Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: mitä mieltä olet naisen aknearvista?

Vierailija
12.03.2022 |

Tai muista ihon virheistä? Häiritseekö, inhottaako? Onko este suhteelle? Kuulisin mielelläni mielipiteitä. Itselläni on siis kyseinen ongelma, ja olen harkinnut plastiikkakirurgiaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan meistä ei ole täydellinen. Tuollaiset asiat eivät merkitse mitään pitkässä suhteessa mutta miten se suhteen alku... En osaa sanoa, varmasti jotkut näkevät tuon yli ja päinvastoin.

Vierailija
2/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei häiritse, jotakin toista varmaan häiritsee. Ihmiset ovat yksilöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan meistä ei ole täydellinen. Tuollaiset asiat eivät merkitse mitään pitkässä suhteessa mutta miten se suhteen alku... En osaa sanoa, varmasti jotkut näkevät tuon yli ja päinvastoin.

Tarkoitat siis, että useimmat miehet eivät voisi kiinnostua huonoihoisesta naisesta?

- ap

Vierailija
4/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa ! Mutta kiva pittää olla. T.komiapoika

Vierailija
5/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaavat naisen ulkonäön.

Vierailija
6/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilaavat naisen ulkonäön.

Näin arvelinkin.

- ap

Vierailija
7/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne miehelläkään tasoa nosta. Tv. m36 allun tasoinen ulisija.

Vierailija
8/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on minusta!

Vierailija
9/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne voi olla vesirokko arpia ja muuta. Et voi tietää.

Vierailija
10/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipedia vesirokko Wikipedia isorokko Wikipedia kuppa.

Vierailija
11/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut? Eikö omista epävarmuuksista saisi puhua, vai onko plastiikkakirurgian mainitseminen useimmille punainen vaate?

- ap

Vierailija
12/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isorokko kirjoitti:

Ne voi olla vesirokko arpia ja muuta. Et voi tietää.

Kai minä nyt itse tiedän, mistä arpeni ovat tulleet?

- ap

Vierailija
13/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikillä saa aika paljon piiloon. Toki jos nyt suhdetta ajattelee niin kai se on ilman meikkiä näyttäydyttävä jossain vaiheessa.. mutta en missään nimessä usko että et miestä sen takia saa. Toki jos ne kovasti häiritsee niin voithan kysellä mitä niille voi tehdä.

Vierailija
14/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, aknearvet ovat hyvä ääliökarkoitin. Et sä niitä miehiä haluaisikaan, joille arvet ovat turn-off.  Enemmän vaikuttanee se, miten itse suhtaudut arpiisi ja itseesi. Entä miten suhtaudut miehen ulkonäköön: onko sinulle tullut tavaksi tutkia samalla kriittisyydellä muita ihmisiä?

Vierailija
15/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#14 jatkaa: olen itse nainen, jolla on aknearpia. Oma kokemukseni on, että ihon arpia enemmän parisuhteen saamiseen vaikuttaa aknen aiheuttamat henkiset arvet.

Vierailija
16/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikillä saa aika paljon piiloon. Toki jos nyt suhdetta ajattelee niin kai se on ilman meikkiä näyttäydyttävä jossain vaiheessa.. mutta en missään nimessä usko että et miestä sen takia saa. Toki jos ne kovasti häiritsee niin voithan kysellä mitä niille voi tehdä.

Kuoppa-arpia on todella vaikea peittää.

Kyllä minulla on ollut suhteita, mutta joidenkin miesten kommenteista on paistanut läpi se, ettei ulkonäköni miellytä heitä tai että siinä on parantamisen varaa. On myös tehty selväksi, että olen ns. kakkosvaihtoehto.

- ap

Vierailija
17/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuusi näkyvää vesirokkoarpea kasvoissani. Yksi mies on kysynyt, mistä ne ovat tulleet, eikä tuntunut olevan kynnyskysymys. Laserhiontaa ajattelin joskus, kun ei ole tärkeämpiä rahareikiä.

Vierailija
18/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hohhoijaa taas

Vierailija
19/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#14 jatkaa: olen itse nainen, jolla on aknearpia. Oma kokemukseni on, että ihon arpia enemmän parisuhteen saamiseen vaikuttaa aknen aiheuttamat henkiset arvet.

Näinpä, tämä näkyy aloittajan kommenteissakin.

Vierailija
20/38 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, aknearvet ovat hyvä ääliökarkoitin. Et sä niitä miehiä haluaisikaan, joille arvet ovat turn-off.  Enemmän vaikuttanee se, miten itse suhtaudut arpiisi ja itseesi. Entä miten suhtaudut miehen ulkonäköön: onko sinulle tullut tavaksi tutkia samalla kriittisyydellä muita ihmisiä?

Ihmettelen hieman tuota viimeistä virkettäsi. Mitä se edes liittyy asiaan?

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi