Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hulluutta - äidiksi vielä 37-v?

Vierailija
14.08.2015 |

Itse nyt 35-vuotias, mies kohta nelikymppinen. Minulla ennestään 2 kouluikäistä lasta, miehellä ei lapsia. Vieläkö yhteinen lapsi? En usko pakolliseen lisääntymiseen jokaisen kumppanin kanssa. Silti, jos käännän asian toisinpäin eli minä olisin se lapseton, toivoisin mieheltäni että hän yrittäisi kanssani lasta. Miehellä on vauvakuume eli hän varmasti haluaisi.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse lapseton kun tapasin mieheni, jolla on kaksi lasta aiemmasta liitostaan. Olen kuitenkin aina halunnut lapsia. Rakastuimme, mutta en olisi jäänyt suhteeseen, mikäli mies ei olisi halunnut lisää lapsia. Yhteisten lasten syntymä on vaikuttanut siihen, mitä ajattelen miehen lapsista, eikä aina niin positiivisesti.

Mitä luulet, jäisikö miehesi sinun vierellesi, jos ette yhteisiä hanki? Se on iso uhraus rakkauden takia, lapsettomuus. Mutta ne yhteiset kyllä sekoittaa pakkaa vrt. veri-vesi-homma.

Vierailija
42/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa jatkaa eteenpäin, jos haluaa lapsia. Lapsettomia naisia löytyy, kymmenen vuoden ikäerokaan ei ole monesti mikään kynnyskysymys, kun kaksi samassa elämäntilanteessa olevaa kohtaa. Sinun ikäsi on mielestäni ok, mutta en ymmärrä, miksi kukaan haluaisi lapselleen mitään niin kiusallista kuin puolisisaruksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:41"]Niin, eroamalla saavutit joka toisen viikon lapsivapaata aikaa OMISTA LAPSISTASI. Onko tuo nyt hyvä saavutus? Eikö lapsia alunperin tehdä mentaliteetilla, että ne on osa jokapäiväistä elämääsi? Jos muuten et halua uutta lasta. Kerro miehelle pian. Olisi sääli roikottaa häntä suhteessa jossa ei koskaan saa kokea isyyttä ja oman lapsen kasvatusta ja kasvun seuraamista jos kerran lasta haluaa. Parempi päästää ajoissa etsimään naista joka on valmis antamaan hänelle isyyden lahjan.
[/quote]

Tulihan se tuomiopäibän pasuuna sieltä. En eronnut ollakseni erossa lapsistani vaan ex-miehestäni. Omaa aikaa tuli sivutuotteena koska lapsilla on hyvä isä ja lapset halusivat vuoroviikkosysteemin, kuten isäkin.
[/quote]
Hyvä isä, mutta halusit hänestä eroon. Joidenkin itsekkyydellä ei ole mitään rajaa.

Vierailija
44/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:08"]

57-vuotiaana alkaisi jo olla hulluutta.

[/quote]Mutta silloinkin vielä vauvoja ne hullut tekee. Jopa nelosia. 

http://www.hs.fi/ulkomaat/a1432696384736

Vierailija
45/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat mies niin miksi ei ! Ja on muuten jo trendikästä hankkia lapsia usean eri kumppanin KAA , se on jo muoti-ilmiö joten ei muuta kuin lempimään rakkaaksi kanssa ,olet vielä OK ikäinen äidiksi vaikka sulla jo 2 ennestään onkin.  Yhdistää teitä kaikkia takuulla enemmän , vaikka olisittekin uusioperhe !  Veri on vettä sakeampaa ! Oikeasti jokainen haluaa oman lapsen ! Oma on aina oma piste.