Nainen yritti iskeä minua muttei onnistunut
Olisin saattanut iskeytyä jos olisi yrittänyt enemmän. Tsemppiä, tytöt. Ei kannata heti luovuttaa. T: Vaikeasti tavoiteltava mies
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:59"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:52"]
Miksihän mammat vetävät herneen nenään jos mies käyttäytyy kuten nainen? Missä ne kaikki tasa-arvon kannattajat nyt on?
[/quote]
Miehelle pakit on aivan eri asia, koska mies katsoo kauneutta ja jos sitä ei saa, niin kuinka iso sydänsuru se nyt voi olla? Nainen sen sijaan rakastuu persoonaan ja jos ei kelpaa ihailemalleen miehelle niin tuntee itsensä ihan roskaksi.
[/quote]
Jos jossain baarissa mennyt iskemään tuntematonta niin tuskin siinä suuria tunteita on. Ja siinä vaiheessa kun on jo toinen niin tuttu, että on ehditty persooniin rakastua niin kyllä mieskin on siihen voinut myös rakastua eikä pelkkään ulkonäköön.
[/quote]
Ei mies ehdi rakastua persoonaan saamatta ensin seksiä. Miehestä naisen persoona on epäkiinnostava, jos seksiä ei tipu. Joten jos mies saa pakit ennen seksiä, miestä ei sureta ollenkaan.
Ei naisen ja miehen tasa-arvo ole sitä että sukupuolten väliset erot häivytetään. Samalla häviää eroottinen vetovoima kun erilaisuus poistuu. Itse naisena odotan miessukupuolelta testosteronin tuomaa aktiivisuutta. Jos sitä ei ole niin alun kiinnostus häviää. En syty naismaisista miehistä enkä halua suhdetta sellaisten kanssa, sängyssä ei toimisi pitemmän päälle.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:59"]
Miksihän mammat vetävät herneen nenään jos mies käyttäytyy kuten nainen? Missä ne kaikki tasa-arvon kannattajat nyt on?
[/quote]
Miehelle pakit on aivan eri asia, koska mies katsoo kauneutta ja jos sitä ei saa, niin kuinka iso sydänsuru se nyt voi olla? Nainen sen sijaan rakastuu persoonaan ja jos ei kelpaa ihailemalleen miehelle niin tuntee itsensä ihan roskaksi.
[/quote]
Jos jossain baarissa mennyt iskemään tuntematonta niin tuskin siinä suuria tunteita on. Ja siinä vaiheessa kun on jo toinen niin tuttu, että on ehditty persooniin rakastua niin kyllä mieskin on siihen voinut myös rakastua eikä pelkkään ulkonäköön.
[/quote]
Ei mies ehdi rakastua persoonaan saamatta ensin seksiä. Miehestä naisen persoona on epäkiinnostava, jos seksiä ei tipu. Joten jos mies saa pakit ennen seksiä, miestä ei sureta ollenkaan.
[/quote]
Hyvin sanottu. Tämä kun menisi naisen päähän sen paksun luun läpi niin maailma olisi vähän parempi paikka ja naiset huomaisi kusettajatkin helpommin.
Laiha ja ruma mies, joka esittää alfaa. Ei näin.
Ap on mies, joka luulee voivansa käyttäytyä kuin nainen.
Mitähän hän kuvittelee sillä saavuttavansa?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:26"]
Ap on mies, joka luulee voivansa käyttäytyä kuin nainen. Mitähän hän kuvittelee sillä saavuttavansa?
[/quote]
Feministien pakkosyöttämän tasa-arvon? Mene armeijaan lutka.
Up[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:59"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Osaatko ollenkaan asettua toisen asemaan? Tottakai pakit tuntuvat pahalta siksi haetaan humalasta rohkaisua.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:52"]
[/quote]Täydellistä tasa-arvoa ei ole olemassa. Miehet ja naiset ovat liian erilaisia jotta tasa-arvoinen yhteiskunta toteutuisi.
[/quote]
Onko asiantila sinulle ok myös silloin kun miehet hyötyvät siitä? Voisiko joku kertoa tämän feministeille.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:27"]
Up[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:52"] Miksihän mammat vetävät herneen nenään jos mies käyttäytyy kuten nainen? Missä ne kaikki tasa-arvon kannattajat nyt on? [/quote] Miehelle pakit on aivan eri asia, koska mies katsoo kauneutta ja jos sitä ei saa, niin kuinka iso sydänsuru se nyt voi olla? Nainen sen sijaan rakastuu persoonaan ja jos ei kelpaa ihailemalleen miehelle niin tuntee itsensä ihan roskaksi. [/quote] Jos jossain baarissa mennyt iskemään tuntematonta niin tuskin siinä suuria tunteita on. Ja siinä vaiheessa kun on jo toinen niin tuttu, että on ehditty persooniin rakastua niin kyllä mieskin on siihen voinut myös rakastua eikä pelkkään ulkonäköön. [/quote] Osaatko ollenkaan asettua toisen asemaan? Tottakai pakit tuntuvat pahalta siksi haetaan humalasta rohkaisua.
[/quote]
Ei vaan osaatko sinä asettua naisen asemaan? Miksi sitä pillua pitää heti vongata ja sekoittaa naisen pää sillä siihen, että oot jotenkin ihastunut?
Luuseri. Vaikeesti tavoteltava = iski sun kaveria ja sä oot taas yksin jäävä läski
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:52"] Miksihän mammat vetävät herneen nenään jos mies käyttäytyy kuten nainen? Missä ne kaikki tasa-arvon kannattajat nyt on? [/quote]Täydellistä tasa-arvoa ei ole olemassa. Miehet ja naiset ovat liian erilaisia jotta tasa-arvoinen yhteiskunta toteutuisi. [/quote] Onko asiantila sinulle ok myös silloin kun miehet hyötyvät siitä? Voisiko joku kertoa tämän feministeille.
[/quote]
Miten naiset hyötyvät siitä, että miesten kuuluu iskeä ja se on miehille biologisesti sillälailla helpompaa, että pystyvät (vaikka olisivat itse iskijöinä) tunteettomaan seksiin?
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:52"] Miksihän mammat vetävät herneen nenään jos mies käyttäytyy kuten nainen? Missä ne kaikki tasa-arvon kannattajat nyt on? [/quote]Täydellistä tasa-arvoa ei ole olemassa. Miehet ja naiset ovat liian erilaisia jotta tasa-arvoinen yhteiskunta toteutuisi. [/quote] Onko asiantila sinulle ok myös silloin kun miehet hyötyvät siitä? Voisiko joku kertoa tämän feministeille.
[/quote]
Miten naiset hyötyvät siitä, että miesten kuuluu iskeä ja se on miehille biologisesti sillälailla helpompaa, että pystyvät (vaikka olisivat itse iskijöinä) tunteettomaan seksiin?
[/quote]
No vittu blaablaa. Selitä mitä selität
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:27"]
Up[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:52"] Miksihän mammat vetävät herneen nenään jos mies käyttäytyy kuten nainen? Missä ne kaikki tasa-arvon kannattajat nyt on? [/quote] Miehelle pakit on aivan eri asia, koska mies katsoo kauneutta ja jos sitä ei saa, niin kuinka iso sydänsuru se nyt voi olla? Nainen sen sijaan rakastuu persoonaan ja jos ei kelpaa ihailemalleen miehelle niin tuntee itsensä ihan roskaksi. [/quote] Jos jossain baarissa mennyt iskemään tuntematonta niin tuskin siinä suuria tunteita on. Ja siinä vaiheessa kun on jo toinen niin tuttu, että on ehditty persooniin rakastua niin kyllä mieskin on siihen voinut myös rakastua eikä pelkkään ulkonäköön. [/quote] Osaatko ollenkaan asettua toisen asemaan? Tottakai pakit tuntuvat pahalta siksi haetaan humalasta rohkaisua.
[/quote]
Ei vaan osaatko sinä asettua naisen asemaan? Miksi sitä pillua pitää heti vongata ja sekoittaa naisen pää sillä siihen, että oot jotenkin ihastunut?
[/quote]
Olen nainen mutta pidän miehiäkin ihmisinä enkä vain tunteettomina koneina.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:29"]
[/quote]
[/quote]
Saavat tuntea itsensä halutuiksi eikä tarvitse pelätä torjuntaa kun itse saa valkata? Ja halutessaan voivat kieltäytyä tunteettomasta seksistä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:27"] Up[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:52"] Miksihän mammat vetävät herneen nenään jos mies käyttäytyy kuten nainen? Missä ne kaikki tasa-arvon kannattajat nyt on? [/quote] Miehelle pakit on aivan eri asia, koska mies katsoo kauneutta ja jos sitä ei saa, niin kuinka iso sydänsuru se nyt voi olla? Nainen sen sijaan rakastuu persoonaan ja jos ei kelpaa ihailemalleen miehelle niin tuntee itsensä ihan roskaksi. [/quote] Jos jossain baarissa mennyt iskemään tuntematonta niin tuskin siinä suuria tunteita on. Ja siinä vaiheessa kun on jo toinen niin tuttu, että on ehditty persooniin rakastua niin kyllä mieskin on siihen voinut myös rakastua eikä pelkkään ulkonäköön. [/quote] Osaatko ollenkaan asettua toisen asemaan? Tottakai pakit tuntuvat pahalta siksi haetaan humalasta rohkaisua. [/quote] Ei vaan osaatko sinä asettua naisen asemaan? Miksi sitä pillua pitää heti vongata ja sekoittaa naisen pää sillä siihen, että oot jotenkin ihastunut? [/quote] Olen nainen mutta pidän miehiäkin ihmisinä enkä vain tunteettomina koneina.
[/quote]
No pidä minä pidät, mutta mä olen nainen ja mulle he ovat tunteettomia kun itseeni vertaan.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:52"] Miksihän mammat vetävät herneen nenään jos mies käyttäytyy kuten nainen? Missä ne kaikki tasa-arvon kannattajat nyt on? [/quote]Täydellistä tasa-arvoa ei ole olemassa. Miehet ja naiset ovat liian erilaisia jotta tasa-arvoinen yhteiskunta toteutuisi. [/quote] Onko asiantila sinulle ok myös silloin kun miehet hyötyvät siitä? Voisiko joku kertoa tämän feministeille. [/quote] Miten naiset hyötyvät siitä, että miesten kuuluu iskeä ja se on miehille biologisesti sillälailla helpompaa, että pystyvät (vaikka olisivat itse iskijöinä) tunteettomaan seksiin? [/quote] Saavat tuntea itsensä halutuiksi eikä tarvitse pelätä torjuntaa kun itse saa valkata? Ja halutessaan voivat kieltäytyä tunteettomasta seksistä.
[/quote]
Toi viimeinen kohta ei toteudu, koska nainen ei aina todellakaan erota miehestä, ettei tällä ole tunteita pelissä.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:27"] Up[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:52"] Miksihän mammat vetävät herneen nenään jos mies käyttäytyy kuten nainen? Missä ne kaikki tasa-arvon kannattajat nyt on? [/quote] Miehelle pakit on aivan eri asia, koska mies katsoo kauneutta ja jos sitä ei saa, niin kuinka iso sydänsuru se nyt voi olla? Nainen sen sijaan rakastuu persoonaan ja jos ei kelpaa ihailemalleen miehelle niin tuntee itsensä ihan roskaksi. [/quote] Jos jossain baarissa mennyt iskemään tuntematonta niin tuskin siinä suuria tunteita on. Ja siinä vaiheessa kun on jo toinen niin tuttu, että on ehditty persooniin rakastua niin kyllä mieskin on siihen voinut myös rakastua eikä pelkkään ulkonäköön. [/quote] Osaatko ollenkaan asettua toisen asemaan? Tottakai pakit tuntuvat pahalta siksi haetaan humalasta rohkaisua. [/quote] Ei vaan osaatko sinä asettua naisen asemaan? Miksi sitä pillua pitää heti vongata ja sekoittaa naisen pää sillä siihen, että oot jotenkin ihastunut? [/quote] Olen nainen mutta pidän miehiäkin ihmisinä enkä vain tunteettomina koneina.
[/quote]
No pidä minä pidät, mutta mä olen nainen ja mulle he ovat tunteettomia kun itseeni vertaan.
[/quote]
Kannattaa yrittää välillä asettua toisten asemaan. Tunteellisena naisena se tuskin olisi sinulle vaikeaa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:16"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:52"] Miksihän mammat vetävät herneen nenään jos mies käyttäytyy kuten nainen? Missä ne kaikki tasa-arvon kannattajat nyt on? [/quote]Täydellistä tasa-arvoa ei ole olemassa. Miehet ja naiset ovat liian erilaisia jotta tasa-arvoinen yhteiskunta toteutuisi. [/quote] Onko asiantila sinulle ok myös silloin kun miehet hyötyvät siitä? Voisiko joku kertoa tämän feministeille. [/quote] Miten naiset hyötyvät siitä, että miesten kuuluu iskeä ja se on miehille biologisesti sillälailla helpompaa, että pystyvät (vaikka olisivat itse iskijöinä) tunteettomaan seksiin? [/quote] Saavat tuntea itsensä halutuiksi eikä tarvitse pelätä torjuntaa kun itse saa valkata? Ja halutessaan voivat kieltäytyä tunteettomasta seksistä.
[/quote]
Toi viimeinen kohta ei toteudu, koska nainen ei aina todellakaan erota miehestä, ettei tällä ole tunteita pelissä.
[/quote]
No se kuuluu tuohon irtosuhde/baaripokaus maailmaan? Kun hypätään sänkyyn ennen kun kunnolla tuntee toista.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:16"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:15"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:06"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:27"] Up[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:11"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:59"] [quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:52"] Miksihän mammat vetävät herneen nenään jos mies käyttäytyy kuten nainen? Missä ne kaikki tasa-arvon kannattajat nyt on? [/quote] Miehelle pakit on aivan eri asia, koska mies katsoo kauneutta ja jos sitä ei saa, niin kuinka iso sydänsuru se nyt voi olla? Nainen sen sijaan rakastuu persoonaan ja jos ei kelpaa ihailemalleen miehelle niin tuntee itsensä ihan roskaksi. [/quote] Jos jossain baarissa mennyt iskemään tuntematonta niin tuskin siinä suuria tunteita on. Ja siinä vaiheessa kun on jo toinen niin tuttu, että on ehditty persooniin rakastua niin kyllä mieskin on siihen voinut myös rakastua eikä pelkkään ulkonäköön. [/quote] Osaatko ollenkaan asettua toisen asemaan? Tottakai pakit tuntuvat pahalta siksi haetaan humalasta rohkaisua. [/quote] Ei vaan osaatko sinä asettua naisen asemaan? Miksi sitä pillua pitää heti vongata ja sekoittaa naisen pää sillä siihen, että oot jotenkin ihastunut? [/quote] Olen nainen mutta pidän miehiäkin ihmisinä enkä vain tunteettomina koneina. [/quote] No pidä minä pidät, mutta mä olen nainen ja mulle he ovat tunteettomia kun itseeni vertaan. [/quote] Kannattaa yrittää välillä asettua toisten asemaan. Tunteellisena naisena se tuskin olisi sinulle vaikeaa.
[/quote]
No en pysty asettumaan ihmisen asemaan, jolle toisen seksuaaliset tuntemukset eivät merkitse yhtikäs mitään. Jos ne ovat siis mallia: "haluan odottaa" ja että olisin sinulle silti kiinnostava. Mutta ehkä ne tyypit on todellakin hakeneet jotain muuta tai ihan vain seksiä.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:14"]
[/quote]
En tiedä miksi osa hermostuu. Hyvähän se vain on ettei ap alkanut esittämään kiinnostunutta jos ei ollut kiinnostunut naisesta.
[/quote]
Olisi hän ollut, mutta nainen ei yrittänyt tarpeeksi, että olisi saanut tietää siitä. Oikeasti ei-kiinnostunutta ei kiinnosta kuinka paljon toinen olisi yrittänyt.