Miehet älkää lähennelkö vieraita naisia
Älkää myöskään flirttailko. Ette voi tietää tunteeko nainen sen ahdistavaksi. Jättäkää naiset rauhaan ja antakaa naisten itse tulla luoksenne.
Kommentit (15)
Takautuvasti ei valitettavasti voi tilannetta enää muuttaa. Nyt on pelko, että voi joutua vastuuseen teoista useankin vuoden takaa.
Vaihdan kadulla toiselle puolelle, jos naisoletettu tulee vastaan ja osoitan etten ole uhka. : )
Lähennelkö?
Ei kannata ottaa edes katsekontaktia.
Pitääkin tulla kesällä käymään Suomessa apajilla. Ilmeisesti on paljon normaalin kanssakäymisen taitaavaa miesseuraa kaipaavia naisia tarjolla.
Itse olen mies ja aika usein tuntemattomat naiset ovat lähennelleet minua. Koskeeko myös heitä?
Äitini opetti tämän jo kun tuli mun 7 luokan vanhempainillasta vuonna 2007. Älä katso edes ketään päin ettei sinua pidetä kiusaajana.
Eli naiset saa vapaasti häiritä miehiä?! Onko nyt hippasen kaksinaismoralista?!
Raiskaajien uhri on useimmiten joku tuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan kadulla toiselle puolelle, jos naisoletettu tulee vastaan ja osoitan etten ole uhka. : )
Kuulostat todella törkeältä ja ajattelemattomalta tyypiltä. Itse asettelen punaisen maiton kadulle ja hyppään kaivoon piiloon jos näen naisen tulevan kohti samaa katua kaukaisuudessa. Se on todellista naisen huomioimista.
Entäs me voimankäyttökoulutuksen saaneet ritarimiehet? Päivystetään että näkyykö ahdistelua tai mustasukkaisen agresiivista käytöstä miehiltä. Sitten saakin tekosyyn tulla tuuppimaan ja ojentamaan miestä naisen nähden. Siitä ne parhaimmat sankariritaritunnelmat syntyy.
Minua ahdistaa, kun naiset tulevat luokseni. Jättäkää miehet rauhaan ja antakaa miesten itse tulla luoksenne.
Älkää naiset tulko luoksemme ehdottelemaan. Se on seksuaalirikos.
Mitä? Eikö samalla logiikalla se nainen sitten ahdistelisi miestä, jos "tulee hänen luo"?
Minusta olisi parempi, että kukaan ei ahdistelisi ketään sukupuolesta riippumatta, vaan ihmiset olisivat kohteliaita toisilleen. Sinulle tämä on ilmeisesti ihan mahdoton ajatus.
Miksi teen näin? Koska tykkään monenlaisista naisista, siksi.
M45