Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluutta - äidiksi vielä 37-v?

Vierailija
14.08.2015 |

Itse nyt 35-vuotias, mies kohta nelikymppinen. Minulla ennestään 2 kouluikäistä lasta, miehellä ei lapsia. Vieläkö yhteinen lapsi? En usko pakolliseen lisääntymiseen jokaisen kumppanin kanssa. Silti, jos käännän asian toisinpäin eli minä olisin se lapseton, toivoisin mieheltäni että hän yrittäisi kanssani lasta. Miehellä on vauvakuume eli hän varmasti haluaisi.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuo 37-v ikänä otsikossa siksi että asia voisi olla ajankohtainen vuoden parin kuluttua, ei vielä nyt.

Vierailija
2/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain nuorimmaisen 36-v enkä tuntenut itseäni ollenkaan liian vanhaksi.

Vierailija
4/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se :) miksi ei: vapaus, kahdenkeskinen aika, aikuisten jutut, näistä saadaan jo nauttia. Toisaalta lapset on kuitenkin elämässä parasta. Mietityttää jos miestä kaduttaa vanhempana ellei edes yritetä. Voihan se olla ettei onnistuiskaan enää mun iän vuoksi.

Vierailija
5/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon eronnut, joten mua pelottaa sekin jos mekin joskus erotaan. En haluais saattaa enää yhtään lasta siihen tilanteeseen.

Vierailija
6/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysyt. Voit hyvin tehdä vielä pari kolme lasta.

t. esikoisensa 38-vuotiaana saanut, kolmas syntyi kun olin 44-v. 

Vierailija
7/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin ehtii. 33v eka lapsi, 35v toka lapsi, 37v kolmas lapsi ja nyt neljäs työn alla, jos tärppää niin 40v ehtii tulla täyteen. :)

Vierailija
8/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

57-vuotiaana alkaisi jo olla hulluutta.

Vierailija
9/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon 36v. Meidän eka yhteinen syntyy kun olen juuri täyttänyt 37 :)
En mä mielestäni niin hullu ole. Suunnitelmissa vielä toinen perään, jos onnistuu. Aina ei mene niinkuin suunnittelee.

Vierailija
10/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se pelottaa. Kun tunteet vs järki kamppailee. Mutta osaisko sitä kuitenkaan katua rakasta lasta? Matkustelut ym on kivoja mutta aikansa niitäkin jaksaa. Ja kasvaahan sekin lapsi. Ehkä mua pelottaa se sitovuus, vauva-ajan väsymys, miten parisuhde kestäis, oma jaksaminen ja kehon palautuminen. Koko härdelli alusta.

Ap

Vierailija
11/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen38v, olemme nyt 2 vuotta yrittäneet lasta tuloksetta. Ehkä vielä tärppää tai sitten ei.

Vierailija
12/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on minun lapset joka toinen viikko joten luksusta olla kahdestaan joka toinen viikko. Siitä luopuminen mietityttää.

Ap

Vierailija
13/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä vielä jotenkin jaksaa ja elämää on jäljellä vaikka kuinka. Lapsi ei mene rikki jos on kerran vuodessa mummolassa voiko kun vanhemmat on lomalla jossain.
Vauva-aika on ihanaa ja minäkin haluaisin sen vielä kokea, ennen kuin lapsenlapsia pukkaa :)

Vierailija
14/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihanan positiivisia :) jotenkin odotin kunnon teilausta tyyliin pakkoko se rakkauden hedelmä on vääntää joka suhteeseen.

Ap

Vierailija
15/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:12"]Ootte ihanan positiivisia :) jotenkin odotin kunnon teilausta tyyliin pakkoko se rakkauden hedelmä on vääntää joka suhteeseen.

Ap
[/quote]
Tottakai ollaan! Ei täällä kaikki meuhkaa mamuista, persuista ja suvakeista.:)

Vierailija
16/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti sai minut 37-vuotiaana enkä ole itsekkään kokenut että mulla ois vanha äiti jos vaihteeksi tälläisen näkökulman kertoisi. eli hyvin ehtii vielä yhden lapsen saamaan.

Vierailija
17/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko kysyä, että mikä tässä on hulluutta? 37 v ikä? Heheh.... M34

Vierailija
18/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa, go for it!

Minä sain viimeiseni juuri ennen kuin täytin 38. Suht hyvin jaksaa vielä.

Vierailija
19/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu että kerran eronneen tulisi jatkossa tehdä vain "järkivalintoja" eikä sortua mihinkään hömpötyksiin kuten vauvakuumeeseen :D että kun kerran se mahdollisuus ydinperheeseen on tyritty, niin pitäisi keskittyä elämään järkevää aikuisten elämää. Ottaa korkeintaan kissa tai jotain.

Ap

Vierailija
20/45 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni synnytti kaksospojat 44-vuotiaana. :)