Lapissa ihmiset ovat laihempia
Kommentit (10)
Syövät käristystä ja puikulaa ja puolukkaa, eivät Mäkkäriä ja Heseä. Ja liikkuvat enemmän luonnossa.
Kohta ollaan taas koko kansa laihempia kulujen noustessa räjähdyksen omaisesti. Ihan hyvää tekee tyttöjenkin vähän kiristellä taas vatsakumpua.
Lapissa naisilla isommat rinnat. Oletteko muutkin huomanneet?
No ei mun sukulaiset ainakaan oo, jotka siellä asuu.
Vierailija kirjoitti:
No ei mun sukulaiset ainakaan oo, jotka siellä asuu.
mikset itsekin asu?
En voi käsittää miksi joillekkin muiden ylipaino kiristää noin paljon hermoa. Eikä siinä ole tarpeeksi kun kyttää omaa painoaan ettei pääse se nousemaan.
Totta. Minä asuin lapsena Lapissa ja olin silloin hoikka. Nyt (50v) asun etelässä ja olen paljon paksumpi.
Tämä todistaa aukottomasti, että Lapissa ihmiset on laihempia.
Ei voi jokaisen mielihalun perässä juosta jos kauppaan on 60 km.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Minä asuin lapsena Lapissa ja olin silloin hoikka. Nyt (50v) asun etelässä ja olen paljon paksumpi.
Tämä todistaa aukottomasti, että Lapissa ihmiset on laihempia.
Johtuu täällä siitä että kaupassa juostaan jatkuvasta sortuen samalla heräteostoksiin. Joka nurkalla on ruokakauppoja. Entisaikaan kaikki olivat lapset olivat hoikkia asuen missä tahansa. Nuoruudessani yli 30v sitten lihavia oli hyvin harvassa. Ihmiset liikkuivat kun ei ollut kännyköitä ja nettiä.
Mieheni alkoi lihomaan vasta 50+ ja minä 10v aiemmin. Ruokamäärät olisi pitänyt alkaa punnitsemaan mutta ei se kiinnostanut. Se on yhteiskunnan vika kun niin paljon tarjolla erilaisia herkkuja eikä niistä pysty kieltäytymään :D
Niin ollaanki