Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään, että fuckbuddy lopettaa rahoittamisen jos en jatka suhdetta.

Vierailija
14.08.2015 |

Minulla on siis eräänlainen projekti/työ tässä alla, johon tarvitsin sponsorin. Eräs tuttu alkoi rahoittamaan tätä ja myöhemmin ajauduin hänen kanssa seksisuhteeseen. Näin jälkiviisana olisi kannattanut jättää väliin. 

Minua ei kuitenkaan huvita enää kuukausien jälkeen jatkaa suhdettamme, joka on perustunut vain seksiin. Minua kuitenkin huolettaa jos päätän suhteemme, hän lopettaa rahoittamisen. Miten asian voi ilmaista mahdollisimman hienotunteisesti etten menetä hänen rahojaan (suoraan sanottuna)? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään

Vierailija
2/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuta hevosenkengälle vaan nii-i. Mitäs läksit. Ei ehkä ole oikein keinoja riskeeraamatta sitä rahaa. Mutta ehkä se oli hänen ajatuksensa alunperinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huora ja fuckbuddy ei oikein sovi samaan lauseeseen.

Vierailija
4/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit.

Vierailija
5/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:25"]Suuta hevosenkengälle vaan nii-i. Mitäs läksit. Ei ehkä ole oikein keinoja riskeeraamatta sitä rahaa. Mutta ehkä se oli hänen ajatuksensa alunperinkin.
[/quote]
Kikkelis kokkelis. Sul on mun luonto. Niiii.

Vierailija
6/6 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaathan ne huorienkin "projektit" rahoittaa. Eli lakkaa kutsumasta fuckbuddyksi ja ala kutsua asiakkaaksi. Jos tämä asiakas ei miellytä, niin etsi ihmeessä toinen tai vaikka kaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä