Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, ei voi olla totta!!!

Vierailija
15.08.2015 |

En käsitä miten tässä näin kävi. Vasta olin nukkumassa ja heräsin siihen että kusin hieman. En onneksi paljoa mutta silti. Nyt itkettää ihan kauheasti, ei tätä ole tapahtunut viimeksi kuin 4-vuotiaana korkeintaan. Mistä johtuu, ahdistaa ens yö jo nyt.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt joku, ahdistaa!

Vierailija
2/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:34"]Auttakaa nyt joku, ahdistaa!
[/quote]

Mitä apua haluat? Pitääkö tulla peseen petivaatteet vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:34"]Auttakaa nyt joku, ahdistaa!
[/quote]

Mitä apua haluat? Pitääkö tulla peseen petivaatteet vai mitä?
[/quote]
Ei vaan onko kellään vastaavaa? Ei tää ole normaalia.

Vierailija
4/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa viinaa ja/tai löysä pillu (kulkevat usein käsi kädessä).

Vierailija
5/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:39"]Liikaa viinaa ja/tai löysä pillu (kulkevat usein käsi kädessä).

[/quote]
En ole juopotellut tai synnyttänyt. No olitpa hauska taas.

Vierailija
6/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:39"]Liikaa viinaa ja/tai löysä pillu (kulkevat usein käsi kädessä).

[/quote]
[/quote]

Lantionpohjanlihakset löystyy myös niillä jotka eivät ole synnyttäneet. Niitäkin lihaksia on treenattava.

Vierailija
7/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:39"]Liikaa viinaa ja/tai löysä pillu (kulkevat usein käsi kädessä).

[/quote]
[/quote]

Lantionpohjanlihakset löystyy myös niillä jotka eivät ole synnyttäneet. Niitäkin lihaksia on treenattava.
[/quote]
Mutta pidätän aina useita tunteja päivässä, voiko johtua siitä?

Vierailija
8/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toistuu, niin käy lääkärissä. Ainakin virtsatie-infektio ja diabetes kannattaa poissulkea. Tuo ei johdu lihaksista.

Vierailija
9/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on. Jos alkaa joka viikko tapahtua, niin sitten huolestuisin. Mä olen aikuisiällä 3-4 kertaa herännyt siihen, kun pissaan unissani. Parilla kerralla näin unta, jossa olin pissalla, ja yhdellä kertaa olin vaan mennyt täydellä rakolla nukkumaan niin kävi vahinko. Mutta tuosta kun sanoit, että pidättelet paljon päivän aikana, niin se ei todellakaan ole hyväksi!

Vierailija
10/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:46"]Ihan normaalia on. Jos alkaa joka viikko tapahtua, niin sitten huolestuisin. Mä olen aikuisiällä 3-4 kertaa herännyt siihen, kun pissaan unissani. Parilla kerralla näin unta, jossa olin pissalla, ja yhdellä kertaa olin vaan mennyt täydellä rakolla nukkumaan niin kävi vahinko. Mutta tuosta kun sanoit, että pidättelet paljon päivän aikana, niin se ei todellakaan ole hyväksi!

[/quote]

No ei todellakaan ole normaalia, että aikuinen ihminen yökastelee. Olitko kännissä? Jos et, alkaisin selvittää syytä.

Vierailija
11/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:49"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:46"]Ihan normaalia on. Jos alkaa joka viikko tapahtua, niin sitten huolestuisin. Mä olen aikuisiällä 3-4 kertaa herännyt siihen, kun pissaan unissani. Parilla kerralla näin unta, jossa olin pissalla, ja yhdellä kertaa olin vaan mennyt täydellä rakolla nukkumaan niin kävi vahinko. Mutta tuosta kun sanoit, että pidättelet paljon päivän aikana, niin se ei todellakaan ole hyväksi!

[/quote]

No ei todellakaan ole normaalia, että aikuinen ihminen yökastelee. Olitko kännissä? Jos et, alkaisin selvittää syytä.
[/quote]

Oletko tosissasi? En ollut kännissä. Siis tuo 3-4 kertaa on tapahtunut kymmenen vuoden aikana :D En näe mitään syytä olla huolissani.

Vierailija
12/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on iso hätä yöllä näen unta, että menen vessaan. Herään siinä kohtaa kun "avaan hanat". Unilleen ei nyt mitään voi.

Vierailija
13/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt unta, että olet vessassa. Jos tämä oli ensimmäinen kerta, niin turhaan olet paniikissa. Tutkimuksia tarvitaan vasta, jos tuo alkaa toistumaan.

Vierailija
14/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt joskus noin kun olen nähnyt unta että olen vessassa tarpeillani.

Unimaailma on kummallinen.

Ei tuo johdu lantionpohjalihaksista.

Ole huoleti.

Vierailija
15/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus- tai kriisioiretta. Aivot käsittelevät jotain yöllä niin kuormittuneesti, että ei-tahdonalaisten toimintojen (virtsarakon toiminta yöllä) ohjaus häiriytyy.

Vierailija
16/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa oo mitään ihmeellistä. Kyllähän ihmiset käveleekin unissaan. Toki lantiopohjanlihasten treenaaminen ei olisi kenellekkään pahasta. Etenkin juoksu heikentää niitä. Tapavessassa käyminen löysyttää myös lihaksia. Elä murehdi. Joskus ihminen vaan vaipuu todella syvään uneen eikä erota todellisuutta ja unta ja silloin ihminen saattaa vaikka kuvitella olevansa vessassa.

Vierailija
17/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:56"]Minulle on käynyt joskus noin kun olen nähnyt unta että olen vessassa tarpeillani.

Ole huoleti.
[/quote]
Tämä ahdistaa koska olen vasta 15v. En muistaakseni nähnyt vessa unta. Mutta menin nukkumaan tosi väsyneenä, en tainnut käydä vessassa mutta kävin tai en niin olin nauttinut kofeiini juomia.

Vierailija
18/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 10:33"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:56"]Minulle on käynyt joskus noin kun olen nähnyt unta että olen vessassa tarpeillani.

Ole huoleti.
[/quote]
Tämä ahdistaa koska olen vasta 15v. En muistaakseni nähnyt vessa unta. Mutta menin nukkumaan tosi väsyneenä, en tainnut käydä vessassa mutta kävin tai en niin olin nauttinut kofeiini juomia.
[/quote]

Älä stressaa :) Muakin hävetti ja ihmetytti ekalla kerralla ja pelästyin, mutta jos tuo ei tosiaan usein toistu niin ei huolta! :) t. nro 10

Vierailija
19/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä muistella kävitkö vessassa. Juo nyt pari lasia jotakin nestettä ja katso milloin menet vessaan seuraavan kerran. Saat vähän hahmotusta kauaako menee ja rauhoitut kun huomaat sen olleen puhdas vahinko.

Vierailija
20/21 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävi mullekin! :( ei ole uudestaan käynyt ja tapahtumasta on vuosi. Älä siis stressaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi