaa ajattelin joskus, kun ei ole tärkeämpiä rahareikiä.
Vierailija kirjoitti:
#14 jatkaa: olen itse nainen, jolla on aknearpia. Oma kokemukseni on, että ihon arpia enemmän parisuhteen saamiseen vaikuttaa aknen aiheuttamat henkiset arvet.
Näinpä, tämä näkyy aloittajan kommenteissakin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, aknearvet ovat hyvä ääliökarkoitin. Et sä niitä miehiä haluaisikaan, joille arvet ovat turn-off. Enemmän vaikuttanee se, miten itse suhtaudut arpiisi ja itseesi. Entä miten suhtaudut miehen ulkonäköön: onko sinulle tullut tavaksi tutkia samalla kriittisyydellä muita ihmisiä?
Ihmettelen hieman tuota viimeistä virkettäsi. Mitä se edes liittyy asiaan?
- ap
Kukaan meistä ei ole täydellinen. Tuollaiset asiat eivät merkitse mitään pitkässä suhteessa mutta miten se suhteen alku... En osaa sanoa, varmasti jotkut näkevät tuon yli ja päinvastoin.