Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SUHTEESSA ELÄVÄT, (seurustelu-, avo-, avio-) miten kestätte

Vierailija
16.08.2008 |

ja otan toisen epätäydellisyyden lupana olla itsekin epätäydellinen. Eipä kiristy pipo turhaan kummallakaan.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kun jäävät sitten vuosikausiksi jäytämään ja kasvavat lopulta kohtuuttoman suuriksi. Nyt ne ovat jo niin isoja että kun mies jättää päällysvaatteensa ja sukkansa olohuoneeseen tullessaan kotiin, meinaan aivan haljeta raivosta. Ja tätä tapahtuu monta kertaa viikossa.

Toisaalta sekään ei auta että mä sanon näistä asioista, koska mies jaksaa kiinnittää huomiota asioihin korkeintaan viikon verran riidan jälkeen, ja sitten ollaan taas samassa tilanteessa. Silloin siis saan sekä riidan ETTÄ saman ärsyttävän jutun samaan hintaan.

Vierailija
22/22 |
16.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alkuaikoina, kun se sokea ihastumisvaihe oli ohi ja ne ärsyttävät jutut paljastuivat, ärsytti enemmän. Tässä vuosien mittaan olen tullut kärsivällisemmäksi. Tiedän, etten ole itsekään täydellinen ja varmasti ärsytän joskus miestäni. Mutta nyt kun ollaan tultu näin pitkälle, niin niiden pikkujuttujen ei pidä antaa kasvaa liian suuriksi, jos halutaan elää yhdessä. Mä voin kantaa mieheni likaiset vaatteet pyykkikoriin ja hän puolestaan voi viedä roskat, jotka mä aina unohdan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi