Nainen yritti iskeä minua muttei onnistunut
Olisin saattanut iskeytyä jos olisi yrittänyt enemmän. Tsemppiä, tytöt. Ei kannata heti luovuttaa. T: Vaikeasti tavoiteltava mies
Kommentit (66)
Mä en kyllä naisena kauheasti "yritä". Jos ei kiinnostuksenosoitukseni herätä miehellä yritystä niin ei oltu toisiamme varten.
Ei muuta kuin vedät sitten käteen
En minä jokaiseen lankea joka vähän yrittää. Pitää olla kunnolla yritystä, että saa kaltaiseni aarteen. ap
Mä annan naisena ymmärtää vain kerran, että mua kiinnostaa. Jos annat pakit, niin tulkitsen sen niin, ettei sua kiinnosta. Konttaa itse perääni sieltä, jos sittenkin kiinnostikin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:25"]En minä jokaiseen lankea joka vähän yrittää. Pitää olla kunnolla yritystä, että saa kaltaiseni aarteen. ap
[/quote]
Aarre :D
Herrasmies ei koskaan sano puutteessa olevalle ei.
Minut pitää osata vietellä. Olen sen arvoinen. ap
Jospa et ole tarpeeksi kiinnostava kunnon yritykseen. Itse yritän kunnolla jos todella kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:25"]
En minä jokaiseen lankea joka vähän yrittää. Pitää olla kunnolla yritystä, että saa kaltaiseni aarteen. ap
[/quote]
Kyllä se vähäinenkin yritys voi olla aivan tosissaan. Itse ainakin olin, en ihan vain "ulkonäön perusteella" yritä. Mutta on vaikea uskoakaan, että sitä kaltaisellesi aarteelle kelpaisi, joten suuntasin sitten muualle.
Ihme tyyppi.. mä muuten pyörin eilen ihan eksyksissä helsingissä ja koitin löytää yhdelle kadulle. No yritin kysyä neuvoa seuraavalta vastaantulevalta( mies, ihan ok:n näköinen, aurinkolasit, suomalainen), mies vaan käveli ohi eikä edes reagoinut mitenkään. Jopa vähän töykeästi katsoi takaisin.
Seuraavaksi kysyin neuvoa joltain pariskunnalta jotka olivat hieman ottaneet huikkaa tai noh, jotain..päihdyttävää.. He neuvoivat ihan asiallisesti ja kiittelinkin heitä paljon.
Olet varmaan ensimmäisen kaltainen aarre.
Naiset ei tee alotteita. Valehtelet.
Nainen (todnäk useampi) antanut pakit ap raasulle ja nyt katkerana koettaa olla hauska ja kääntää tilanteen toisinpäin.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:28"]
Minut pitää osata vietellä. Olen sen arvoinen. ap
[/quote]
Jessus mikä pullistelija, hahahahaha hah. Haa hah.
Palkinto? Ai sellainen kuin junnuna oli kolmannesta tilasta kuulantyönnöstä kirkas kahvilusikka?
Kuuluu tänne esti: tumputitumputitumputi...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:27"]
Olenko Bile-Dani?
[/quote]
Sinunhan se pitäisi tietää, että oletko.
hähää, ap joutuu vetämään hanskaan tänä iltana !