Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö mitä eroa on romanialaisilla ja romaneilla?

mies3
12.03.2022 |

Kirjotin tänne eilen ehkä vähän huppelissa ja kysyin ihmisten mielipidettä romanialaisista koska itse olen muuttanut Suomeen lapsena Romaniasta, mutta eikös joku sensuuri sen poistanut joidenkin trolli kommenttien takia. Hirveesti tuli törkykommentteja ja haukkuja mutenkin, ootteko ihan oikeasti sitä mieltä että Romania on huono maa? Voisitteko naiset seurustella romanialaisen kanssa?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta joku hiton romania, kunhan oot vaan ihmisiks nii eiköhän se riitä. Se ettet oo saanut naista johtuu varmaan luonteesta enemmänkin kun taustoistas, miks suomalaisten naisten mielipide on sulle joku pakkomielle? 

Vierailija
2/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä taas aloita 😂 Ei me suomalaiset naiset mitään tyhmiä olla.. tiedetään kyllä erot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei kiinnosta joku hiton romania, kunhan oot vaan ihmisiks nii eiköhän se riitä. Se ettet oo saanut naista johtuu varmaan luonteesta enemmänkin kun taustoistas, miks suomalaisten naisten mielipide on sulle joku pakkomielle? 

Ei, vaan nimenomaan kaikki on mennyt hyvin siihen asti kunnes kerron olevani Romaniasta. Haluaisin tietää mikä siinä on niin myrkkyä suominaisille

Vierailija
4/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan nimenomaan kaikki on mennyt hyvin siihen asti kunnes kerron olevani Romaniasta. Haluaisin tietää mikä siinä on niin myrkkyä suominaisille

Oothan säkin suomalainen kun suomea noin hyvin puhut?

Vierailija
5/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska olen asunut täällä lapsesta. Olen siis suomalainen myös mutta tulen Romaniasta

Vierailija
6/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua

Vierailija
7/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se Romania on niitä naisia pois ajanut vaan sun uhriutuva käytös

Vierailija
8/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää vitsi? 

Vierailija
9/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romaneilla on kansallispuvut, romanialaiset on kerjäläisiä.

Vierailija
10/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se Romania on niitä naisia pois ajanut vaan sun uhriutuva käytös

Kaikki aina sujuu hyvin siihen asti kunnes kerron olevani Romaniasta. Sitten yhtäkkiä kaikki yhteydenpito lakkaa ja ei enää tavatakaan, vaikka aluks kaikki meniskin hyvin. En mä mitenkään uhriudu.

Vierailija
11/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha. Ootko kysynyt niiltä kerjäläisiltä onko ne kaikki Romaniasta häh?

Vierailija
12/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä niillä on se, että molemmat ovat ärsyttäviä.

Vierailija
13/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, koska olen asunut täällä lapsesta. Olen siis suomalainen myös mutta tulen Romaniasta

Et ole Suomalainen, olet Suomessa asuva romanialainen.

Vierailija
14/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kysyä, kun ei täällä ole kerjäläisiä.

Vierailija
15/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole Suomalainen, olet Suomessa asuva romanialainen.

Lasken itseni myös suomalaiseksi, vaikka mussa ei suomalaista verta ole.

Vierailija
16/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kysyä, kun ei täällä ole kerjäläisiä.

No mistäs sitten tiiät?

Vierailija
17/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä otsikon kysymyksellä on sinua vaivaavaan ongelmaan? Se ei selviä täysin.

Vierailija
18/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä haastat täällä riitaa ihan tahallaan?

Vierailija
19/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan todella rasistisia romanialaisia ja romaneja kohtaan. Se on fakta. Turha sanoa vastaan muiden. Musta ihminen ei saa läheskään niin suurta vihaa osakseen.

Vierailija
20/54 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä otsikon kysymyksellä on sinua vaivaavaan ongelmaan? Se ei selviä täysin.

Koska olen pohtinut voisiko se yhteydenpiton loppuminen johtua siitä, että nämä kaksi yhdistetään toisiinsa. Romanit ja Romanialaiset siis, koska romaneihin liittyy niin paljon ennakkoluuloja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme