Tykkääkö naiset jos peppua nuollaan?
Jos miehesi haluaisi nuolla sieltä, suostuisitko? Onko se miellyttävää?
Kommentit (24)
En tiedä, ei kokemusta. Millä mies desinfioisi suuvärkkinsä tuollaisen jälkeen? Ei kai kukaan normaalijärkinen mene lähelle aukkoa, josta elimistön jätökset poistuu.
Mitenkä niin homojen hommaa?? Idiootti! Olen ihan täysin hetero ja rassaan mitä tahansa reikää naisessani! Ja sehän vain ulvoo kuin narttu kuutamolla!
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:01"]En tiedä, ei kokemusta. Millä mies desinfioisi suuvärkkinsä tuollaisen jälkeen? Ei kai kukaan normaalijärkinen mene lähelle aukkoa, josta elimistön jätökset poistuu.
[/quote] no aika lähelle viemäriä ja paskasuutinta joutuu menemään, jos pillua aikoo nuolla. Olisi suotavaa, että nuo suuttimet ja ympäristö pestäisiin ennen suuseksiä. Onneksi himo yleensä saa immuuniksi hajuille. Siksi pitkässä suhteessa puhtauden merkitys korostuu. Onko joku muukin huomannut, että 15 vuoden jälkeen muija haisee pahemmalta kuin alkuvuosina? Itse olen...
ihan okei mut enemmän tykkään nuolla miehen peppua. Kielellä kutkutella ja työntää sisään, pyöritellä, lipoa uuh. Pöksyt kastuu heti aamusta.
Onneksi seksi on hyvää ilman paska-aukon kosketteluakin.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 09:27"]
ihan okei mut enemmän tykkään nuolla miehen peppua. Kielellä kutkutella ja työntää sisään, pyöritellä, lipoa uuh. Pöksyt kastuu heti aamusta.
[/quote]
Paskat housussa heti aamusta?
En harrasta peppuseksiä, enkä tykkää että peppuuni työnnetään edes sormea, ja kun mieheni enaimmäisen kerran ehdotti tuota nuolemista, olin todella skeptinen... Nykyään se on osa suuseksiämme ja todella rakastan sitä! Varsinkin kun tiedän mieheni nauttivan siitä. Ikinä en itse haluaisi tehdä sitä kenellekään, ajatuskin hirvittää, mutta jos mies vaatimalla vaatii, että saa painaa kasvonsa peppuvakooni ja nuolla, niin todellakin suostun! :)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 07:00"]
Homojen hommia. Terve aikuinen ihminen ei rassaa toisen aikusen ihmisen peräreikää. Seksin harrastamiseen on ihan muut paikat, niin miehellä kuin naisella. Mistä lähtien paskanhaju on kiihottanut? Emme me mitään koiria ole.
[/quote]
Voisitko sinä paskanhajusta jankuttaja painua jo vittuun jokaisesta peppuseksiketjusta?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 17:41"]En harrasta peppuseksiä, enkä tykkää että peppuuni työnnetään edes sormea, ja kun mieheni enaimmäisen kerran ehdotti tuota nuolemista, olin todella skeptinen... Nykyään se on osa suuseksiämme ja todella rakastan sitä! Varsinkin kun tiedän mieheni nauttivan siitä. Ikinä en itse haluaisi tehdä sitä kenellekään, ajatuskin hirvittää, mutta jos mies vaatimalla vaatii, että saa painaa kasvonsa peppuvakooni ja nuolla, niin todellakin suostun! :)
[/quote] Mikä oli reaktiosi kun miehesi siitä ehdotti? Nauroitko? Miten tuollaista edes ehdottaa? Miten miehesi otti asian esille?
Hyi helvetti. Koirat nuuskii ja nuolee toistensa persereikiä ja pyöriskelevät ulosteissa. Sitähän tekin teette paskahajun rakastajat. Aahahahah
:)
Mies on nuollut peppuani. Se tuntuu todella hyvälle ja saa minut kuumaksi, kun tunnen oloni niin riettaaksi. Vastavuoroisesti itsekin olen nuollu miehen peppua. Ei se millekään paskalle maistu/haise, kun pesulla käyty ensin...
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 21:05"]
Hyi helvetti. Koirat nuuskii ja nuolee toistensa persereikiä ja pyöriskelevät ulosteissa. Sitähän tekin teette paskahajun rakastajat. Aahahahah :)
[/quote]
Olisiko sinullakin jo nukkumaanmenoaika? Jaksat tehdä sitten koululäksyjä huomenna.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 22:03"]
Näin on.
[/quote]
Näin on?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:28"]
Mies on nuollut peppuani. Se tuntuu todella hyvälle ja saa minut kuumaksi, kun tunnen oloni niin riettaaksi. Vastavuoroisesti itsekin olen nuollu miehen peppua. Ei se millekään paskalle maistu/haise, kun pesulla käyty ensin...
[/quote]
Hänkö ehdotti tätä vai sinä?
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 23:28"]
[/quote]
Ei ne peräsuolen bakteerit mihinkään pesussa katoa. Mielestäni peräpään nuoleminen jo ajatustasolla saa karvaan veden nousemaan nieluun. Mutta, tehköön jokainen tahtonsa mukaan. keneltäkään ei voi mennä vaatimaan mitään, mikä tuntuu inhottavalta tai likaiselta.
Fantasion siitä jatkuvasti.
Kaikki peppujutut kiihottaa.
Sormi pepussa,nuolenta..mmmm
Homojen hommia. Terve aikuinen ihminen ei rassaa toisen aikusen ihmisen peräreikää. Seksin harrastamiseen on ihan muut paikat, niin miehellä kuin naisella. Mistä lähtien paskanhaju on kiihottanut? Emme me mitään koiria ole.