Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin pienet lapset nimetty tyyliin "Mikko, Liisa, Maija ja Lauri" missä mielikuvitus?

Vierailija
12.03.2022 |

Miksei 2-5v lapsia voi nimetä aikansa nimillä? Esim. Ada, Luca, Isla?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa otsikossa on kahden mun lapsen nimet ja juurikin pieniä, alle kouluikäisiä ovat.

Vierailija
22/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7-vuotiaan lapseni luokalla on VIISI Islaa. Todellakin, missä on mielikuvitus?

Isla Fisherin mukaanko ne on nimetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap lapseton ku r p p @ ?

Vierailija
24/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7-vuotiaan lapseni luokalla on VIISI Islaa. Todellakin, missä on mielikuvitus?

Isla Fisherin mukaanko ne on nimetty?

Tuskinpa. Ei tuollaisia neverhöördejä kukaan tiedä. 

Vierailija
25/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetellyt nimeä Isla. Miksi nimetä lapsensa saareksi? Mä ymmärrän luontonimet joista tulee mieleen jotain kaunista, kuten Vilja, Vuokko, Talvikki, Pihla jne. Mutta saari? Maamöhkäle joka nousee keskeltä vesialuetta.

Vierailija
26/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihmetellyt nimeä Isla. Miksi nimetä lapsensa saareksi? Mä ymmärrän luontonimet joista tulee mieleen jotain kaunista, kuten Vilja, Vuokko, Talvikki, Pihla jne. Mutta saari? Maamöhkäle joka nousee keskeltä vesialuetta.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa. Ne hämmästyttää kummastuttaa ihmistä, joka ei käsitä, että makuja on moniaa. 

Vierailija
27/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micco, Liiza, Maya, Laurni.

Siinä, modernisoin nämä tylstät nimesi.

Vierailija
28/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaunista on Talvikissa? Kas kun ei Syksykki :D

Vierailija
29/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa valitsee todella tavallisia nimiä, joista melkein kellään ei ole negatiivisia mielikuvia, useimmilla hyvin neutraaleja. Kun nimi on vielä melko tavallinen, on useilla useampikin mielikuva sennimisistä eikä vain huonoa. Tai näin mä olen ainakin järkeillyt. Lisäksi suomalainen nimi on periaatteessa aina kuitenkin eksoottinen muualla maailmassa eikä niin tylsä kuin täällä osan mielestä. On myös jokseenkin nykyaikainen nimi kun ei ole selkeästi jostain raamatusta lainattu. Ei myöskään mielikuvaa erityisyyden tavoittelija -vanhemmista. Tuttu, turvallinen nimi ja oma lapsi on kuitenkin vanhemmilleen kaikki kaikessa ja nimikin saa heidän mielissään erityisen merkityksen vaikka onkin aika tavallinen. Näin luulisin, omilla lapsilla hieman harvinaisemmat nimet.

Vierailija
30/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt hyvin monella todella kauniilla saarella. Kannattaisi sinunkin matkustaa hieman enemmän niin ei tarvitsisi taivastella tavallisia asioita. 

Vierailija
31/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaunista on Talvikissa? Kas kun ei Syksykki :D

Talvikista tulee mieleen lehmä, samaa sarjaa Mustikin ja Mansikin kanssa.

Vierailija
32/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li ja Andres olis hienoo kai sit

Vierailija
33/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempää sosiaaliluokkaa todennäköisesti ovat. Tyylikkäät, rehelliset nimet. Ei tarvitse kikkailla nimillä.

Vierailija
34/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisessa kalenterissa on nimi Isla. Nimipäivä 14.9. Ehkä näyttelijä osatekijä..ken tietää

Vierailija
35/36 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohan on juuri kivoja nimiä, eikä takuulla ole montaa kaimaa luokalla. Toisin kuin Aadoilla, Jeminoilla, Veeteillä ja muilla.

Vierailija
36/36 |
18.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1v Tyttöni on Tiina ja 3v isoveli Juha. Ei ole tullut kaimoja vastaan, paitsi 30-40v henkilöissä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi