Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hitto että masentaa!

Vierailija
14.08.2015 |

Tuntuu ,että aina joudun jokaisen haukkumaksi. Jos mulla on puhelin päällä
Niin aina saan joltain tosi rumia tekstiviestejä. Aina ne on sellasia haukkuma viestejä tai uhkauksia "tekis mieli lyödä sua" " toivottavasti kuolisit" "oot ihan vitun tyhmä" just nyt tuntuu siltä että kukaan ei ymmärrä kuinka pahalta musta oikeasti tuntuu noi viestit :( aina vaan masentaa lisää ja lisää... välillä oon miettinyt että on ainut yksi keino ja se on lähteä täältä kokonaa, ehkä ne sit ymmärtää paremmin. Mulla ei ole kavereita vaan se on mun suku joka niitä viestejä pistää :(

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 00:40"]

Ap, mene nyt nukkumaan ja huomenna haet heti apua. Perheeseen välit poikki, ei sinun tarvitse pitää vain "velvoitteesta" yhteyttä, kerta he eivät selvästikään arvosta sinua. Heillä on itsellään totta kai ongelmia ja purkavat sitä sinuun, mutta kuulostaa että olet ratkeamispisteessä ja sinun ei missään nimessä tarvitse olla mikään heittosäkki heille. Tsemppiä ja voimaa tulevaan, äläkä höpise mistään itsemurhista. Elämä kantaa!

[/quote]

Juu minä menen :) Ehkä se on parempi ,että unohdan koko suvun. kiitos kun tsemppaat minua :) enkä höpise enää :)

Vierailija
22/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:37"]Siis miksi ihmeessä lähettävät tuollaisia viestejä?

Sun pitää lopettaa yhteydenpito heihin kaikkiin totaallisesti. Eheydyt pikkuhiljaa, kun pääset heidän vaikutuspiiristä.
Äläkä hyvä ihminen harmittele ettei äitisi ole mummona sun tuleville lapsille! Ole onnellinen, että saavat elää ilman häntä.

Monet elävät ilman vanhempiaan. Joko ovat kuolleet tai sitten heihin on pitänyt katkasta välit. Hyvin silti pärjäävät. Ei aikuinen tarvitse äitiä.
[/quote]

Juuri näin. Itse laitoin välit poikki vanhempiini koska arvostelevat minua koko ajan ja tekevät oloni todella surkeaksi. Lasten hoidossa heistä ei ole ollut apua. Välillä siten suren asiaa mutta helpotus on päällimmäinen tunne. Paras kosto suvullesi on tehdä elämästäsi hyvä ihan itse ja antaa heidän olla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Tää typerä kakanjauhajahuutelija ilmoitettu asiattomaksi. Ei jauha kauaa..

Vierailija
24/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 01:26"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:37"]Siis miksi ihmeessä lähettävät tuollaisia viestejä?

Sun pitää lopettaa yhteydenpito heihin kaikkiin totaallisesti. Eheydyt pikkuhiljaa, kun pääset heidän vaikutuspiiristä.
Äläkä hyvä ihminen harmittele ettei äitisi ole mummona sun tuleville lapsille! Ole onnellinen, että saavat elää ilman häntä.

Monet elävät ilman vanhempiaan. Joko ovat kuolleet tai sitten heihin on pitänyt katkasta välit. Hyvin silti pärjäävät. Ei aikuinen tarvitse äitiä.
[/quote]

Juuri näin. Itse laitoin välit poikki vanhempiini koska arvostelevat minua koko ajan ja tekevät oloni todella surkeaksi. Lasten hoidossa heistä ei ole ollut apua. Välillä siten suren asiaa mutta helpotus on päällimmäinen tunne. Paras kosto suvullesi on tehdä elämästäsi hyvä ihan itse ja antaa heidän olla :)
[/quote]

ehkä minäkin joskus pääsen tästä tuskasta pois ja nauttimaan omasta elämästäni ilman omaa sukuani :)

Vierailija
25/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok :)

Vierailija
26/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan ap!! Et tarvitse tuollaisia ihmisiä elämääsi - parempi ilman. Vika on heidän, ei sinun.

Vierailija
27/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille tsemppajille :) onneksi on maailmas myös teidän kaltaisia ihmisiä olemassa eikä ainoastaa pelkkiä haukkujia :) mielikin piristy edes hetkeksi :) välillä olen tosi herkkä, otan yleensä kaikki haukut itseeni liian herkästi vaikka pitäisi pistää toisest korvast ulos. Se vaan johtuu mun huonost itsetunnosta :(

Vierailija
28/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee noita lokaajia tänne, niin älkää ihmiset vastatko niihin. Se on sama, ku heittäisi vettä kiukaalle. :o

Mutta sulle Ap tsemppiä ja voimaa jatkoon! <3 Joskus tuntuu pahalta, mutta keskity pikku asioihin, jotka tekee sut iloiseksi. Esim. sun mies, pieni hellä sade, kävely ulkona kivalla säällä ja hymyile ku näät vaikka koiran lenkillä. Se oikeesti piristää ja jos vielä vähän rapsuttaa sitä koiraa, ni johan mieli paranee! :-)

Ja jos vielä lähettävät sulle jotain tommosia uhkaus tai haukkuma viestejä, niin ilmoitat poliisille, että sua häiriköidään.

Vierailija
29/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:58"]Jos tulee noita lokaajia tänne, niin älkää ihmiset vastatko niihin. Se on sama, ku heittäisi vettä kiukaalle. :o

Mutta sulle Ap tsemppiä ja voimaa jatkoon! <3 Joskus tuntuu pahalta, mutta keskity pikku asioihin, jotka tekee sut iloiseksi. Esim. sun mies, pieni hellä sade, kävely ulkona kivalla säällä ja hymyile ku näät vaikka koiran lenkillä. Se oikeesti piristää ja jos vielä vähän rapsuttaa sitä koiraa, ni johan mieli paranee! :-)

Ja jos vielä lähettävät sulle jotain tommosia uhkaus tai haukkuma viestejä, niin ilmoitat poliisille, että sua häiriköidään.

[/quote]

En haluais vastata noille, mut tuo vaa jatkaa silti :/ on minul oma koira sen kans tulee lenkkeiltyy säännöllisesti, joskus se piristääkin kivasti :) mut sit joskus ku niit viestei tulee esim. Illal ni jotenkii alkaa masentaa taas :/ oon miettiny tota poliisi juttua, mut seki ajatus tyssää siihen ku mietin et nauraaks neki mulle vaa sit :/

Vierailija
30/50 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkia uudet kuviot jotta pystyt elämään rauhassa tasapainoista elämään. Kurjaa, tosi kurjaa. Tsemppiä sulle 

Vierailija
31/50 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:56"]Kannattaa hankkia uudet kuviot jotta pystyt elämään rauhassa tasapainoista elämään. Kurjaa, tosi kurjaa. Tsemppiä sulle 
[/quote]

niin on kyl ; ( se on vaikeaa välillä kun kaiken näköisiä sukujuhlia sit pitäis vaan välttää ne kokonaan.

Vierailija
32/50 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minut teini-ikäisenä pahoinpidelty sisarusteni edessä, haukuttu vaikka miksi, revitty pusero rikki samalla... kaikki tuo tapahtui samaan aikaan. Kaikista pahimmalta se tuntui kun se oli minun äiti :( nyt alkaa taas itkettää ; (( äiti, joka ei pyytänyt anteeksi vaan lähti heti sen jälkeen muitten sisarusten kanssa pois opettaa niille autolla ajoa. Nyt siitä tapahtumasta on aikaa jo 10 vuotta. Eikä vieläkään ole pyytänyt anteeksi :( haluaisin vaan elää ihan normaali a elämää ilman sitä jatkuvaa pelkoa tai haukkumista :(

Vierailija
33/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ajattele sitä nauraako vai eikö, koska luultavammin itkevät, kun joutuu vastuuseen tollasesta. Ja voimia vielä sulle! Siirrän positiivisuuttani ja hyvää oloa sulle! <3 :-)

Vierailija
34/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 13:13"]

Älä ajattele sitä nauraako vai eikö, koska luultavammin itkevät, kun joutuu vastuuseen tollasesta. Ja voimia vielä sulle! Siirrän positiivisuuttani ja hyvää oloa sulle! <3 :-)

[/quote]

ok:) ootas mie otan sen vastaa :) kiitos :) mieli kyllä piristy :)

Vierailija
35/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi puhelinnumero ja salainen kaiken lisäksi. Älä kerro heille omia asioita jos kerran noin törkeästi vastataan.
En oikeen tiedä mitä muuta..
Onko sinulla ystäviä?

Vierailija
36/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:10"]

Uusi puhelinnumero ja salainen kaiken lisäksi. Älä kerro heille omia asioita jos kerran noin törkeästi vastataan. En oikeen tiedä mitä muuta.. Onko sinulla ystäviä?

[/quote]

ok, yksi hyvä ystävä ja mies jolle tietty voin purkaa kaikki. Sekin on sanonu mulle, ettei kannattais olla missään tekemisis niitten kaa. Ehkä se on vaan parempi niin :/ harmittaa kun minulla ei ole semmoista rakastavaa äitiä ja mummoa minun tuleville lapsilleni joka voisi neuvoa asioissa. Siks välillä se harmittaa niin pirusti kun yks sisaruksistani saa lapsen ja nyt minun äitini hehkuttaa sisarukseni tulevaa lasta.. siksi kerroin äidille että, minälkin saan lapsen ja reaktio oli just ilkeä :(

Vierailija
37/50 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 14:10"]

Uusi puhelinnumero ja salainen kaiken lisäksi. Älä kerro heille omia asioita jos kerran noin törkeästi vastataan. En oikeen tiedä mitä muuta.. Onko sinulla ystäviä?

[/quote]

ok, yksi hyvä ystävä ja mies jolle tietty voin purkaa kaikki. Sekin on sanonu mulle, ettei kannattais olla missään tekemisis niitten kaa. Ehkä se on vaan parempi niin :/ harmittaa kun minulla ei ole semmoista rakastavaa äitiä ja mummoa minun tuleville lapsilleni joka voisi neuvoa asioissa. Siks välillä se harmittaa niin pirusti kun yks sisaruksistani saa lapsen ja nyt minun äitini hehkuttaa sisarukseni tulevaa lasta.. siksi kerroin äidille että, minälkin saan lapsen ja reaktio oli just ilkeä :(

[/quote]

Aika ikävää käytöstä :(

Vierailija
38/50 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki uusi puhelinnumero. Et tee tuollaisella suvulla mitään.
Tsemppiä!

Vierailija
39/50 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:20"]Hanki uusi puhelinnumero. Et tee tuollaisella suvulla mitään.
Tsemppiä!
[/quote]

En niin, mutta vaikeaa on jos joskus raskaaksi tulen niin en saa edes omalta äidiltäni tukea :( kyllä kaikki muut sisarukset huomioidaan mutta jos minä kysyn jotain tai kerron että raskautta yritetään niin sieltä tulee joko "haista vittu! " tai " älä saatana soita meille enää" itkua olen viime päivät vääntänyt :( ihan sama kelle puhun mitä tahansa, sama toistuu mulle joko nauretaan tai haukutaan :((((

Vierailija
40/50 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin harmittaa , että miksi aina uhataan lyödä. Miksi se aina otetaan esille siinä vaiheessa jos sanon jotain :( ihan kun mun pitäisi aina vaan katsoa tuota käytöstä ja olla niin että mitään ei ole käynnyt. Se loukkaa aivan vitusti kun joka jutuille nauretaan tai sitten se että jatkuvasti saat lukea puhelimesta haukkuma viestejä tai kuulla mieheltäsi kuinka joku haukkui sinua siksi ja siksi... Yritän jatkuvasti saada itseäni kasaan mutta aina masennun kun tajuan etten merkkaa kenellekkään yhtään mitään! :( ja jos nyt sattuisin tulemaan raskaaksi mun olisi tosi vaikea seurata vierestä sisarusten onnea ja sitä kuinka äiti hellii ja on niin kiva mummo niiden lapsille, mutta minulle ei ollenkaan! Olen kyllä ajan saatossa yrittänyt välttää menemistä sukulaisten luokse, koska pelkään niitä uhkaus juttuja.