Lihavammat naiset kadehtii
Vaikea olla nimenomaan heikkoitsetuntoisten naisten kanssa tekemisissä ,koska ne eipidä minua kauniina, koska naama on heistä ruma. Mutta miehet katselee minua mieluummin koska paljon parempi figuuri ja perse... Niin ole sitten kateellisten tuttujen kanssa kaupungilla. Aina alkavat minua haukkumaan. Entisiä kavereita pian koska en koskaan heille sano. Ja tuijottaa mun persettä siis heteronaisia.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:55"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:53"] Sekö naisen sitten määrittää kuinka paljon miehet katselee. Jotkut katselee perää/figuuria, jotkut jotain muuta. Voivoi. [/quote]Osaatko lukea? Kyse on siitä ettei nuo voi olla kavereita, jotka alkavat haukkumaan mun naamaa, ja ainoa selite sille on tuo kateus kropasta. Vai keksitkö muuta jos en heille ole ilkeä -ap [/quote] Miksi olet heidän kanssa, jos eivät voi olla kavereitasi. Kasvata itsellesi selkäranka ja kerro niille "kavereillesi" tämä vai hengaavatko hekin av:lla?
[/quote]Kolmas kerta toden sanoo...Osaatko lukea. "kohta entisiä kavereita! -ap
[/quote]
Joten mikä on ongelma? Vaikea vastata, jos ei mikää vastaus kelpaa. Tärkeintä, että saa hokea "Ettekö osaa lukea!"
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:57"]
No olihan sepustus. :D Älä hengaa ihmisten kanssa, jotka alkavat haukkua sinua aina, kun miehet tuijottavat upeaa figuuriasi?
Enkä nyt tiedä heikkoitsetuntoisuudesta. Millä tavalla sinä olet erityisen vahvaitsetuntoinen, jos kuitenkin määrittelet itsesi rumakasvoiseksi?
[/quote]Ja taas. Osaatko lukea. "naama on heistä ruma"...Koska sanovat niin. Minulla on hyvä itsetunto, en ole sortunut heitä haukkumaan, vaikka tilaisuus olisikin. -ap
[/quote]
Mutta miksi ihmeessä sitten liikut tuollaisten ihmisten kanssa, jotka sinun naamaasi haukkuvat rumaksi?
[/quote]*Katso edellinen -ap Nyt on ihmisillä luetunymmärryksessä vikaa. Ei riitä että on läski, pitääkö olla myös typerä? -ap
[/quote]
No eipä aloituksesi rehellisesti mikään kaunokirjallinen tuotos ollut. :-) Eikös ole hienoa, että Av:lla kerrankin ollaan jostakin asiasta yhtä mieltä?
Tämä on klassinen osaatteko lukea läskit?!?!?! -provo.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:11"]
[/quote]Kieltämättä tuntuu että tänään on palstalla kaikki mamuja kai. -ap
[/quote]
Näh, tässähän odotellaan kieli pitkällä (...), koska tulisi seuraava pohdinta, mitä lihavan ruokakärrystä löytyy, kuinka jollakin komealla miehellä on lihava naisystävä tai että lihavuutta vallan ihannoidaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:12"]
[/quote]Kieltämättä tuntuu että tänään on palstalla kaikki mamuja kai. -ap
[/quote]
Siis mamujakin vielä!? Herran tähden. Läskit ja mamut samassa keskustelussa, mitä vielä? :D
Sullahan on sit asiat balanssissa: yhtäältä ilkeitä läskejä kohta ex-kamuja kaupungilla, mutta toisaalta hieno figuuri ja perse.
[/quote]
Näh, tässähän odotellaan kieli pitkällä (...), koska tulisi seuraava pohdinta, mitä lihavan ruokakärrystä löytyy, kuinka jollakin komealla miehellä on lihava naisystävä tai että lihavuutta vallan ihannoidaan.
[/quote]No mulla ihmetyttää miksi monilla tuntemillani hyvännäköisillä miehillä on lihavat naiset... Ja myönnän niille olen katellinen. Harvemmin kai teille kukaan hyvännäköisen kropan omaava sitä myöntää -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:14"]
Sullahan on sit asiat balanssissa: yhtäältä ilkeitä läskejä kohta ex-kamuja kaupungilla, mutta toisaalta hieno figuuri ja perse.
[/quote]Jep :D v*tun hyvin menee -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:15"]
[/quote]
[/quote]No mulla ihmetyttää miksi monilla tuntemillani hyvännäköisillä miehillä on lihavat naiset... Ja myönnän niille olen katellinen. Harvemmin kai teille kukaan hyvännäköisen kropan omaava sitä myöntää -ap
[/quote]
Sori, että mulla on komee mies! :D
Mutta tätä keskustelua seuranneena: sekin varmaan tsekkailee sun persettäs ja upeaa figuurias.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:17"]
[/quote]
[/quote]
Mutta tätä keskustelua seuranneena: sekin varmaan tsekkailee sun persettäs ja upeaa figuurias.
[/quote]No ohan sekin jotain ;) -ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:18"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]No ohan sekin jotain ;) -ap
[/quote]
Pääsimmekö siis lopputulokseen, että sinulla ei ole ongelmia? Av on jälleen ratkaissut dilemman!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:57"]
No olihan sepustus. :D Älä hengaa ihmisten kanssa, jotka alkavat haukkua sinua aina, kun miehet tuijottavat upeaa figuuriasi?
Enkä nyt tiedä heikkoitsetuntoisuudesta. Millä tavalla sinä olet erityisen vahvaitsetuntoinen, jos kuitenkin määrittelet itsesi rumakasvoiseksi?
[/quote]Ja taas. Osaatko lukea. "naama on heistä ruma"...Koska sanovat niin. Minulla on hyvä itsetunto, en ole sortunut heitä haukkumaan, vaikka tilaisuus olisikin. -ap
[/quote]
Mutta miksi ihmeessä sitten liikut tuollaisten ihmisten kanssa, jotka sinun naamaasi haukkuvat rumaksi?
[/quote]*Katso edellinen -ap Nyt on ihmisillä luetunymmärryksessä vikaa. Ei riitä että on läski, pitääkö olla myös typerä? -ap