Mies, tykkäätkö tisseistä?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Tisseihin liittyy monta ihanaa asiaa.
Jättirinnat parhaat ja kiihottavimmat.
Rintojen hyväily käsin.
Nännien hyväily sormin ja nännien imeminen.
Nännien nöpötys.
Pienet rinnat nöpöttävin nännein tiukan puseron alla ihanat.
Avara kaula-aukko.
Rintsikoiden pitsireuna puseron tai topin alla.
Topin spagettiolkaimet ja rintsikoiden olkaimet eri väriä.
Naiset, tissejänne rakastetaan, miehet ovat niiden lumoissa.
Ja näiden lisäksi, niillä vieläpä ruokitaan uudet ihmisenalut!
Voi että kun pääsisin joskus isoja tissejä imemään koko yön...
Vierailija kirjoitti:
Voi että kun pääsisin joskus isoja tissejä imemään koko yön...
Pääsen...
Todellakin tykkään..ihanat stressipallot joita saa puserrella..
Vierailija kirjoitti:
Todellinen tissimies tykkää kaikenlaisista.
Nimenomaan. Pidän sellaisista tisseistä joiden omistaja nauttii kun niitä hyväillään ja nännejä nuollaan sekä kiihottuu jo kun niitä katsellaan himokkaasti paljaina.
Jos tissejä on lisäksi parillinen määrä ja ne sijatsevat vartalon etupuolella niin aina vain parempi.
Tykkään pikkuisista tisuista, niissä ei ole läskiä, ne ovat kiinteät, ja aina niiden oikeilla paikoillaan, kävellessä ja kipitettäessä ne värähtävät seksikkäästi, nännit nöpöttävät aina oikeaan suuntaan eikä maata kohden, eikä tarvita rintaliivejä (hän voi käyttää sheer -paitaa aina kun mies niin käskee).
Vierailija kirjoitti:
Tykkään pikkuisista tisuista, niissä ei ole läskiä, ne ovat kiinteät, ja aina niiden oikeilla paikoillaan, kävellessä ja kipitettäessä ne värähtävät seksikkäästi, nännit nöpöttävät aina oikeaan suuntaan eikä maata kohden, eikä tarvita rintaliivejä (hän voi käyttää sheer -paitaa aina kun mies niin käskee).
Lisään vielä: Pieni tisu mahtuu miehen suuhun kokoaan. Silloin joka ikinen tisussa oleva erogeeninen hermopääte on siellä miehen suussa, hänen huultensa sekä kielensä käsiteltävissä. Jos rinta on monen litran kannu, niin miehen suuhun mahtuu vain joku 1/100 osa rintaa.
Olipa typerä kysymys. Kuka ei tykkäisi.
Meh. Aika turhat ulokkeet.
Kunhan nyt ei aivan järkyn epäesteettiset ole niin kaikki mallit käy.
Huomaako miehet aina kaikki vähänkin isommat tissit esim ruokakaupassa? Onko teillä sellainen automaattinen tissitutka, joka rekisteröi heti kun paidan alla pullottaa houkuttelevasti? Ja jos katsotte tai vilkaisette, niin miten teette sen huomaamattomasti?
Mulla on isot tissit ja tiukahkoja paitoja ja kävelen selkä hyvin suorana, mutta en huomaa miesten katselevan.
Kiinteät,karvattomat ja ehdottamasti pienet nännipihat!
Vierailija kirjoitti:
Huomaako miehet aina kaikki vähänkin isommat tissit esim ruokakaupassa? Onko teillä sellainen automaattinen tissitutka, joka rekisteröi heti kun paidan alla pullottaa houkuttelevasti? Ja jos katsotte tai vilkaisette, niin miten teette sen huomaamattomasti?
Mulla on isot tissit ja tiukahkoja paitoja ja kävelen selkä hyvin suorana, mutta en huomaa miesten katselevan.
Kyllä ne huomaa ihan automaattisesti
Tykkään tosi paljon..ja vielä enemmän sillon kun nainen oikein haluaa että niitä käsitellään. .ja vieläpä nauttii siitä
No onhan ne kivat, sellaiset b-c kupit, siis vain kivat. Enemmän olen pyllymiehiä, kunhan se on pieni / hyppyri.
Jos on aivan ns huipputissit, mutta kauhea lattaperse niin ei ne tissit paljoa auta.
Jos on taas huippupakarat niin aivan sama mitkä tissit löytyy.
Vierailija kirjoitti:
En huomaa automaattisesti, ja kun huomaan niin ei tosiaankaan houkuttele. Isot rinnat korreloi rumapainoisuuden kanssa ja ne ovat epäluonnolliset, joko silikonimöykyillä rakennettu tai hormonaalisen ehkäisyn aiheuttaman läskikertymän tulos.
Hyvin muotoillut silarit c-tai d-kupeilla - NAM!
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän uhkea mahtipovi jää mieleen ikuisesti kauppareissulla! Esim. kerran Cittarissa näin jo harmaantuneen eläkeikäisen naisen, jonka upea megapovi näytti riippuvan navassa asti ainakin kun maito-osastolla häneen törmäsin. Mietin että olisiko pitänyt tarjoutua kantamaan neitosen ostoksia kun hän kaupasta poistui, mutta en sitten viitsinyt kun oli sen verran kauempana jo. Mutta vastaavanlainen aamukasteisen kedon oikein todella hyvin rintava kaunis kukka kelpaisi mainiosti, mutta saisi olla keski-ikäinen enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tykkään - ihan kaikenlaisista. Tärkeää on se, että nainen pitää niiden hyväilystä ja suhtautuu itse niihin kiihottuneesti. Jos nainen pitää siitä, niin huomioin mielelläni tissejä rakastelun kaikissa vaiheissa, myös aivan lopussa. Joku on pitänyt todella paljon molempien nännien hivelystä juuri orgasmin tullessa.
Mun ex ei tajunnut mitään.
.. kolme työntöä ja tuijotus. Seinään. Ei silmiin. Ei suutelemista. Ei sanoja. Ei hyvänolon ynähtelyjä. Itsekäs p.scgka.
En saanut juuri koskaan. Olin tyhjennysaukko.
Tisseihin liittyy monta ihanaa asiaa.
Jättirinnat parhaat ja kiihottavimmat.
Rintojen hyväily käsin.
Nännien hyväily sormin ja nännien imeminen.
Nännien nöpötys.
Pienet rinnat nöpöttävin nännein tiukan puseron alla ihanat.
Avara kaula-aukko.
Rintsikoiden pitsireuna puseron tai topin alla.
Topin spagettiolkaimet ja rintsikoiden olkaimet eri väriä.
Naiset, tissejänne rakastetaan, miehet ovat niiden lumoissa.