Hulluutta - äidiksi vielä 37-v?
Itse nyt 35-vuotias, mies kohta nelikymppinen. Minulla ennestään 2 kouluikäistä lasta, miehellä ei lapsia. Vieläkö yhteinen lapsi? En usko pakolliseen lisääntymiseen jokaisen kumppanin kanssa. Silti, jos käännän asian toisinpäin eli minä olisin se lapseton, toivoisin mieheltäni että hän yrittäisi kanssani lasta. Miehellä on vauvakuume eli hän varmasti haluaisi.
Kommentit (45)
Itse sain nuorimmaisen 36-v enkä tuntenut itseäni ollenkaan liian vanhaksi.
No se :) miksi ei: vapaus, kahdenkeskinen aika, aikuisten jutut, näistä saadaan jo nauttia. Toisaalta lapset on kuitenkin elämässä parasta. Mietityttää jos miestä kaduttaa vanhempana ellei edes yritetä. Voihan se olla ettei onnistuiskaan enää mun iän vuoksi.
Oon eronnut, joten mua pelottaa sekin jos mekin joskus erotaan. En haluais saattaa enää yhtään lasta siihen tilanteeseen.
Miksi kysyt. Voit hyvin tehdä vielä pari kolme lasta.
t. esikoisensa 38-vuotiaana saanut, kolmas syntyi kun olin 44-v.
Hyvin ehtii. 33v eka lapsi, 35v toka lapsi, 37v kolmas lapsi ja nyt neljäs työn alla, jos tärppää niin 40v ehtii tulla täyteen. :)
No mä oon 36v. Meidän eka yhteinen syntyy kun olen juuri täyttänyt 37 :)
En mä mielestäni niin hullu ole. Suunnitelmissa vielä toinen perään, jos onnistuu. Aina ei mene niinkuin suunnittelee.
Ehkä se pelottaa. Kun tunteet vs järki kamppailee. Mutta osaisko sitä kuitenkaan katua rakasta lasta? Matkustelut ym on kivoja mutta aikansa niitäkin jaksaa. Ja kasvaahan sekin lapsi. Ehkä mua pelottaa se sitovuus, vauva-ajan väsymys, miten parisuhde kestäis, oma jaksaminen ja kehon palautuminen. Koko härdelli alusta.
Ap
Itse olen38v, olemme nyt 2 vuotta yrittäneet lasta tuloksetta. Ehkä vielä tärppää tai sitten ei.
Meillä on minun lapset joka toinen viikko joten luksusta olla kahdestaan joka toinen viikko. Siitä luopuminen mietityttää.
Ap
Nelikymppisenä vielä jotenkin jaksaa ja elämää on jäljellä vaikka kuinka. Lapsi ei mene rikki jos on kerran vuodessa mummolassa voiko kun vanhemmat on lomalla jossain.
Vauva-aika on ihanaa ja minäkin haluaisin sen vielä kokea, ennen kuin lapsenlapsia pukkaa :)
Ootte ihanan positiivisia :) jotenkin odotin kunnon teilausta tyyliin pakkoko se rakkauden hedelmä on vääntää joka suhteeseen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 19:12"]Ootte ihanan positiivisia :) jotenkin odotin kunnon teilausta tyyliin pakkoko se rakkauden hedelmä on vääntää joka suhteeseen.
Ap
[/quote]
Tottakai ollaan! Ei täällä kaikki meuhkaa mamuista, persuista ja suvakeista.:)
Mun äiti sai minut 37-vuotiaana enkä ole itsekkään kokenut että mulla ois vanha äiti jos vaihteeksi tälläisen näkökulman kertoisi. eli hyvin ehtii vielä yhden lapsen saamaan.
Ihan pakko kysyä, että mikä tässä on hulluutta? 37 v ikä? Heheh.... M34
Jos mies haluaa, go for it!
Minä sain viimeiseni juuri ennen kuin täytin 38. Suht hyvin jaksaa vielä.
Joskus tuntuu että kerran eronneen tulisi jatkossa tehdä vain "järkivalintoja" eikä sortua mihinkään hömpötyksiin kuten vauvakuumeeseen :D että kun kerran se mahdollisuus ydinperheeseen on tyritty, niin pitäisi keskittyä elämään järkevää aikuisten elämää. Ottaa korkeintaan kissa tai jotain.
Ap
Ja tuo 37-v ikänä otsikossa siksi että asia voisi olla ajankohtainen vuoden parin kuluttua, ei vielä nyt.