Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kotiutui baarista, nukkuu nyt terassilla

Vierailija
14.08.2015 |

Ei kai muistanut, kuinka etuovi avataan, joten käveli takapihalle ja kaatui pinossa olleiden terassituolien pehmusteiden päälle. Siihen nukahti, vein äsken peiton päälle.

Mukana ollut takki, puhelin ja lompakko ovat teillä tietymättömillä. Soitin äsken pankin palvelunumeroon ja suljin kortit. Vaikka ne ihmeen kaupalla löytyisivät jostain huomenna, en voi luottaa siihen, ettei niitä vaikka parhaillaan käytetä väärin.

Mitäs nyt? Soitanko saman tien ambulanssin vai käynkö koko yön varmistelemassa, että humalikko hengittää? Voitte ehkä kyynisyydestä päätellä, ettei ole ensimmäinen kerta, kun tällaista tapahtuu. Alkaa pikkuhiljaa tulla oma sietoraja vastaan. Mieskin on jo 37 eikä mikään teinipoika. 

Neuvoja?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon naisen tulee valvoa heikossa tilassa olevan miehensä vierellä.

Vierailija
2/51 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:34"]Käy nyt yöllä muutaman kerran katsomassa, että on hengissä, kylmempi yö on tulossa..kuoleta se puhelin kanssa.
[/quote] Vittu tommosta hyysäämää. Tämä suomalaisten naisten fabtasia pelastaa alkomies - syntrooma. Siinäpähän oppii kun herää huomeessa kuumeessa.

Paremminkin heitä ämpärillinen vettä päälle ja toivota unia. Ovi säppiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten oikeesti. Jos tuollaista tapahtuu kerran niin se on vakavan keskustelun paikka ja sen jälkeen ymmärretään, että ei enää koskaan uudelleen. Jos tuollaista tapahtuu kaksi kertaa niin sitten ryhdytään keskustelemaan avioerosta ja aletaan kerätä vararahaa ja selvitetään mahdollisuudet väliaikaiseen majoittumiseen. Jos tuollainen tapahtuu kolmannen kerran niin jo valmiiksi täytettyyn eropaperiin lisätään päivämäärä, viedään paperin virastoon ja muutetaan pois.

Paska ei pöyhimällä parane eikä alkoholisti parane ellei sillä ole paranemiseen omaa halua. Usein ei sittenkään.

Vierailija
4/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kuolleta kortit ja puhelin ja jätä ulos. Vituttaa sitä äijää sit ainakin huomenna. Ja kyllähän se sieltä sisälle kömpii kun kylmä tulee

Vierailija
5/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kampesi pienen herättelyn jälkeen sisälle sohvalle, jossa jatkaa unia. Siististi kylkiasennossa. Tavaroistaan ei tajua vielä mitään, aijai kun tulee kurja päivä miehelle huomenna. 

Ap

Vierailija
6/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy nettisivuilla laittamassa se liittymä käyttökieltoon, jos et ole vielä sulkenut.

Vierailija
7/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pystyit ap kuollettamaan ne kortit miehesi puolesta? Siksi kysyn, koska itse olen ollut vastaavassa tilanteessa ja mulle sanottiin kun soitin että asianomainen voi ainoastaan itse kuollettaa ne. Selitin, ettei hän pysty koska on sammunut, mutta ei auttanut. Sitten mieheni kaveri soitti ja esitti miestäni, suostuivat sulkemaan kortin kun tämä kaveri oli kertonut hetun ja osoitteen.

Nyttemmin olemme eronneet, mutta muistan ton pelleilyn eikä ole sitä ikävä :(

Tsemppiä ap, Keskustelkaa vakavasti tästä kunhan mies heräilee.

Vierailija
8/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:13"]

Miten pystyit ap kuollettamaan ne kortit miehesi puolesta? Siksi kysyn, koska itse olen ollut vastaavassa tilanteessa ja mulle sanottiin kun soitin että asianomainen voi ainoastaan itse kuollettaa ne. Selitin, ettei hän pysty koska on sammunut, mutta ei auttanut. Sitten mieheni kaveri soitti ja esitti miestäni, suostuivat sulkemaan kortin kun tämä kaveri oli kertonut hetun ja osoitteen. Nyttemmin olemme eronneet, mutta muistan ton pelleilyn eikä ole sitä ikävä :( Tsemppiä ap, Keskustelkaa vakavasti tästä kunhan mies heräilee.

[/quote]

Soitin sulkupalveluun, kerroin tarkasti mitkä kortit hänellä on (pankki, luottoyhtiö, silver/gold/tms), miehen nimen + hetun sekä omani ja kerroin, että olen hänen vaimonsa. Kuvailin tilanteen ja näillä tiedoilla sain miehen kortit suljettua. En tiedä vaikuttiko asiaan, että olen myös saman pankin asiakas. Meillä on siellä myös miehen kanssa yhteinen tili, minkä ehkä pääsi antamillani tiedoillani näkemään.

Ap 

Vierailija
9/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs tuossa nyt on? Itsekin juon alkoholia 3-4 kertaa vuodessa (pysynyt tuossa määrässä jo 7 vuotta), mutta silloin kun juon, niin menee melko varmasti tuohon kuntoon. Olen alkoholisti ja tiedän sen, sillä pakko juoda aina vaan lisää kännissä ollessa ja jopa otettua velaksi, jos ei itsellä rahaa ole, mutta kun harvoin juo (suurina juhlapäivinä) niin ei siitä haittaa ole. Ystä äporukka tietää jo, mitä tulevan  pitää ja lapset ovat tietysti ilonpitoreissuina hoidossa. Meidän perheessä ei sitten muuten alkoholia otetakaan. Niin ja en ole koskaan ollut aggressiivinen humalassa - minusta tulee sellainen pöhkö.

M28

Vierailija
10/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusiko se edes ovesta sisään?

siinähän sen on hyvä olla raitista ilmaa ja pehmustetta. Takit ja systeemit löytyy omalta pihalta ihan varmasti. Silleen taiteellisella vapaudella.

sä mietit tän ihan väärin.

Vierailija
11/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:41"]

No mitäs tuossa nyt on? Itsekin juon alkoholia 3-4 kertaa vuodessa (pysynyt tuossa määrässä jo 7 vuotta), mutta silloin kun juon, niin menee melko varmasti tuohon kuntoon. Olen alkoholisti ja tiedän sen, sillä pakko juoda aina vaan lisää kännissä ollessa ja jopa otettua velaksi, jos ei itsellä rahaa ole, mutta kun harvoin juo (suurina juhlapäivinä) niin ei siitä haittaa ole. Ystä äporukka tietää jo, mitä tulevan  pitää ja lapset ovat tietysti ilonpitoreissuina hoidossa. Meidän perheessä ei sitten muuten alkoholia otetakaan. Niin ja en ole koskaan ollut aggressiivinen humalassa - minusta tulee sellainen pöhkö.

M28

[/quote]

Mieheni juominen ei jää 3-4 kertaan edes kuukaudessa. Eikä hänestä tule humalassa pöhkö vaan ihan ehta idiootti.

En kyllä sinullekaan suosittele juomisen jatkamista. Onko sinun mielestäsi ihan ookoo noina "suurina juhlapäivinä" päätyä säännönmukaisesti konttauskuntoon? Voisin kuvitella, että ainakaan vaimosi tai lapsiesi mielestä ei ole. Kannattaa lopettaa nyt, kun olet nuori, etkä ole tehnyt vielä pahempaa tuhoa aivoillesi. Tsemppiä.

Ap

Vierailija
12/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:50"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:41"]

M28

[/quote]

Mieheni juominen ei jää 3-4 kertaan edes kuukaudessa. Eikä hänestä tule humalassa pöhkö vaan ihan ehta idiootti.

En kyllä sinullekaan suosittele juomisen jatkamista. Onko sinun mielestäsi ihan ookoo noina "suurina juhlapäivinä" päätyä säännönmukaisesti konttauskuntoon? Voisin kuvitella, että ainakaan vaimosi tai lapsiesi mielestä ei ole. Kannattaa lopettaa nyt, kun olet nuori, etkä ole tehnyt vielä pahempaa tuhoa aivoillesi. Tsemppiä.

Ap

[/quote]

Allekirjoitan. Jos alkoholia ei osaa käyttää niin että ei päädy totaaliin perskänniin niin silloin on pääkopassa jotakin pahasti vialla. Tuolla reseptillä tapahtuvat alkoholiin liittyvät onnettomuudet ja kuolemantapaukset. Jatkuvalla käytöllä hankkii sairauksia mutta övereillä tappaa itsensä tai jonkun muun.

http://www.paihdelinkki.fi/fi/testit-ja-laskurit/alkoholi/alkoholin-kayton-riskit-audit

Vierailija
13/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon onnellinen kun mies nukkuu nyt rauhassa selvinpäin. On ollut kuitenkin niitäkin kertoja kun yrjöö sohvalle, autoon yms. Vituttavaa.

Vierailija
14/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanmoinen juntti. Aikoo juoda huomenna. Menee sekaisin jo parista kaljasta ja aikoo juoda huomenna iltapäivästä asti. Pelottaa ja ahdistaa.

Vierailija
15/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 03:39"]

Mulla samanmoinen juntti. Aikoo juoda huomenna. Menee sekaisin jo parista kaljasta ja aikoo juoda huomenna iltapäivästä asti. Pelottaa ja ahdistaa.

[/quote]

Alapa suunnitella miehen laittamista vaihtoon. Ensin varmistat selustan ja sitten esität vaatimukset eli kännäys loppuu tai tulee ero.

Ota vaikka kännykällä video miehestä kun se hoippuu kännissä kotiin.

Vierailija
16/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Ap niin tutulta. Tosin 'ukko' oli vasta 20v mut ihan samanlainen meno siitä asti kun ikä riitti baariin.. ja se oli aina sama homma, joka viikko, joka perjantai ja lauantai. Nyt onneks päässyt jo ko. henkilöstä eroon. Tsemppiä!

Vierailija
17/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä paapovia naisia :)
Eihän se mies koskaan opi, jos sitä aina kännireissun jälkeen paapotaan. Pankkikortin kuoletus toki järkevää, mutta peitot ja tarkastuskäynnit täysin turhaa hommaa. Nyt on kesä! Kyllä se sieltä sisään kömpii, kun rupee vilutttamaan.

-m45-

Vierailija
18/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua. Takki unohtunut 99,9% varmuudella baarin narikkaan, josta sen olisi voinut poimia lompakkoineen huomenna.

Paras tuuri oli, kun miehelläni oli unohtui viime vuonna Venäjällä takki johonkin narikkaan, eikä mies muistanut aamulla hotellissa, että missä baareissa oli käynyt. Suomeen oli sitten lähdettävä ilman takkia ja kodin/työpaikan/autonavaimia.

Kännykästä löytyi satunnaisen venäläisen baarituttavuuden (mies) numero, joka kävi haravoimassa paikalliset narikat. Ja sieltähän tuli paketti alle viikon sisässä Suomeen.

T. huolettoman diplomi-insinöörin vaimo

Vierailija
19/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois tuosta suhteesta.
Oma mieheni teki saman tempun alkukesästä. Mä pakkasin meidän vuoden vanhan vauvan autooni ja ajoin yöksi yhden entisen hoidon luo hakemaan lohdutusta. Mieheni ei tiedä tästä.
Nyt olen viisastunut ja hakenut avioeron.

Vierailija
20/51 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:41"]No mitäs tuossa nyt on? Itsekin juon alkoholia 3-4 kertaa vuodessa (pysynyt tuossa määrässä jo 7 vuotta), mutta silloin kun juon, niin menee melko varmasti tuohon kuntoon. Olen alkoholisti ja tiedän sen, sillä pakko juoda aina vaan lisää kännissä ollessa ja jopa otettua velaksi, jos ei itsellä rahaa ole, mutta kun harvoin juo (suurina juhlapäivinä) niin ei siitä haittaa ole. Ystä äporukka tietää jo, mitä tulevan  pitää ja lapset ovat tietysti ilonpitoreissuina hoidossa. Meidän perheessä ei sitten muuten alkoholia otetakaan. Niin ja en ole koskaan ollut aggressiivinen humalassa - minusta tulee sellainen pöhkö.

M28
[/quote]

Voiko itsekkyydellä olla rajaa....
Kaikki tietää, mitä tuleman pitää, pilaat lisäksi muun seurueen illan. Edessä päin naureskellaan, selän takana puhutaan paskaa kuinka taas olit siinä kunnossa ja kaikilla vituttaa ja säälitään perhettä (aiheesta). Niin nähty nuo tyypit.