Ruskeat hiukset tylsät??
Kävin tänään kampaajalla, värjäsin blondatut hiukseni ruskeiksi ja eka asia mitä kuulin mieheltäni oli että näytän nyt tavalliselta??
Alkoi heti kaduttaa nää hiukset :(
Kommentit (9)
Ruskeat hiukset voivat olla kauniit. Tiedän monia kauniita tummaverikköjä. Oletko luonnostasi vaalea? Ehkä sinulle sopii vaaleat paremmin?
Minulla luonnostaan ruskeat ja ollut nyt pari vuotta luonnollinen liukuväri todella vaalean ruskeana, värjäsin liukuna oman värin takaisin enkä voisi olla onnellisempi tylsistä ruskeista luonnollisista hiuksistani <3
Olen ristiverinen ja minulla on tummat silmät ja tumma iho. Vaaleat hiukset ei sopineet minulle, näytin jotenkin valjulta. Tunnen oloni kotoisaksi tummissa hiuksissa.
Ruskea on lähes aina parempi kuin värjätyt blondit, hyi. Blondit sopii mielestäni vain harvoille.
Äh mulla vähän samaa vikaa. Värjäsin 10 vuotta hiuksiani shokkiväreillä ja lopulta ajattelin olevani liian vanha moiseen ja värjäsin ruskeaksi. Pirun seksikkäät on ja sopii hyvin mutta kaipaan sinisiä hiuksiani.
Miksi hiusten pitäisi olla hirveän jännittävät? Kun hiukset on hyvässä kunnossa ne on hyvän näköiset, vaalentaminen on pahinta mitä hiuksille voi tehdä.
Ruskeat hiukset on mun mielestäni tylsät ku niitä näkee kaikilla ja hukkuu massaan. Sori